Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz Sátán44 #15619 üzenetére

    Jó hogy újrafestették, újra matricázták, persze az amortizáció előtt amit külföldön kapott és roncsként behozták, tehát minden el lehet képzelni vele. Az Atalntis főleg pasztell színekbe volt kapható, kivéve a Bulletet, tehát nézz utána mielőtt komolyan vásárolni akarsz.

    Mondjuk én ezt megnézném, jónak tűnik, olcsó és ott van a közelben...

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

  • priti

    addikt

    válasz Sátán44 #15619 üzenetére

    Az első hozzászólást olvastad? Érdemes.
    Első körben azt tisztázd le magadban, hogy te mit akarsz pontosan, milyen gép felel meg neked.
    Én kereskedőtől vettem a "szomszédból" a Yamahám, nem pontos típus volt a cél, hanem egy megbízható vas telekre járni. Japán belpiacos motortól tudtam hogy nagyjából mire lehet számítani, így én inkább arra voltam kiváncsi, hogy az e aminek látszik és hogy milyen ember lehet a régi tulaj. Az első hsz-en felül nehéz általánosságban beszélni. Nekem ilyesmik jártak a fejemben.
    Első pillantás: A markolat sarka félig beszakadva az egyik oldalon, az első idomon alul 1cm hosszú repedés a kerék fölött, de körülötte karcok nélkül karambol, esés szempontjából elég képtelen szitu =tipikus konténeres szállításkor összeszedett sérülések, mindenhol pálcika-hóember matricák, melyek kopottas kora stimmel a motoréval pl. sisaktartó alatt, hátsó sárvédőn, önindító alatt stb. Valszeg tényleg japcsi, alvázszám SA16J, nálunk nincs, stimmel, japcsi.
    Az első villán a harmónikagumi eredeti, már kirepedt=> kor stimmel, filléres dolog szóval a tulaj nem törődött a motorral, nem nyúlt semmihez, csak ment vele. Minden gyári, normál állapotú nincsenek idióta matricák. Valszeg idősebb a csíkszemű. Fékbetét eredeti, nagyon kopott, szinte vason, féktárcsa nem sérült => kor, megtett km csekkolás. Az első teló jó, sok fékezés+repedt harmónika gumi mégse ment bele a sár, városi muksó, kizárólag városi használat, földön nem ment. Hangja ok, blokk erős. Csavarfejek széle már itt-ott korrodál, egyik inbusz belül is, de egyik sincs lenyúzva, magától korrodál=> szar időben is gyakran használt gép, valszeg munkába járt vele, tuti nem hobbymotor. Fontos neki a megbízhatóság, nem hajtotta nagyon, tényleg erős maradt a blokk. Bejárt vele 6-7 évig, elégedett, valszeg az első problémánál cserélte. Na de mi volt az. Ott és a próbavezetésen nem jött le, aztán itthon kiderült már hidegen, hogy kirepedt a szívócsonk. A többi ami eszembe jutott az első hsz-ben benne van. El lehet sütni a 3 motorból van összerakva dumát, a reakciókat figyelve ;]

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • mdk01

    addikt

    válasz Sátán44 #15619 üzenetére

    Arra nincsen lehetőséged hogy télen vegyél gépet. Az egyik hogy télen ősszel mindig kicsit olcsóbban lehet venni, meg több a kínálat. A másik hogy ha most vennél max 3hónapig tudnád még használni ebben az évben ha csak nem vagy bolond és hóba is mész vele meg minuszokban.
    A harmadik hogyha télen veszed akkor helyre lehetne pofozni majd március, április környékén már néha lehetne is használni.

    Bónusz 4. hogy addig még kicsit gyűjthetnél a 150k-hoz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák