Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • lacimaci

    tag

    válasz Norbi.Sz #13201 üzenetére

    Elmondom, hogy miért drágább:
    1. a beszerzési költség ugyanannyi
    2. pl. egy HP vízfej eltartása nem kis költség, egy Dell esetén érdemes megnézni a profit versus forgalom adatot nagyon szép szám jön ki, amit a dell vevők fizetnek meg
    3. elismert, neves? marketingről hallottál már? Na ennek a költsége is benne van az árban.
    4. Az üzleti csatornában az általános profit magasabb, több marad a disztibútornak és a viszonteladónak is, van a dologban logika, hogy szándékosan nem mennek retailbe, mert így mindenki többet keres, de ettől a notesz nem lesz jobb:))))
    4. Miért nincs a retailben? mert ebben a konstrukcióban nem versenyképes, a retailerek beszerzői nem hülyék, még ha néhány ellenérdekelt itt ezt próbálná sugallni
    5. Ezt a műanyag sztorit hagyjuk már, autót sem onnan döntök, hogy milyen fasza üvege van
    6. Üzletemberek: a cégek egy tekintélyes részénél kizárólagos szerződés van egy főleg amerikai branddel, a bizniszmen azt használ, amit a központ a kezébe nyom. Amúgy FuSi ill néha Asus van, az első főleg a német reptereken figyelhető meg. (tudom, köztudottan igénytelen népség:)))))))
    7. az adatvesztés ismételten bullshit, az üzletember a fontos adatokat a céges szerveren tükrözi, a védett HDD pedig (shock sensor, pl) nem márka, hanem árfüggő, bárki használhat ilyet.
    8. akciós újság: nem csak a gyártó, hanem a disztribútor és a kiskereskedő is visszavesz egy kicsit az árréséből, s mivel 3 szereplő is megteszi, az árkülönbség szignifikáns lesz.

Aktív témák