Hirdetés
-
AI jelzést kapnak az új Ryzenek
ph Az AMD gondoskodik róla, hogy véletlenül se kerülje el a figyelmünket ez a két betű.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A mai napon érkezik a King Arthur: Legion IX
gp A premiert megelőzően a készítők még egy utolsó videóval kedveskedtek nekünk.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz bigmasterg #47236 üzenetére
de, igazad van, sorry! A két autót nem, de a tesztekben leírtak keveredtek a fejemben, valóban.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #49329 üzenetére
Ez viszont sajnos zömében nem igaz szerintem. Egyszerűen nagyobb a szem, mint a pénztárca.
Csak egy példa: 730D.
Van még: A6 Q.Régebben még sokkal több visszavett autó volt ezen az oldalon, és megdöbbentőek voltak az arányok. Pl. Mazdák között 10 autóból volt egy db. 2-es, a többi 3-as, 6-os.
0-s kezdőre vettek olyan autókat, amelyekre bőven nem volt pénz. Már a kezdetekben sem. És jól láthatóan nem közlekedni kellett az autó, vagy a családnak, mert erre a célra azért be lehet érni egy pár éves Mazda6-nál rosszabb autóval, ha "muszáj". A hitelre vett Audik, BMW-t, Mercik pedig végképp siralmasak, a magamutogatás és a nagyravágyás jól látható magyar jelei.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #49333 üzenetére
Nem a hitelre vétellel van a baj, hanem azzal, hogy az emberek még hitelre is olyan autót vettek, amire nem volt pénzünk. Ha autó kell, és kevés a cash, akkor nem BMW-t meg Audit veszünk. Aztán meg megy a matek, hogy gumit ne vegyünk rá, vagy a törlesztőt ne fizessük be...
r6man123: régebbi MR2, MX5 van ennyiért simán.
mephi666: de látszik, hogy csajozni még így is lehetett vele.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz runner 125 #49338 üzenetére
Mivel szélesebb felni, befelé is bentebb fog lógni pár miliméterrel. Szerintem el kell férnie, nincs nagy különbség, de érdemes felpróbálni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz runner 125 #49340 üzenetére
De ne feledd, hogy 6.5 helyett 7 széles felnid lesz. Tehát befelé és kifelé is negyed collal szélesebb, majd az egész kifelé eltolva 1mm-rel, tehát picit bentebbre is lóg.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Revolit #49350 üzenetére
Akinek cserélték, annak garanciában cserélték, mivel ez saját zsebből ritkán valósul meg. Ez esetben be is lett ütve a szervizkönyvbe.
A cserélt motorba több olaj kell (nagyobb karter), és a nívópálca is más.
Amelyik erősen eszi az olajat, abban valszeg a katalizátor is döglött már, ezt pedig meg tudod nézni. Gyújtás nélkül (1-esen) ugyanis világít a hibajelzője, majd elalszik, mikor jár a motor. Ha kiszedték az izzót, akkor pedig napszaknap megfelelő köszönés után távozni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Aki dízelt vesz, annál is van pár eset:
-Nincs cash, van ész: kis dízel, pl. sima TDI, esetleg SDI, Isuzu motoros Mazda 323, stb. Olcsón fenntarthatók, és tényleg rohadt keveset esznek. Ha sokat megy, teljesen ok.
-Van cash, ész mindegy: vesz egy újabb autót, középkategóriát, vagy pár éves prémiumot, és kényelmesen eljár vele.
-Nincs cash, nincs ész: na ezek veszne A8-ast meg 7-est, 1x évesen, évi 5000km-re (többre ugye nincs cash a fenntartás mellett) dízelt. Így keletkezik a Wanli gumin futó 7-es.Ez az utóbbi kategória, akiket nem tudok sajnálni, de mindig röhögök rajta. Illetve kicsit módosított alfaja, a "van kis cash, nincs ész", akinek 2 millája van mondjuk autóra, de azért olyat vesz, amit nem/alig tud fenntartani utána. Így keletlezik a 3000-ért tankoló Passatos.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
F Astrát 15 évesen? Háááát, ha világ életében garázsban volt, és csak hétvégente hozta ki a papa, akkor talán. Azok a magyar összeszerelésűek azért elég silányak, olyanok, mint Kossut Lajos bicskája.*
Sokkal inkább vennék Almerát, Golfot, 323-at.
Arról már nem beszélve, hogy az említettekhez képest döbbenetesen fapados is. Ülj be egybe a fentebb említett 3-ból, aztán az Astrába. Fájni fog.*= Még mindig megvan Kossuth Lajos bicskája – regélik adomázó urak –, itt s itt őrzik. Csak a pengéjét kellett kicserélni egyszer, mert elvásott. Egyszer meg a nyelét, mely korhadni kezdett.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Laraxior #49677 üzenetére
No, akkor nezzuk sorjaban:
-A katalizator a kipufogogazok utjaban van, tehat ha kiveszed, konnyebben tavoznak a gazok, no a motor hatasfoka, picit csokken a fogyasztas. Ez eddig ugye tiszta sor.
-Valoban igaz, megis nohet a fogyasztas: ha az elso katalizator mogott van egy lambda-szonda, amely abbol a kat.-bol kilepo gaz osszetetelet vizsgalja, es ez alapjan szabalyozza a kevereked. Nyilvan ez arra van felkeszitve, hogy katalizator van elotte. Viszont ha igy hasznalod katalizator nelkul, akkor egyes fiam, leulhetsz!Azt mar meg sem kerdem, hogy megis hogy lett muszaki vizsgad? Gondolom, levelezon, vagy Te fingottal a muszerbe, es az meg hatarerteken belul volt CO szempontbol.
Legalabb ne reklamozd bmeg, amit csinalsz, ha mar hot illegalis, es meg hulyeseg is.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #49686 üzenetére
Attol, hogy sok hulye van, ez meg nem lesz jo. Nem veletlenul van benne a katalizator. Legalabb egy forumon ne hirdessuk mar, hogy illegalis hulyeseget csinalunk...
Laraxior: Mas esetben nem emelkedhet a fogyasztas. A dontes a Tied, hogy szimplan az elso, vagy a masodik eset ervenyes az autodra. A fenti ket sor viszont Rad is vonatkozik, hatvanyotottan.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #49690 üzenetére
Ertem. Hat akkor legyen szellemi kerekesszekes, aki ilyet csinal. Igy jo?
Illetve lehet, hogy en eros hangnemben b..tam le erte, de ha a rendor fogja meg vele, es veletlenul eszreveszi, az jobban fog am fajni, mint az en mersekelt cizellalason atesett jolelku aldasaim.Laraxior: akkor most probald meg elmagyarazni, hogy ebben a rendszerben a hatso ket katalizator hianya hogyan novelhetne a fogyasztast. (Deja vu)
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz aphra2 #49768 üzenetére
Hát én már raktam keresztbe első kerekest nem önszántamból. Nem volt jó. Akkor tolja az orrát, ha a gázon állsz, tehát kigyorsításnál. De ha sok, akkor nem a gázon állsz a kanyarban, hanem tartod az íven. Na olyankor a feneke indul meg, mert nincs benne súly.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #49776 üzenetére
Coupe, sedan, liftback, kombi. A szépségtől a praktikum felé közeledve. Valahol mindenki megköti az alkut.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz ReSeTer #49804 üzenetére
Hatsokerekes kigyorsitasnal driftelni kezd, ha sok. Ha mar az orrat is tolja, akkor jobb, ha nagyon gyorsan tudsz fejbol ket fohaszt.
Egyenes csuszasnal pedig ballabfek.
!Overdose!: RWD nem is nagyon lesz alulkormanyzott kanyarban. Vagy ha igen, akkor valamit mar elotte nagyon elkottaztal.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz !Overdose! #49815 üzenetére
RWD-n kanyarban nem is vesszuk el a gazt, ez axioma.
Integra: RWD-n pedig biztos hamarabb oregszik el a gumi, mint ahogy lejarnam.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
6 eves gumival vettem at a Lexusom, szart nem tapadt. 5-6 eves gumik mar csak csikorognak, elso erosebb indulasnal porog ki, csuszik, eletveszely.
Nyilvan ha nem hasznaltak, es egy raktarban allt jo korulmenyek kozott 3 evig, es utana veszed meg, akkor kibirhat mondjuk 6-7 evet, de ha tenyleg minden evben hasznalva van, akkor eselytelen.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz kalapacsolok #49934 üzenetére
Corolla E12 1.4 D4d-ket nézd meg, 3-5 ajtós, és kombi kivitelben is jól lehet.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz kalapacsolok #49980 üzenetére
Benzines Focusok jó autók (kellemes futómű, elég megbízhatóak is), de határozottan iszákosak. Egyik ismerősöm 1.6-os Focussal 8 alá nem nagyon tud menni. Hasonló körülmények között az 1.6 Corolla 7 alatt is tudott enni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #50009 üzenetére
Ez ismeros, en is szoktam 120 korul gurulni az IS-sel.. Napfenyteto kibuktatva, es nyugi van. No, ilyenkor aztan felebred az emberekben a harciszellem, elorantjak a gyari 64 loerobol megmaradt 47-et, ami az olajsar alatt szunnyad, es ugy rarepulnek az "aldozatra", mint katolikus pap az ovodara.
Elozok nyugodtan 120-szal, jon egy Thalia, es levillog. Ezt ugy megis komolyan gondolta?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integra #50017 üzenetére
Egyetertek, amig nincs nagy kanikula (30+), addig en is inkabb a tetoablakot nyitom ki. Teljesen kihuzva 100 folott mar nagyon zajos, buktatva ugy 120-130ig meg hasznalhato.
mephi666: 20 eves autoba mennyi legyen, 60.000? Ha gondolod, egy szazase' odatekertetem Neked, aztan maris boldogabb leszel, ugye?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest