- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Plazma TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
b0rZ
aktív tag
válasz
bbubby00 #219183 üzenetére
Meloztunk ilyenekkel, nekunk bevalt. 4db volt, amibol harmat 3 evesen ~350e futott kilometer korul adtunk le. A multijet2 egeszen tartos es stabil konstrukcionak bizonyult. Kuplungot mindharom autoban cserelni kellett 90-100e kozott, ott valami konstrukcios hiba volt, mert az uj kuplungok tobb, mint 200ezret birtak.
Generatort is csereltunk joparat, de az nalunk extrem terhelesnek volt kiteve, normal hasznalat mellett biztos jobban birjak.
Neha voltak fantom elektronikai hibak (check engine) tolteskimaradas miatt.
Osszessegeben vallalhato ar/ertek aranyu melos autok voltak.
Fogyasztas vegyes hasznalatban 5.5-6 liter kozott alakult tetocsomagtartoval.