- Monitor hiba topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Apple notebookok
- Hobby elektronika
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- Autóhifi
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Adott esetben nem árt a típus ismerete, valóban. De mondjuk a mélyen 0 alá
beesett mutatót léptetőmotoros km óra esetében nehéz másképp értelmezni,
mint hogy vmi el van qrva benne... (A hiányzó doboztartóról ne is beszéljünk.)Na mindegy. Csak megnéztem, mik vannak fent, és ez új hirdetés volt. Hehe.
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #45735 üzenetére
Az a kályhacső gyári ám. És kifejezetten halk. Sajnos.
longwild: várakozó állásponton vagyok. Épp ma telt el 2 hét.
Várom, hogy érkezik-e új tárcsa, vagy sem... Kéne neki... -
DigitXT
félisten
Az EBC forgalmazó erősen hajlik arra, hogy gyári hibás lehetett, de még mérni
nem sikerült (ez nem rajtam múlott). Ha megjön a garis csere (ami önmagában
nagy szó: már azért elhajthattak volna, hogy nem EBC fékbetéttel használtam),
majd elviszem a szervizbe. Megint. Bár mondta, hogy NEM ragaszkodik hozzá,
hogy szervizben rakassam fel, hiszen most már nagyon tudom, hogy hogy kell.
De én ragaszkodom hozzá. Ahogy az azonnali kiméréséhez is 0 km-esen, meg
előtte még a mostani állapot kiméréséhez is, hogy tényleg 0,1 mm üt-e ekkorát.Egyébként szerintem konkrétan "görbe" volt a tárcsa eredetileg, de hogy ez mi
okozhatta? Azt nem tudom. Még ha valami alá is szorult a felszerelésnél, mivel
nem pucolgattam meg a felületeket, csak levettem a régit, és felraktam az újat,
nehezen tudom elképzelni, hogy olyan bólintást okozzon, mint amit láttam. Azt
bánom csak, hogy nem raktam vissza rögtön a gyári kopott tárcsát, hanem még
kipróbáltam, hogy milyen így. Igaz, 100 km alatt a DTV nehezen alakul ki.Ja és azóta, hogy ebben megegyeztünk, hogy megrendeli a cserét, meg minden,
leraktam a motort, a miheztartás végett. Ezért járok a Majával, és ezért is vettem
rá a doboztartót, mert idegesített, hogy hátbavág a nagy doboz, meg le akar esni.Röviden: várok. (De a héten mindenképp rácsörgök, ha nem előz meg ezzel....)
-
DigitXT
félisten
válasz vico03 #45741 üzenetére
Szerintem rossz kalkulátort nézel. Próbáld ezt.
-
DigitXT
félisten
válasz vico03 #45743 üzenetére
Á, ebben a kategóriában bőven nincs 50K a regadó... Már nincs.
Régen még csak-csak, de akkor is az újabbakra volt ennyi.Szerk: természetesen kell műszaki vizsga, ráadásul "speciális",
drágább (első forgalomba helyezés), és eredetvizsga is, minden.Szerk2: mindennel együtt simán lehet 50-60K a ceh a végén.
Kloden: hogyne kéne. Max. akkor nem, ha az előző tulaj csinált
korábban, és még érvényes. (Valami 30 napra adják ki asszem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz vico03 #45747 üzenetére
Erre is van kalkulátor, természetesen... Amúgy kb. 30K még pluszban.
-
DigitXT
félisten
Abszolút. Aztán ma este hívott is, hogy megjött ám múlt héten a tárcsa,
csak elfelejtett a kolléga szólni. Sebaj! Holnap megyek érte, aztán irány
a Motorrad. (Már ha adnak rögtön időpontot a méregetésre + cserére.)Maját ma megtankoltam 3,8 lett a fogyi. Még ~7 km, és megvan az 50K.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #45763 üzenetére
P*csába már az egésszel... Nálam az új tárcsa, de a Motorradban
elhajtottak, hogy az nem úgy megy, hogy odamegyek, mert ~15 perc
munka. Majd jövő héten, időpontra. Hiába mondta Laci, hogy majd ha
ott vagyok a szerelő mellett, akkor hívjam fel, s ő beszél vele, mondta
a szerelő, hogy qrvára nem akar beszélni a Lacival, jól tudja milyen.Mondjuk egy miatt nem vagyok ideges: most már le lesz mérve úgy is,
ahogy most van, meg a felszerelt is. A "Nekem nincs időm méregetni!"
meg majd másképp lesz, ha már az ÉN időpontomnál járunk. Ennyi.Dicséretes amúgy, hogy az EBC megoldásra törekszik, de úgy néz ki,
az érdekérvényesítő képessége a Motorraddal szemben nem elegendő.
Mondjuk nem volt nagyon nagy kerülő, meg rengeteg idő, így lesz*rom:
egy a bosszantó, hogy hosszú hetek óta nem tudok egy jót motorozni!Ui: Madisonon bevillant a csóróságjelző, ez akkor megint 6L körül lesz.
(Kb. 150 km van benne a legutóbbi tankolás óta: 5,5-6 körül elmegy.) -
DigitXT
félisten
válasz canniball #45794 üzenetére
Ha fittyedni akarsz, akkor vess egy pillantást AndrewTdi eredményére:
injektoros a mocija, nagyobb ccm, erősebb is, aztán az eszik 3,8-at. -
DigitXT
félisten
válasz canniball #45797 üzenetére
Hátööö... Nem értem a logikád, de ha neked jó, akkor biztos úgy van.
Nem tudom, hogy 650-es nagymotor miért lenne mérhető egy nagyrobogóhoz.
Hacsak nem látens robogós vagy. Vigyázz, mert Csernus kielemez rektálisan. -
DigitXT
félisten
válasz canniball #45800 üzenetére
az enyém injektoros de 5l alatt sosem volt
Viszonylag kevés 650-es, vagy nagyobb robogó van amúgy... A topikban még
kevesebb. SW600 pl. beveri az 5-6 litert, ha húzod neki, de robogóhoz képest
megy is piszkosul. 50 paci azért nem viccel. (Hogy a lovaknál maradjunk...)kicsit megnyugtató tudni hogy ez nem minden esetben van így
Miért, ha így lenne, akkor vágyakoznál egy nagyrobogóra? Vadász, vadász...!
Nem olvasol figyelmesen: akinek 600-as gépe van, annak nem mindegy, hogy
5-6-8L a fogyi? De. Na ugye. Amúgy majdnem elb*sztak egy Banditát előttem
ma reggel: b*zi fehér BMW-s úgy vágódott ki a pirosba elé, hogy kb. 10 centin
múlott a vasalás. Én meg áldottam az eszem, hogy hagytam őt menni előre...
(Megjegyzem, hogy a bömbit sem a vezető fordította be, hanem több 3 betűs.)Az amúgy is egy ilyen kereszteződés, szóval ott nagyon észnél kell lenni, DE
a BMW-s produkciója azért megérné a YT feltöltést, s nyilvános megkövezést.
(Kár, hogy most nincs fedélzeti kamerám, meg rendszámot felvenni "nem ér".) -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #45797 üzenetére
Megint 5,7L lett, jó, kerekítve 5,8, de ezen nem veszünk össze.
Igaz, most elég papisan vezetek (a fék miatt). Ritkán ugrálok át
autókat nagy gázzal / 7500 fölé is csak az autópálya kivezetőn
ment a mérő, mikor a tempó 120 fölé kúszott. Nem hajtom, na!
(Egér úton sem mentem 100 fölött, meg ilyenek. Szóval normál
városi közlekedésben stabilan 6 alatt teljesít: ahogy (el)vártam.)AndrewTdi: doboz zörgéssel kapcsolatban még 1 réteg ilyen,
és tökéletes lett. Rajtahagytam a védőfóliát, mert nem is pont
odaragasztani akarom, csak egy kis alátétnek gondoltam...
Tudom kicsit igénytelen, de így elsőre megteszi: nem mozog! -
DigitXT
félisten
válasz longwild #45810 üzenetére
Ez kétoldalas ragasztószalag. Először kipróbáltam, milyen, de rájöttem, hogy
egy réteg még nem feszíti oda, a ragasztás meg nem nyerő, ha folyton le / fel
pakolászom a dobozt... Amúgy a gumicsík tök jó ötlet: ha picit feszül, nyertél.
(Egész addig tud zörögni, amíg van holtjátéka a beakasztó kampójának.)platnin elfer az a 4 kis gorcs
Na igen, én csak a kampó résznél lévő mozgást "elemeztem", és iktattam ki.
A platnira elvileg a zár ráfeszíti, ill. gyárilag is vannak gumitappancsok rajta.
De majd megnézem holnap... (Mondjuk nem hiszem, hogy hallani fogom...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AMD Power #45827 üzenetére
Persze, mert NAGY motorban nagy akku van, majdnem akkora, mint egy
kisebb autóban, de egy kis robogóban picike akku van: 12V, de kevés Ah.
Az álmoskönyv szerint a töltőáram az akku kapacitásnak tizedét nem jó,
ha túllépi: mekkora árammal tölt az a töltő? Van rajta bármilyen beállítás? -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #45817 üzenetére
Ma kellett elfogadnom amit hetekkel ezelott mondtatok.
Nem viccből mondtuk, és nem "lenézésből", sokkal inkább tapasztalatból...MÁS: ez is megvolt, mégsincs este. Na jó, már este volt, de jól esett a karika.
Komolyan mondom, egy Maja méretű gép, a Madison erejével bőven jó lenne ide.
Tudom, miért nem vettem meg a Velvetet? Azért, mert kényelmetlen volt - sajnos.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #45832 üzenetére
Alád legalább egy 250-est raknék, bár egy 180-as sem számottevően gyengébb.
Egy a bibi, hogy 200K-ba ezek nem nagyon férnek bele. Persze típusa válogatja.
Majából még ez (friss hirdetés, talán gyanúsan olcsó is, de ránézést megér?)
Ez határeset árban, meg a szöveg nagyon vicces, hogy szeretett (import) motor.
Esetleg egy "olcsó FXR" (ezt majd a szakik leírják, hogy miért is szar / jó vétel).
Esetleg egy olcsó Leo, 250-es. (Van Leo tulaj is a fórumon, csak mond rá vmit.)
Esetleg egy bilikék (Vagy I.S.S.? Pedig jó az.) Beverly 200? Ilyesmiket találtam.Az a baj, hogy a megbízhatóság, és a jól karbantartott motor kéz a kézben jár...
(Egy elhanyagolt motor a legritkább esetben lesz a "megbízhatóság mintaképe",
viszont ezeket kapod meg nyomott áron. Ami "egyben van" tipikusan drágább...)Persze ki lehet fogni: csak "ötleteltem" párat. (10-12 évesnél öregebbet pl. nem
szívesen vennék, miközben mondják, hogy nem évjáratot veszünk, állapotot.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #45832 üzenetére
Lehet, 125-ösből nagyobb a választék. Még azok is mendegélnek,
csak egy sor4 600 után nagyon fura lesz mindegyik. A 180/250 is. -
DigitXT
félisten
Sokat segítettetek a kérdezőnek.
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #45851 üzenetére
Jó lenne 250-es, ha már lúúd
Jogos, de ahhoz picit feljebb kéne engedni a keretet, és/vagy bekockáztatni
öregebb gépeket. Amúgy Majából a 250-es teljesen más világ: alacsonyabb,
kvázi kényelmesebb. Sajnos csak ráültem egyre, menni nem mentem vele...
De az üléspozíció az rögtön lejött, hogy mennyire fotel... 4L fölé szerintem
csak iszonyat digitális gázkezeléssel lehetne menni. Szóval inkább alatta.200-300, robogó, normál állapot, magyar forgalmi, évjárat/típus szűrés nélkül
-
DigitXT
félisten
válasz Rico45 #45866 üzenetére
max kicsit költök rá
Egy új injektort?whYz: én nem hasonlítottam az autóhoz. Csak mondtam, hogy biztosítása
még a segédmotorkerékpároknak is van, biza.Bevezethetnék biciklire is..
Szerk: közben leesett, hogy az autós biztosítást nem tudná fizetni. Vettem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #45881 üzenetére
Szvsz a jogsi megszerzéséig ülj a seggeden: eddig kibírtad motor nélkül,
mi már az az 1-2 hónap, ami hátra van... 50-essel mehetsz az oktatásra. -
DigitXT
félisten
Francba, most nézem, hogy már megint olajcsere esedékes... A Maján.
(Lassan a Madisonon is, de azzal amilyen sokat mentem a szezonban.)Szerk: a Maja előnye, hogy csak 1,3L kell bele: Madisonba 2,2 megy majd.
(Nem nagy különbség, csak épp annyi, hogy bontani kell harmadik flakont.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #45897 üzenetére
Ha eddig is 10W50 volt a gépben (Castrol), de a Motul most itt árban ugyanaz
(most vagy az az olcsó, vagy a Castrol a drága), érdemesebb lenne azt venni?Igazából csak azért került bele az 50-es olaj anno, mert hajlamos "csipegetni"
(egy henger, sportkipufogó), javasolta a szerelő, hogy így jobb lesz, ha esetleg
kopás az olajfogyás oka. De igazából semmit nem változott. Néha rátöltök, és
kész. (Pöcc-röff a gép, nem füstöl, ha kell órát akasztja, hiába futott 50000-et.)Tudom, már lefutott körök (Madisonhoz kerestem pár hónapja), de ez a Maja...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #45899 üzenetére
De ugye az nem olyan mint a Советское Игристое pezsgő?
Mondjuk ha a Castrolt hamisítják, akkor lehet, hogy ez is magyar.ON: igazából van még a Castrol-ból is, bár gondoltam, hogy majd a
Madisonba töltöm "tavasszal" (rég). Erre nézem, hogy hamarabb
itt lesz a Maján az olajcsere ideje: 47670-nél volt lecserélve. 2 tank,
és lekettyen a számláló... Elvileg fog rá figyelmeztetni az LCD is. -
DigitXT
félisten
Trabant Turbo Na jó8.
-
DigitXT
félisten
Ma is láttam hasonló elektromos ketyerét az Erzsébet hídon.
(Nem volt kipufogó rajta, nem füstölt, s semmi hangja nem volt.)Mondjuk annyira nem is ment. Meg a nagyrobogók tesztjében
is besz*pták, hogy lemerült az akku, amire letesztelték volna.Szóval ez lehet a jövő. Elvégre elektromos áramot lehet termelni
megújuló energiaforrásból... A kőolaj készlet meg valóban véges.
De nem hiszem, hogy még a mi életünkben fog bekövetkezni az
ami kcsa vágyálma. Olcsó/könnyen feltölthető/környezetbarát...Azt ugye tudjuk, hogy az akkumulátor gyártása az minden, csak
nem környezetbarát, és a döglött akku újrahasznosítása is necc.Szerk: csak neked, csak most, íme egy 5 éves (!) cikk.
Asszem, amit ma láttam, annak egy VX2 felirat volt a hátulján.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát, ha naponta csak egyszer kell tölteni, az majdnem évente új akkupakk
(napi használatot feltételezve). 1,5M meg nem viccel, és ennek jó része az
akku: nem biztos, hogy olcsóbb egy ilyet fenntartani, mint egy benzinest...OFF: maxirobogósok ide! Kötetlenebb beszélgetés, semmi "sufnituning",
meg "kamuötvenes". Ha beválik, akkor nem zavarjuk eme topik lakóit.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #45942 üzenetére
Én is ledudáltam ma egy k*cs*göt, mert azt hitte, jó ötlet a buszsávon túlról
jobbra kanyarodni. Mentségére legyen szólva, legalább az indexet kirakta,
így nem ért meglepetésként a dolog, de hogy miért nem sorolt ki előtte?De nem vagyok ideges, light-osan, zenével jöttem, szóval ez csak smiley.
-
DigitXT
félisten
válasz szmissz #45985 üzenetére
Egyiknek sem. Házilag tudsz sípoló visszajelzőt barkácsolni.
Több motoron láttam (hallottam). Az indexrelé kattogása csak
autóban hallható, meg esetleg a Tacton. Viccen kívül, motoron
általában elnyomják a környezeti zajok azt a halk ketyegést.Talán még az segít, ha a visszajelzőt felturbózod kicsit. (Ha pl.
kisüti a szemed nappal is, már azért sem fogod kint felejteni...)Ha semmi sem jön össze végül, akkor marad, hogy néha-néha
rányomsz a kikapcsolójára. Biztos, ami biztos. Fura, bár müxik. -
DigitXT
félisten
Azért csak nem vagy annyira kényszeres, mint a GS500-as tag? Videó.
bogyo112: ezt meg sem hallottam. Országúton, amikor alig használod?
Nekem nem hiányzott a nyomogathatnék. Előzésnél van be-/kikapcsolva.
A csipogómat viszont max. 40-ig hallani, fölötte csak odaképzelem.
Maján a visszajelző gyárilag vakít. De városban (lámpáknál) nyomkodom.
Szerk: neeem, nem a visszajelzőt! A kikapcsológombot. Néha. (Mindig?)canniball: ez szvsz motoron nem jó, az index mechanikusan is kintmarad.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #45993 üzenetére
Mechanikusan: értsd a kapcsoló bekapcsolva marad. Ha nem nyomod
ki, az idők végeztéig adná a tápot a komfort elektronikádra, így az sose
hagyná abba a villogást. Amúgy autóban is ritka paraszt dolog, amikor
sávváltás közben(!) villant valaki alibiből 1-2-t. Akkor már tökmindegy.
Az ilyenek nem értik, hogy az index a szándék jelzésére szolgálna.Ezeknél csak azokat imádom jobban, akik leszorítanak + megköszönik!
szmissz: igen, a SYM nekem is kattogott. Meg a Tact. De házilag ilyet?
huszi.gyb: ha úgyis bontasz Tactokat, árulhatod ki a relét arany árban.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jó lett. A horzsolás legyen a legnagyobb bajod a fényezésen... Viszont
azt nem értem, miért kell a fórumba 36 Mpixeles képeket direktbe linkelni:
töredék méretben is látjuk, miről van szó. Sőt, inkább úgy látjuk igazán.
Oké, a böngésző átméretezi az ablak méretéhez, de ránagyítva? Vicces...
Még jó, hogy most nem mobilról néztem a fórumot, lett volna csodálkozás:
valakinél már megszoktam, hogy nem nagyon érdemes a linkjeire klikkelni.
De nem kéne követni a példáját szerintem: egy "Full HD" kép is bőven sok. -
DigitXT
félisten
Ide ON. Amúgy a nem hagyományos motoros kapcsoló, hanem az ilyen
csúszka, az valóban ott is marad, és vissza kell húzni középre. De azért
valljuk be: ez a ritkább megoldás, bár nem baj, hogy ritka - kényelmetlen
kezelni, át lehet rántani jobbról balra, stb. SYM Mio 50-en volt ilyen.A hagyományos motoros kapcsoló meg hiába ugrik középre, hiszen amíg
nem nyomod meg, az áramkör akkor sem szakad meg; nyilván logikusan.Régebbi 125-ös majákon van még egy "kretén" kapcsoló. Van is ilyenem,
mert a "kedves" feladó a 180-asra való helyett ilyet küldött. Én meg csak
később vettem észre, mire a csomagolást már kidobtam: b*szott megírni
a címét, hogy hova küldhetném vissza, habár cserét ajánlott - 2500 pénz,
nem nagy tétel, inkább csak bosszantó. Szarrágó hozzáállás, mondhatni.
Az a vicc, hogy kért képeket is, hogy milyen kellene, ha már ő nem tudja
mit árul. Meg is kapta, erre azóta sem válaszolt. (Lehet, ha bejelentettem
volna a hirdetését, hogy nem tudja, mit árul, készségesebb lett volna?)kcsa: témától függ. Itt egy kismotor indexreléjéről indult az eszmecsere.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Van amelyik motoron gyárilag elég szarul látszik napfényben.
Ha a Liberty-n ilyen, vagy "felturbózzal"(power LED mondjuk),
vagy ketyegteti, sípoltatja. Ha nincs normális visszajelzés, és
nem is oldható meg, akkor marad a kényszeres nyomogatás,
vagy a marhanagy odafigyelés: veszélyes a kint hagyott index. -
DigitXT
félisten
válasz canniball #46016 üzenetére
Ki kell cserélni a kapcsolót... Pontosan mire? Ha nem maradna kint, akkor kint
kéne tartanod hüvelykujjal, az meg nem egy életbiztosítás, elvonja a figyelmed,
stb. Egyébként is marhaságnak tartom ezt az 1-et villantok alibiből elektronikát.
Csak azért tud működni, mert meg lehet pöccinteni (autókban) úgy a kapcsolót,
hogy már ad áramot, de nem marad ott. Nem biztos, hogy ez feature volt: lehet,
hogy inkább bug, csak a "kopaszmercisek" (ha egyáltalán tudják, mi az index!),
erre rárepültek, hogy milyen baromi kényelmes már, lazán odabökni egyet. Már
a manőver közben ugye. Nem előtte, időben, nem, minek azt? Alibi a rendőrnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!