- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz szőröscica #216754 üzenetére
ja, de a klasszik "HSD"-nek sosem volt dedikált célja az exkluzív villanyos csapatás, hanem, a miller ciklusú motor intrinzik sajátosságát bypassolni volt hivatott: a nyomatékszegénységet alul. Ezért került oda az eletromotor, és ezt figyelembe véve igyekeztek optimalizálni. A benzinmotor hatékonyság& "szinergista hajtás" vonalon, soha nem EV rendszernek készült. Folyamatosan reszelgették a rendszert, szerintem, nem kell lemondani még róla. Meg az akksi-fejlesztések, akksi-kapacitásnövekedés ezeknek sem "rossz", mert lényegében többet tudnak majd tisztán EV módban is haladni, meg jobban bevonni az eletromotort mindenbe
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Óh.
Ezek (V70 kombi) elvileg csendes-jó kis utazóautók, ellenben, amit nem tudok:
- Bifuel rendszer. Van értelme, vagy, hazai viszonyok közt inkább hátrányos lehet?
- km-óra állás: kevésnek tűnik, bár gondolom, étvágya is van egy ekkora bódénak ilyen motorral
- ha eleve úgy tervezne az ember, hogy "érkezés" után minden folyadék cseréje & vezérlés-csere, "nagyobb összeg ráköltése", az mennyire gazdaságos? Fenntartási költségek?
- Nagyon szélesnek találom még középkategóriás bódékhoz képest is. Tényleg az? Szűk parkolóhelyeknél, még szűkebb garázsbeállónál lehet belőle gond? (hossz necces, szvl jó kérdés, jelen formájában be tudnám-é passzírozniA váltó mi is lehet pontosan? A fogyasztás mennyi lehet egy észszerű-legalis használat mellett? (nyilván sok dolognak utána fogok nézni este spritmonitoron, tesztekben, fórumokon, de, nyitottam egy "ticket"-et itt is, mert általánosságban véve aranyat érő észrevételek érkeznek )
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #216767 üzenetére
vagy, ha úgyis a jettatol rövidebb, nem szélesebb de csendesebb bódét keresnék, ott a v40 is egyébként. Vagy infiniti q30, citroen DS4. esetleg Awdi A3 heccsbekk (e-tron). Csak reggel hirdetésfigyelő feldobta ezt, és, a nagy étvágyon kívül elsőre nem tűntek fel nagyobb gondok a típussal. A hatótáv esetleg, mert szeret inni.
NB: én vagyok az autóért. Ha e-tron lenne a seggem alatt, többet menne városban is, ha dízel, akkor meg kb 100km-től rövidebb útra be sem lenne röccintve, mert alkalmazkodni szoktam ahhoz, mi optimálisabb az autónak, amit használok.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
-
Paxker315
addikt
kéder és ápoló. Hirtelen indíttatásból vettem pár hónapja egy flaska prevent gumiápolót, rongyra fújva végigmentem az ajtókon-gumitömítéseken. Splendid, eddig nem nyekergett rossz úton az ajtó, most már igen.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz macilaci78 #217178 üzenetére
C5 kombi egyébként & [link] & [link] ? Vagy az 508 korai változatai?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #217383 üzenetére
Auh. V60 plugin? vagy kifejezetten magasabb építésű (~egyterű, vagy suv-forma) lenne az igény? Mert az XC60 sem tűnne bugyutaságnak
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #217387 üzenetére
Jaj. Tesóm tavaly, kb pont 1 éve vett szalon XC90-est készletről. Hát. Nagy! Nem az volt a terv, hanem XC60, de ez volt készleten, amire nem kellett várni-rendelni, hát elhozta
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Stressz-coping egészen új szintje ez az autó-böngészés.
tök jó méretösszehasonlító oldalba akadtam
[kép]
csak szűrni próbálom, mi lehet élhető opció számomra. maximum 4.4-4.3 méter hossz & maximum 1.8 méter szélesség, preferenciálisan 1.5 méter alatti magasság & csakautomata, csakEURO6, és csak olyan, amivel vegyesben maximum 5.5 literből elmászkálsz és nem egy betegágy, fenntartható "eseménymentes".A zaj dolgot vmilyen szinten elengedem, mivel úgyis mindenhol védekezek, életszerűtlen és hülye elvárás hogy autóba ne kelljen. Amik eddig felmerültek: A3 E-tron, Golf GTE, V40 geartronic D4-es motorral, 308 2.0 blue HDI-vel (nem érdekes számomra az adblue pumpa, mert, imidzsem / önazonosság miatt az a minimum, hogy AdBlue-s bódét vennék, ha dízel kötne ki nálam. Ha megkotlik, csere, és ennyi ) Más érdemi választás a kompaktok közt?
Árat azért nem írtam, mert, fogalmam sincs. Gyűjtögetés indulna ha meg bírom állni, hogy ne részvény ETF-be tegyem mindig minden pénzt, ami "kotlik" a számlámon.https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #217414 üzenetére
Külső méret relevánsabb számomra, mivel. A garázsbeálló szűk, a garázs rövid, a falak közel vannak. Méretre egy 2es yaris is teljesen kényelmes belül számomra nagyon ritkán megyünk 2-nél többen az autóval, így a hátsó fejtér sem annyira "crucial".
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz xEon1337 #217421 üzenetére
valóban, nagyon szépen köszönöm! Szemléletes és a táblázatos összevetés kifejezetten jó, meg az is, hogy szélességet mutatja tükörrel együtt is Még tán a 2.0 HSD Corolla hatchback is megfelelhet méretben-tulajdonságokban, minden másra ott az alpine motosafe.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz adalbert1 #217526 üzenetére
sok örömet hozzá! Mi nemrég váltottuk az 1.0 tsi kamiqot 1.5tsi T-rocra, és mindkét vassal túlnyomórészt elégedettek voltunk& vagyunk. Szerintem nem rossz választás, a digit klímát meg ne bánd, én is oldszkúl kapcsoló - taktilis feedback - párti vagyok ezeknél. Amit tekerővel, gombbal meg lehet oldani, ott mindenképp!
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Mennyire taposod, milyen sebességgel csapsz? 110-115 körül vlszg a Lexus is zavarba ejtő éhező, a dízel előnye inkább 140-150 kornyeken kezd megmutatkozni és felette egyre inkább szetnyilik az autó. Ha túlnyomórészt 110 körül kozlekedsz, szvsz lexike. Ofc a számok km per óra értékre vonatkoznak.
Meg a is300 talán egy kategóriaval fentebb pozicionalt : középkat szedan vs kompakt alapú kupé (cla)
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz BigBlackDog #217583 üzenetére
Viszont. A homlokfelülettől csak linearisan függ a légellenállás, míg, a sebességnél négyzetes lesz ez. Tehát, nem zabál a magasabb bódé, ha nem tapossák, és főleg nagyongyorsanhajtóknál nyílik az olló, de ez meg már építéstől független.
szvsz "túl van lihegve" a kérdéskör, nem olyan jelentős fogyasztásnövelő tényező a homlokfelület&magasabb építés. A probléma, mikor mindez kockadizájnnal, nagy légellenállási együtthatóval jár, na. De a mostanság népszerű kupésított, nemtúlmagas SUV-ocskák (Arkana, 408) azért más kategória, mint egy tégla.
Nincs valami szabályozás az alaktényezőre vonatkozóan? Akárhányszor meglátom a tesóm XC90-esét & tudom, hogy használja, mindig úgy érzem, hogy "kin selection ide vagy oda, de ettől a döntésétől én elhatárolódok"
Amúgy az adatbázis szerint a IS300H-nak kedvezőbb az alaktényezője, mint a Mercié. Mondjuk engem a CLA-tól ami visszatartana, a hírhedt összeszerelési minőség, és prémiumhoz nem méltó zajszigetelés oO IS300H-t jobb autónak tartom. A sebességhatárok szigorú betartását meg jó gyakorlatnak.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Nincs jó híre amúgy a típusnak annyira. [link] Hazai felhasználói sztori, és COnsumer reports ismét
What Car? UK oldalán megbízhatóságról pár sor (meg van valami adatbázisuk is)
Ez ugyan a friss CLA, de itt sem bíztató a kép. The Car Expert UKnem véletlen mondtam, hogy én próbálnék lexinél maradni
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz molnarpeter #217653 üzenetére
Vagy refurbished bontott
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Amúgy pont ez a váltó attetelezes (dq250) ami miatt szerencsétlen jetta inkább 120 körül érzi jól magát pályán még értelmes fogyasztással. Elég rövid a hatodik, 125-nel már 2200 körül forog, míg a Dq381 már hét fokozatos, s milyen meglepő módon takarékosabb az elodjetol nem fogok eret vágni azért, mert pár decivel magasabb a fogyi, de legközelebb nem veszek már hatfokozatu váltóval
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
a DQ381 olajos, és 500Nm-ig "nyugis" - szerintem van is a családban 2.0TDI& AWD-s ilyen váltóval, mert 7s. De az ökölszabály továbbra is: 250Nm-ig szárazon, DQ200-al kínálta a konszern az autókat, felette már lucskosan.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz diegho #217800 üzenetére
Szempontok, szempontok. Nekem azért lett dízel, mert kellett az olajos DSG, a takarékosság, és teljesen béke, hogy nem is használom városban - nem szeretek városban vezetni. Az ilyen hosszabb pályázásokhoz meg teljesen jó nekem a 2.0cr, persze sokáig úgy sem tartom már meg jelen állás szerint . Így egyedül olyan szervizköltségekről van élményem, mint olajcsere-olajszűrők-fékfolyadék-gázolajszűrő v izzítógyertya.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz RA541 #217897 üzenetére
az EURO4 dízel sztorihoz csak annyit: én nem feltétlen erőltetném. Már az EURO5 sem elég jó, a nitrogén-oxidok miatt, az EURO4-est meg nyugodtan el lehet felejteni, hogy se részecskeszűrő, se adblue Szvl revideálnám a kibocsájtási normákat tekintetbe véve.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz polonic #217925 üzenetére
2.0 csí, 2.0 TDI és nagyobb motorok már olajos, pár éve (~2018) olajos 7s DSG-vel (DQ381) érkeznek. Előtte 6s volt még, a hetes jobb, gazdaságosabb (takarékos!).
Száraz DSG mizériára még egy szempont (megkérdeztem már DS Performance-nál, miért húznak rengeteg száraz - DQ200-as bódét ~310-320 Nm-re is akár. Van-e bármi, amit lehet tenni a fokozott kopás& csúszás ellenében. ) Ezt a választ kaptam [kép]
szoval, ECU-remap pls! az 1.5 TSI úgyis tud ~ 320 Nm-t, a váltó meg "okosok szerint" 350-ig bírja.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #218034 üzenetére
egyébként ez a tempózás miért jó? Ma nézegettem, hogy GPS szerinti 115-nél forog ~1900-at hatodikban a 2.0cr, 125 körül már 2200 körülit. Afelé meg nem szívesen forgatom tartósan. Nyilván egy újabb - hét sebességes váltóval - egyszerűbb a helyzet
Tényleg, mivel az A3 e-tron, Golf GTE is egy "átdolgozott" 6s olajos dsg-vel operál, vajon ezek mennyit foroghatnak ~125-130-as tempóná (magyarul: mennyire jó ez a 1.4 TSI& eletromotor pályán?)? Nyilván 1.4 TSI miatt mások a "határértékek", meg máshol a leggazdaságosabb az üzem, de engem meglepett pl, hogy a hetes olajos DSG-s Golf VII 2.0 cr 1850 körül forog 130-nál. Azért ez jelentős eltérés a hatos váltóhoz képest, ahol már inkább 2200 fölé tekint
edit: ha már Kuga. Az alatta levő "mini-suv" puma mennyire vállalható? A méretei alapján lett rokonszenves, rövid-nemtúlmagas-nemtúlszéles.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Tothgera30 #218075 üzenetére
VAG-konszern esetleg? Csak azé' kérdezem, mert KV-n van azért korrekt, nem lehúzós áron VAG-szervizes ismerős, s azért nem mindegy a kiállított szervízszámla sem : ) Oktáv kombi pl? Bár nem tudom, a szívóbenzinesek mennyire jók ebből.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Oh. Rövid kérdés: mi is a helyzet a kia-hundé DCT váltók gariztatásával? Hogy működik a gyakorlatban a "7 év" ?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
nem én részem! Szomszéd vett nemrég egy X-ceedet DCT-vel, és beszélgetve mondtam, hogy én nem mertem volna bevállalni. De ő a hét év garira hivatkozott, pedig többektől hallottam, hogy nem olyan egyszerű az élet ezekkel
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Kis Tigris #218179 üzenetére
Áh, Eger egyik kedvenc helyszínem lett az elmúlt 1.5 évben, A felsőtárkány--Miskolc Lillafüred szakasz meg tényleg bejövős.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Kis Tigris #218181 üzenetére
jaj, nemrég pont átutaztam ismerőssel Egerbaktán, a helységnévtábla után már a "Turbo Boost"-ot játszotta a fedélzeti média.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Vincent V #218210 üzenetére
fejegységcsere& utolagos radar előre-hátra, kamerával. Még úgy is bőven 3.8M alatt maradnál, saccra a fenti művelet ~360-380k HUF-ból rendezhető Én az 1.4 TSI-s bódét választanám szerintem
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #218234 üzenetére
a Renault Jettája, nafene! Vagy C-Elysee : ) ez a három elég hasonló niche-t töltött be adott gyártó palettáján
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz KoVee84 #218261 üzenetére
az E11-ben az a szép, hogy békalámpás a népi neve, de a facelift utáni változat már nem is De ezekben még úgy rémlik, nem is a változó szelepvezérléses motorok vannak, és mai napig az utcakép részei tudnak lenni, bár közel sem olyan mértékben, mint a 12-esek. A hatchback kifejezetten tetszik ezekből amúgy, még FL előttről.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz hobizoli #218314 üzenetére
Mivel nem értek hozzá, de élénk a fantáziám, így pár kérdés:
A Toyo hibridrendszere - HSD- kapcsán oly'smi rémlik, hogy az eletromotor olyan megfontolásból került bele, hogy az alapvetően "döglött" és nyomatékszegény Miller-Atkinson ciklusú szívómotornak adjon egy kis segítséget alacsony fordulaton, kisebb tempónál, állórajtból*. Ha már "döglött" vagy nem túl dinamikus karakterisztika: szívódízellel milyen sztori lenne? A turbo sem véletlen került rá a gázolajosokra. Csak ilyesmi felállást megnéznék - HSD& dízelmotorral - röhej fogyasztás? (tudom, V60).
Másik "hogy adná ki" kérdés, a Mazda nagyon jó hatékonyságú Skyactiv szívómotorjai szintén a toyota-féle hibridrendszerben. Szerintem a tesómnak azzal is sikerülne kétszámjegyű fogyi-értékeket produkálnia, egy Mazda2/Yaris méretű bódéval (mondjuk a Mazda2 hibrid végül is egy átcímkézés..) oh jaj.
*btw ezért imádom azt a HSD kritikát, hogy "nem is EV" meg "alig tud menni tisztán eletromosan". Persze, mert eleve nem volt cél, másra lett "kitenyésztve"
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz hobizoli #218319 üzenetére
amúgy izé meg nem tudom, de: Jetta szervíz-intervalloknál légszűrőre 6! évet írnak. Vagy 60k MÉRFÖLD-et Az előző tulaj - céges autó volt, újként forgalomba helyezve, csak márkaszervizt látott - konkrétan 75k-s szerviznél cseréltette.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...