- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Fujifilm X
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz zoo8800 #42674 üzenetére
Nekem is csak lopáscascom van, törésre nem éri meg. +100 lett volna törésre egy évre, és az autó értéke kb. 1.7M forint. Szóval vicces... Jah, balesetem soha, semmilyen nem volt. Nem tudom, mit hisznek a biztosítók, ki köt olyan cascot, amire 6 év alatt annyi pénz elmegy, hogy már kevesebbet fog érni a kocsi, mint amit biztosításra költöttél?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz izomhod #43204 üzenetére
Max par deci. Magyarul veszel egy szett gumit 20 ropival dragabban, amibol 100km-en megterul 50ft, tehat mindjart 40e futott km utan ugyanott van. Aztan ki is dobtad a gumit.
Inkabb olyat gumit vegyel, amivel meg tudsz allni! Gumin, feken nem fillerbaszunk, attetelesen sem. Tehat nem jarunk bakeliten, mert attol kevesebbet fogyaszt evente 23 mililiterrel.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Büszke vagyok. Már a második fórumtárs ismert meg autóról.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz latyak17 #45132 üzenetére
Jó kis cucc. Azért kérdezz utána picit, mert ezek a sportos gumik (T1R, Neova 08, RSR) azért nem olyan komfortosak a mindennapokra. Értsd: vízen nem olyan jók, hamarabb kopnak, zajosabbak, stb.
Persze szerpentinen olyan tapad, hogy az asszony melltartója is szétreped az oldalerőtől.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Elnök lettem!
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
Én sem vennék Logant, akkor inkább valami pár évvel idősebbet, de autót. Kopogós műanyagok mindenhol, nulla komfort, egyszerűen szar érzés beülni, minden alkalommal érezni, hogy "ezt vetted, megspóroltad, hát élvezd, bameg!".
Akkor már inkább valami pár évvel idősebb autó, amiben azért értelmes plüss van pl., meg ilyen "apróságok". És egy pár évvel idősebb, nem túl drágán fenntartható hasonló kategóriás autó sem került többe: legyen akár Golf, Corolla, 323-as vagy 3-as...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ettől meg végképp kiugrok az ablakon, hogy nem 10 éves autót akar venni.
Mert?
Most abba ne menjünk bele, hogy a 11 éves autómat oda nem adnám 2db 5 éves Loganért sem. Meg szerintem többet is ér, még mindig.Szerintem nem kort veszünk, mint ahogy óraállást állást sem. Vagy Ti azzal csajoztok, hogy "4 éves autóm van, bééjjbb!!"? Mint a múltkor az M3 egyik benzinkútján a faszagyerek, aki az L-es rendszámú dízel Mondeot megtankolta 2500-ért. Nem röhögtem, ááá, ugyan.
Viszont egy autóban szvsz alap, hogy legyen normális ülés, legyen klíma, elektromos ablak legalább elől, és ne érezzem magam szarul, mikor beülök. Inkább a méreteken gondolkodnék el, pl. kisebb utakra, két személyre nem kell nagy autó, bőven elég egy Yaris/Polo. És abból vennék valami értelmes állapotút.
A gyártási dátummal meg foglalkozzon, aki nagyon szeret szájkaratézni a fórumon.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Revolit #45300 üzenetére
Az új Swift szerintem is racionális választás, és nem is rossz autó. Érzetre sokkal autóbb, mint pl. egy Thalia.
giigz: Azért azt megsúgom, hogy a 11 éves prémium autó szervizelésére eddig egy petákot nem költöttem. Bocsánat, hazudok: a jobb egy ülésfűtés gombjának a háttérvilágítását szolgáltató izzót kicseréltem.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Mihez képest. Van egy határ, ami alatti pénzből érdemesebb használtat venni. Hogy ez a határ hol van, arra sok próbálkozás volt. A Tata Nanotol kezdve a Loganen át a Thaliaig. Számomra a Logan alatta van.
Mert nyilván olcsón úgy lehet adni valamit, ha azt a pénzt valamin megspóroljuk. Mivel itt nem a méreten tették, ezért az anyagminőség, az ergonómia, az extrák estek áldozatul. Meg nyilván a passzív biztonság, és sok egyéb dolog, ami a vezetési élmény mellett a biztonsággal is kapcsolatos. Pl.: fék, futómű.
És van itt még egy probléma is, amivel nem számolnak az emberek. Az 5 évesen 2.5 milláért megvett használt autó 10 évesen fog érni mondjuk 1.2M-t. Az újonnan 2.5-ért megvett 5 évesen fog érni 800-at. És ez jelentős különbség, jelentős részben fedezi a nagyobb autó nagyobb fenntartási költségét arra az időre.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Szerintem becsülendő, hogy manapság van a piacon egy olyan márka, hol nem a parasztvakításra, hanem a funkcionalitásra mennek rá.
Pl. a Lotus.
Komolyra fordítva a szót: van abban valami, amit írsz, hogy nem kell a távolságtartó tempomat, meg a két zónás digit klíma, sőt, kiválóan megvan az átlag ember DSG váltó, automatikusan sötétedő tükör és iAkármi csatlakozó nélkül is. Ellenben az ülés, a beltér kinézete és kidolgozása, az engem már zavar.
Ebben sincs sok extra, még is meg tudták csinálni esztétikusra és élhetőre: ez beltér. És ezt '82-ben...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
A jól menő, keveset fogyasztó és megbízható autót még nem találták fel.
Van három tulajdonság: jól megy, keveset eszik és megbízható. Az IS-em ebből legalább kettőt tud. Olyan nincs, amelyik mindhármat. Olyan viszont bőven, amelyik csak egyet.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz whitezo88 #46252 üzenetére
Pontosan. A difi alján (a leeresztő csavarban) is van egy mágnes, hogy összeszedje a kopásból eredő port. Nyilván nem kopik az nagyon, de azért 150.000km alatt csak kopik valamennyit. És azért volt is rajta némi trutyi. Nyilván véges mennyiségűt tud felszedni, egy idő után keringeni fog benne...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integra #46579 üzenetére
Mazda 3 5dr is elég kellemes szerintem. És még nagy moci is van benne (2l pl.), hogy a Civichez is lehessen hasonlítani.
A beltérminőség engem is ki tud akasztani, pl. VW konszern autók ajtóborítása és kárpítja... Full kemény műanyag az egész, bahh. Az IS után átlag kis- és középkategóriás autóba beülni egyébként is kijózanító hatású, de van, ami még ebből a sorból is kilóg.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Hova kerültem?! Integra, ments meg!
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
A BMW más kategória (közelebb áll mondjuk az AE86-hoz). a Skyline nekem is tetszik, de közel sem csorog rá annyira a nyálam. Ha korábbi japánok, akkor 240-260-280Z bármelyike jöhet (de a 280 csak targatetővel!), illetve picit későbbről a kocka Celica Supra, bukólámpával.
Különbözünk, úgy fest.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mister_X #46771 üzenetére
L6 = line6, mint ahogy elottem is irtak.
A szallitas nem lesz olyan sok, gondolom, par ezer usd, mondjuk 2-3. Ami huzos lesz, az a vam+afa, mivel EU-n kivulrol jon az auto. Ez olyan 30% a vetelarra, tehat eleg fajdalmas. Majd utana vagy regadozod itthon (halal, ekkora mocira a legfelso kategoria, vagy fel guriga), vagy OT-s forgalomba helyezes, amihez viszont olyan allapot is kell. Az viszont draga is, tehat beszopod vele, mikor vamolod. Nem nagyon eri meg szerintem, csak ha nagyon nagy a szerelem. A vetelar ketszerese alatt szerintem nem nagyon fogsz megallni vegosszegben.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz !Overdose! #46813 üzenetére
Xenonos auto vasarlasa szerintem 1 ev purgatoriumot jelent pluszban. Legalabbis oszinten remelem.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen