Hirdetés
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- SSD kibeszélő
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
gp Kalóz jakuzák Hawaii-on, azaz újabb őrület vár ránk február végétől.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
őstag
183 centimmel elférek rajta jól.
olaj repsol moto scooter(ha rotyogó) vagy moto sintetico vagy moto competition. adatlap alapján első kettő szinte alig tér el, árban se sok különbség van. shell advance vsx 2t-t is használtam az is jó volt ahogy a valvoline durablend scooter 2t is.
szerk: én unixnál vettem a scootert, ott alapáron valami 2900 autóskártyával meg még lejön belőle 10-20%. gyári motorba szvsz felesleges a fullszint. de ahogy gondolod
Uzmany: 545 Euro a titan dob.[link]
[ Szerkesztve ]
-
-
golyani
őstag
válasz Kolondrum #27644 üzenetére
szereléssel szoktak szenvedni, akik ifejezetten nem szerelnek motorgumikat. egyik nagy bolt mint kiderült miskolci és a 3. emberke jött oda és akkor tudták lecserélni a hátsón a gumit, nem bírták feltenni a gépre rendesen. egy másik helyen ki van írva h motorgumikat is szerelnek, ő furcsa módon pikk-pakk feldobta a gumimat kb 1,5-2ezerért ha jól emlékszem.
nokiát el kell felejteni szerk.: telefonnal telefonálni, sms-ezni max netezni, fényképezőgéppel meg fényképezni kell no offense
uzmany: nem tudok ilyen fórumot. ->google
[ Szerkesztve ]
-
golyani
őstag
válasz Kolondrum #27827 üzenetére
mondjuk én fordítva nem raktam volna fel. nekem is mesélt a szerelő h a a szerkezet forgásirányos elsőnél ugye főként fékezés szempontjából, de hátsónál a hajtás és fékezést is figyelembe kell venni.
illetve azt is mondta h motor első gumit foltozásra nem vállalnak, hátsót is csak 1x.
nod e használd egészséggel!
következőnek lehet én is ilyet rakok majd fel, de addig még van vagy 10k km. kivi vagyok, h ez a pure hogy fog kopni.
-
golyani
őstag
-
golyani
őstag
válasz runner 125 #27990 üzenetére
vagy farag magának házilag ehhez hasonló képződményt.
symbianOS: oké h ott a bicikli út. de azon meg a paraszt kavirnyászik gyalog és kvázi haladni nem lehet ott. én is bringával azért járok inkább ott, mert az autók közt fosok mikor csapnak el.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
őstag
válasz Pingvin1985 #27997 üzenetére
naggyából jó. picit talán sokat kap. lehet esetleg levegőből hangyányit többet adni neki. esetleg.
-
golyani
őstag
azaz elsősegély cucc nme fér be a rox-ban az akku mellé? az is zárható rekesz.
-
golyani
őstag
válasz AndrewTdi #28269 üzenetére
nekem ilyenkor olyan jelentkezik kis gázállásnál h 50-ig gyorsul szép kényelmesen aztán ott mintha kicsit elfogyna az erő (gondolom elszegényedik a keverék) és elkezd picit lassulni ( ilyenkor ha odahúzom neki van egy kis gondolkodási idő is). ilyenkor szoktam egy picikét állítani a levegő csavaron és akkor helyre jön.
persze nagyobb gázokra jobban reagál .
[ Szerkesztve ]
-
-
golyani
őstag
válasz korpicschess #28345 üzenetére
ba20d vagy hs1? előbbiből bárdinál szokott lenni hella kb 6-700 körül.
-
golyani
őstag
válasz barack1997 #28445 üzenetére
gyanítom nem egy mid race alu henger van rajta hatalmas karbival meg hegyezett pufóval. azok esznek ennyit ha űzik.
régebben beszéltem egy sráccal ő rakott az aeroxjára: 70-es DR hengert, másik főtengelyt, 17,5-es karbit gianelli pufót ha jól tudom és egy malossi vagy polini variot. a vége valahol 100 körül volt és átlagban 3,5-el beérte.
-
golyani
őstag
tuning annak való aki szeret bütykölni, kicsit megszállott és megteheti.
én 50esre max egy pufót és variót tennék.
-
golyani
őstag
válasz korpicschess #28688 üzenetére
nekem azt írja a manual h 6ezrenként csere. nekem ngk br8hs kell kb 1000-1200Ft. nem nagy tétel. én ki szoktam cserélni. a kivettet meg odaadom havernak a simsonba
-
golyani
őstag
válasz Kolondrum #34289 üzenetére
hát új kora óta nálam van, szülői nyomás/féltés végett a vario fojtás elég későn(4k km körül ) ugrott ki belőle. a többi az időben 1000-es szervizkor. eleinte főként az élmény motorozás volt a főfeladata aztán később elkezdtem vele járni suliba is. egy reggelen sikerült megtörni az elejét, de műanyagmunkával illetve fényezéssel megúsztam a dolgot, így az elejéről hiányoznak matricák. az éves futása egy olyan 3-4 ezer km körül mozog az utóbbi években. de mivel suli cirka 20km-re vezet és főúton is kell haladnom így hajtom is azért csutka gázon ahol kell, ahol nem ott óra szerinti 60-70-kével elporoszkálok. órám az mondjuk sokat csal, mert amikor már 80-on túl van a mutató (~82-83 környéke) GPS szerint az olyan 70-72 és ennyi is a vége. a fogyasztása az viszont marha jó 2,7-2,8 körül alakul akkor is ha sokat csutkázom vagy esetleg barátnőmmel ketten nyergeljük meg. most már az első varió tárcsák is kezdenek bordásodni/kopni úgyhogy erősen fontolgatok egy polini vagy malossi variot a nagyobb végsebesség érdekében.
a cserélni valók nálam valahogy így alakultak az évek során:
- légszűrő tisztítás vagy csere évente állapotfüggően
- hajtómű olaj csere évente (eleinte 5w-30-as motorolajat kapott, aztán egyszer szervízben hajtómű olajat, aztán castrol 80w-90) (a könyvi előírás 10w-30-as olaj lenne)
- gyertya 6-8k km-ként
- fékbetétek cserélve 9k km-nél
- görgők és szíj csere 12k km-nél
- hátsó gumi 14k km körül (pirelli evo 22)
- első gumi 16k km környékén (pirelli evo 21)
- vízpumpa felújítószett 18k km-nél
- tárcsák 19k km körül (lényegében a gyári Brembo és egy szett Goldfren S3-at bírtak. ez utóbbi ette meg jobban a tárcsákat)olajból eleinte Shell Advance VSX 2T-t, majd Valvoline Durablend Scooter 2T és mostanában Repsol Moto Scooter 2T-t használok/tam.
görgő, szíj és gumi cserén kívül mindent magamnak csináltam, most már a variot is tudom saját kezűleg bolygatni .
igazándiból használatban annyira nem kímélem, de a szükséges karbantartásokat elvégzem időben, így kvázi problémamentes hálás kis gép. elmúlt napokban bekerült egy halogén izzó is a simához képest megéri azt a +200 Ft-ot.
-
golyani
őstag
-
golyani
őstag
válasz Kolondrum #34306 üzenetére
nem szoktam. suliba járok ha jó az idő az oda vissza kb 40km meg ha még aznap elmegyek motorozgatni akkor még beleteszek 20-30-at. hétvégén csak a környéken motorozgatok az 2 nap alatt szintén max 70-80km. általában ~200km-ként tankolok 5-5,5 litert ez általában 5-7 napra elég. ha meg pakkom van akkor kocsival megyek. ha nem vagyok lusta akkor suliba bringázok. esőbe meg csak akkor megyek ki ha már nagyon nem bírok magammal mit kezdeni a házban, illetve ha elkap egy kóbor eső.
nálam igazándiból egy furcsaság van amire nem találtam még választ: random egy-egy hosszabb motorozgatás után ha megállok és 1 óra múlva indítanék egyszerűen nem indul. olyan mintha a karbiból elpárolgott volna a benzin. olyankor kis forgatás, illetve néhány rúgás után mikor nyit a vákuumcsap és lecsorog a benzin beindul rögtön. egyébként akár 1-2 hét állás után is pöccröff.
a karburálásom meg meleg időre van belőve. ha hűvösebb időben a krúzolós gázállás-t(40-45km/h) tartom akkor elmegy 45-ig ott meg elkezd lassulni és ha húzok egy kövérebbet akkor kicsit gondolkodik. nyáron melegben ez nincs. mondjuk a karbit is csak egyszer szedtem szét kíváncsiságból 5év után, de hát alig volt benne egy vékony réteg vízkő, amit ujjal kilehetett törölni az úszóházból. akkor kitisztítottam, de maradt minden ugyanolyan. gyertyaképen példaértékű őzbarna.( elektród egyik fele mondjuk kicsit sötétebb másik világosabb)
[ Szerkesztve ]
-
golyani
őstag
ezzel a fentebb említett android speedometerrel hogy kell kiszedni a csv fájlt, vagy a fentebb linkelt diagram készítésnek mi a menete( excel okés, a gps progin mit kell nyomkorászni?)?
szórakoztam ma vele:
max seb-nek 70,2-t mért (az órám ott kb valahol 82 tájékán járhatott a 80-as skálán ) így hát mértem 0-60-ig egy gyorsulást 15mp lett. -
golyani
őstag
válasz DonThomasino #34524 üzenetére
hát ha szükséges akkor én olyan 120-180 környéke smirglipapírral finoman. a múltkori esős menet után az első fékem leszokott a visításról , ellenebn a hátsó meg rászokott, de azt kevesebbet használom így nem zavaró.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
őstag
de amikor a különolajozás pumpáját a főtengely hajtja akkor mi a helyzet?
-
golyani
őstag
én szoktam motorfékkel gurulni. néha pici gázfröccsöket adok, eddig még nem volt gondom.
-
golyani
őstag
full gyári motorba milyen szíjat tegyek? eddig a gyári volt azt inkább a kora miatt cseréltem nem a kopás miatt, most egy RMS van 10e km-nél jár és kb kopáshatáron van. úgy gondoltam ár/érték arányban ez jó lesz most is. majd ha cserélem teszek fel képet a variomról, mert nekem gyanús h cserés lehet az is. oda valami malossit vagy polinit gondoltam, begörgőzve a mostani konfigurációhoz(kuplung, nyomórúgó, mert teccik ez az alacsony fordulaton való elindulás) . kérdés, hogy van-e értelme megvenni emiatt a majd 2x drágább malossi vagy gates szíjat?
-
golyani
őstag
lámpa kérdésre:
sztem az aeroxon még egészen használható a lámpicsku. én vettem bele 35/35W-os halogént azzal némileg fehérebb a fénye. vékony fogóval sikerült igazítani az izzó helyzetén így még látok is vele .
minarellin ugye direktbe van hajtva az olajpumpa a főtengelyről, nincsen semmi bovden. ennek szokott valami rákfenéje kialakulni?
-
golyani
őstag
nah kicseréltem a szíjat, bekerült az új RMS. de már megérett egy új variátor. már csak azt kell eldöntenem, hogy polini vagy malossi multivar.
-
golyani
őstag
válasz Kolondrum #36323 üzenetére
same . és ott kb vége is van, na jó gps szerint elmegy kb 73-ig.
más: most hogy beraktam az új szíjat és mindent hagytam úgy, ahogy eddig volt, 50 környékén megjelent egy hatalmas nyomaték gödör, mintha kocsit 3-ból 5-be raknám. padlógázas gyorsításnál nagyon érezni, ha szép lassan gyorsítok, akkor alig, illetve hidegen szinte egyáltalán nem. ha éppenhogycsaknagyonpicikét zsíros ujjal megsöndörgettem a görgőket és úgy raktam össze akkor javult a helyzet. erősödik bennem az érzés, hogy variot kell cserélnem.
ui: görgők nem kockásak.
[ Szerkesztve ]
-
-
golyani
őstag
a dragster mina blokkos nem? akkor meg 12v-nak kéne lennie én abból még 6-osat nem láttam.
az a 12,5:1-es kompresszió mennyire reális?
-
golyani
őstag
-
golyani
őstag
válasz Kolondrum #36631 üzenetére
hasonló a helyzet nálam is. szezon elején valahol 22000 tájékán öntöttem tele most 23000-nél már egyszer felvillant emelkedőn indulásnál. ilyenkor egy 6-7dl kb belemegy emlékeim szerint. a poén az, hogy hivatalosan 1:50-et kever, de ha kiszámolom a 2,8-as fogyasztással akkor ez kb 1:40-45-ös keveréket jelent.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen