Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Kornel #103745 üzenetére

    Nem feltétlen. Sőt. A háromajtósnak jóval angyobb az első ajtaja, meg általában az első ülés is hátrébb tolható, vagy hátrébb van beszerelve. Legalábbis a Corsában, amit volt alkalmam B, C és D változatban is mindkét verzióban huzamosabb ideig használni, így volt. Sokkal kényelmesebb volt a háromajtós változat minden esetben. Ha meg valaki egyedül használja az autót, vagy max egy utasa van, akkor könnyen lehet, hogy sokkal jobban jár ezzel a verzióval.

    Az meg a magyar divat, hogy kisautót vesznek családi autónak, civilizált helyeken, ha jön a gyerek, akkor vagy automatikusan autócsere, vagy marad a kisautó szaladgálni, és vesznek mellé egy családi autót. Az agyam mindig ledobja az ékszíjat, amikor az Aygo méretű szuperminiket azzal húzza le a magyar autós sajtó, hogy nem kényelmes hátul. Mondjuk én ezeket nem is árulnám 4 (5) ajtóval, de ez legyen a gyártók baja. Ezekben a hátsó ülés arra van, hogy ne a csomagtartóba dobd be a kabátot és a laptoptáskát. Bár én szerintem folyamatosan ledöntött hátsó üléssel használnék ilyet, úgy legalább befér egy rekesz sör, meg egy csomag tej, ha bevásárolok.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Kornel #103751 üzenetére

    Látom továbbment a gondolatmenet, de visszautalnék ide.

    Ahol egy családban mindkét felnőtt tag dolgozik, és van legalább két gyerek, ott azért Mo-n is lassan kvázi 'kötelező' lesz a két autó - már ha középosztályról beszélünk, még ha ez kicsit mást is jelent ott, no meg tegyük félre a megélhetési gondokat, meg ilyesmit. Ha viszont már két autó van, főleg ha (nagy)városban is szaladgálsz sokat, ráadásul egy, vagy max két fővel, akkor egészen pontosan az a pazarlás, ha ezt nagy autóval teszed. Persze ha kell vinni egyszerre több gyereket is (+ barátok, mert pl együtt járnak úszni, focizni, mittudomén), vagy együtt utazik a család, akkor ott a nagy autó, de ahhoz, hogy reggel berobogj a városba, parkolóhelyet találj, bent intézd az ügyeidet, ilyesmik, akkor kb a Smarttal jársz a legjobban (más szempontból meg nagyon nem, de most ez a szempontrendszer).

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Tom1939 #103846 üzenetére

    Persze, inkább ez, mint a Smart, de ahogy kinéz szegény. Bár még ezt is elnézném neki, amíg meg nem látom belülről. Hogy lehet minőséginek és prémiumnak szánt autóba ilyen műszerfalat tenni???

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Tom1939 #103860 üzenetére

    Belülről az Aygo és ikrei is katasztrófa, pont erről sírtam egy-két hete itt a topikban, hogy nincs olyan kisautó, ami bentről is válllalható lenne, pedig lassan nekem is aktuális lesz a kérdés. Hasonló a helyzet, mint nálatok, nagy autó van, de kellene egy második. Az a baj, hogy annyira finnyás vagyok, hogy még a kisautók közül is kevés az, amiben nem leszek rosszul az igénytelen belterektől és a kényelmetlen ülésektől, nemhogy a miniknél. Az Up/Citigo párost azért még kipróbálom majd, hátha, de sok reményt ehhez sem fűzök...

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Kornel #103862 üzenetére

    Itt elég durván büntetik a köbcentit, meg a teljesítményt, elég sokat lehet spórolni egy minél kisebb motorméretű autóval. Kis (1,0-1,2) motorhoz viszont nem szívesen veszek egy tonna fölötti autót, dízel nem pálya, turbót nem szeretnék. Másrészt a parkolás miatt ugye megint nem mindegy a méret, ráadásul szinte folyamatosan egyedül használnám. Fiestáról beszéltünk korábban, nem bejövős, de ha kipróbálom, még lehet, változik a dolog. Polo mindenképpen benne van a kalapban, meg ki akarom mg próbálni az i10-et, és a Mazda 2-t is. Meg még ami szembejön. Van még időm kb nyár végéig, őszig, szóval alaposan körül lehet járni a témát.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz tresh #104067 üzenetére

    Ami doboz formájú. És még jól el is van emelve a földtől, hogy alá is jusson menetszél.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz maglew #104171 üzenetére

    Csak arra reagálva, amiről van tapasztalatom:

    "- Az ülés és kormányfűtés mennyire hatékony, megér-e +120 ezret?
    Bekapcsolás esetén kb fél perc alatt már meleg az ülés vagy lassan percek alatt fűt fel?"

    Ülésfűtés borzasztó hasznos, és felettéb kellemes dolog, max egy perc kell neki, persze biztosan van különbség az egyes modellek között. Szinte azonnal érezni, aztán folyamatosan melegszik, én pár percnél tovább nem is tudom járatni, viszont borzasztóan komfortos, és jelentősen csökkenti a hidegérzetet.

    "- Érdemes-e vonóhorgot felszerelni, hogy a hülye szomszédom aki nem tud beparkolni, ne húzza meg a hátulját?"

    Arra azért figyelj, hogy neked is több helyre lesz szükséged parkolásnál, és ha te tolatsz bele valakibe, akkor az drága buli lesz. Viszont az tény, hogy a hátulról tolakodók kétszer is meggondolják menet közben, hogy mennyire jöjjenek közel...

    "- Lehet rá kapni valami ajtóvédőt, ami állítólag megvéd, ha pl: a Tesco parkolóban nekicsapnák az ajtót az oldalának, de a kereskedő azt mondta hogy az ajtó felfelé bővül tehát a felső részt nem védi meg szerinte. Nektek mi a tapasztalatotok?"

    Ha találsz valami ízléses és szép darabot, az még dobhat is az autó külsején, de mindig van olyan autó, aminek az ajtaja pont elkerüli. Ha már néhány dolgot kivéd, már megérte, de csodát ne várj tőle.

    "- R15 vagy R16-os gumiméret a jó (állítólag mindkettő rámegy)"

    Mindkettő elfogadható áron megy, a 15-ös már egészen olcsónak is számít, ekkora autóra meg szerintem a 16-os már sok is.

    "- Mit takar a jégmentesítő az első szélvédőn? Benyomom és 2 perc után leolvad a hó/jég róla?"

    Lásd az ülésfűtést. Modellenként mást-mást értenek alatta, ha fűtőszálas a szélvédő, az azért elég hasznos tud lenni telente.

    "- Színezett (nem sötétített) üveg mit jelent?"

    Minimális hő- és fényvédelem, csodát ne várj tőle, viszont legalább gyári és legális.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz DeFranco #104311 üzenetére

    Azért nem annyira vészes a helyzet szerencsére. A kérdések nagy része, amit elrontottam, gyakorlatilag olyan szituációkra vonatkozik, amik vagy teljesen életszerűtlenek és/vagy hasonlóval sem találkoztam 20 éves gyakorlatom során. Másrészt pedig ha valamiben nem vagy 100%-ra biztos, akkor eleve úvatosabban közelíted meg a helyzetet, tehát legfeljebb rád fogják, hogy tötymörögsz, emrt úgy is átengeded a gyalogost, hogy amúgy nem lenne elsőbbsége, de ez már minusz egy pont. Hasonló a helyzet a villantással, amivel mindenki jelzi, hogy tessék csak jönni, holott ugye szabálytalan. Volt olyan kérdés, ahol fogalmam sem volt, hogy az út mellett fekete alapon 35-öt mutató négyszögletes tábla az vajon digitális kijelző, amatőr sebességmérő, vagy javasolt sebsséget mutat - az utóbbi volt, elbasztam, aszittem valami óvatosságból telepített sebességmérő, de ezzel max annyit vesztek, hogy pirosnál érkezek a következő lámpához, veszélyeztetni nem fogok senkit. Másik kedvenc kérdésem a vasúti átjárón áthaladás sebességére vonatkozó kérdés volt, ahol azt válaszoltam, hogy legalább 5 kmph-val azért haladjunk már át rajta (szerintem egyesben, motorfékkel is ennél gyorsabban megy az autó), holott legalább ekkora átlagsebesség a helyes válasz - mekkora faszság már az átlagsebesség egy 5-10 m-es szakaszon?

    85%-om lett egyébként, úgyhogy megbuktam, általában a villamosok szivattak meg, meg azt nem gondoltam volna, meg nem is értem, hogy a gyalogosra is vonatkozik a gépjárművek közlekedési lámpája, ha neki nincs. Passz, biztos így van, mindenesetre elég életszerűtlennek tűnik. Rontottam még egy rendőri kézjelzést, amivel még sosem találkoztam (az oldala mellé szorított mindkét leengedett kéz nekem ismeretlen volt), és nem tudtam értelmezni azt a kérdést, hogy mit jelent az, hogy a kerékpársáv beleértendő-e a párhuzamos közlekedésbe. A helyes válasz szerint nem, én továbbra sem értem, hogy mit akart egyáltalán tudni. Ha mellettem a kerékpársávban ott egy kerékpáros, akkor nem fogok ettől még jobbra kanyarodni.

    Persze ha most kéne vizsgáznom, pár napig biztos non-stop nyomnám a tesztet, valószínűleg meg is lenne (anno egy hibaponttal mentem át, ez még akkoriban is elég jónak számított), de vannak olyan dolgok, amivel az ember nem foglalkozik évtizedeken át, viszont nem is nagyon érdekes, fontosabb, hogy körültekintően, és megfontoltan közlekedj.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Vályinak már megint totál elgurult a gyógyszere. hihetetlen, hogy autós újságíró hogy szakadhat így el a hétköznapok rögvalójától. Ez lehet a mellékhatása annak, hogy sosem kell saját autóban gondolkoznia, mert mindig a segge alá tolnak egy tesztautót, a saját romhalmazait meg elreszelgetheti a garázsban naphosszat, miközben azon mereng, hogy a mai autók mekkora szarok, és lassan már nem is benzinnel mennek.

    A világ legsikeresebb prémiumgyártója bejelent végre egy normális családi egyterűt, erre a magyar 'szaksajtó' nekiáll hisztizni. Oké, az tényleg lehet szubjektív, hogy mennyire tetszik (nekem nagyon), de azon nyafogni, hogy elöl hajt, meg takarékos, meg gyerekeket kell beletenni, meg nagy a csomagtartó. Hétüléses prémium kompakt egyterű meg valóban nemigen volt eddig, a prémium fíling a középkategóriára épülő minivanek vadászterülete volt, ami az EU-ban Sharan-Alhambra-Galaxy hegemóniát jelentett.

    Másrészt nyugaton igenis reális alternatíva lesz ez, ahol az anyukák, meg a nem autós újságíró apukák eddig azért utálták az ötöst, mert nehéz hátul ki-beszállni, mélyen van a vezetőülés, ezért nehéz kilátni, illetve télen hiába van rajta téligumi, még úgy is állandóan csúszkál, hogy folyamatosan villog az elektronika beavatkozásáról a tájékoztató a műszerfalon. Ha meg még kicsit lejjebbről is indul árban, mint az ötös (ami azért elképzelhető), akkor pláne megvan minden a sikerhez.

    Nem baj, a magyar autós szakma meg hajtsa csak a németországból behordott lepukkant E46-okat, mert abban még van anyag.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz TaaT #104379 üzenetére

    Hja, kérem, a pénz beszél, a kutya meg elöl hajt.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz deicide #104612 üzenetére

    "Mostanság meg, hogy végre van tempomatom, gyakran szopatnak azzal, hogy kielőznek, aztán elém bejőve szép lassan visszalassulnak, csak annyira, hogy matatni kelljen a tempomattal, vagy fékezni..."

    De a legjobb, amikor utoléred tempomattal, megelőzöd, és amikor melléérsz, akkor eszébe jut, hogy jééé, tényleg, de lassan ment, és elkezd odalépni neki. Én mennék szépen 140-re állított tempomattal, de mögöttem már ott jönnek a haladósabbak, és én vagyok a balfasz, aki feltartja a sort, mivel kimenni nem tudok, mert a középső sávban a kolléga szerint meg pont az a jó sebesség, amivel én haladok. Úgyhogy gyorsíthatok fel 160-ra, és baszhatom el én a fogyasztásomat... Ráadásul ez azért mégiscsak egy nagy, szívóbenzin bálna, azért ekkora sebsségnél sok dinamikát már nem lehet tőle várni. Szerencsére itt villogni nem szokás, általában türelmesen kivárják, pedig azért kicsit több a gyors autó, mint keletebbre.

    A kamion mögé beállással meg nincs semmi gond, ha elég messze állsz tőle. Reggelente én is 90-100 között szoktam melóba menni, simán megyek mögöttük, ha odakerül egy, 10-12 km az egész út, annak fele autópálya, a motor hideg, minek hajtsak?

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz runner 125 #104637 üzenetére

    Hajaj, szép új világ, amikor egy fokot szeretnél állítani a fűtésen, és ezélrt mehetsz keresztül a menün. Az autós szakma ezen röhög már vagy egy éve. Szóval el lehet hagyni a hardveres gombokat, csak konkrétan közlekedésbiztonsági veszélyeztető tényező. Ésszel kell használni azt az érintőkijelzőt, jelenlegi állapotában (mint a Tesla és jelen Volvo esetében) többet árt, mint használ. Nem azt mondom, hogy nem érdemes fejleszteni, mert van benne bőven potenciál, de irányítófelületként vannak funkciók, amiknek folyamatosan hozzáférhetőnek kell lennie, ezeket egyszerűen nem szabad érintőkijelzőre tenni - hangerő, csatornaváltás, fűtés, ülésfűtés, de ezen az alapon képesek, és érintőkijelzőre teszik a világítást, az ablaktörlőt, vagy a sebsségtartó automatikát is.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz lenox #104737 üzenetére

    Németeknél is tilos azóta, meg a hatályos magyar szabályozás szerint sem használhatod hamarosan. Lenne értelme pedig. A németek azzal indokolták a tiltást, hogy tele lenne a youtube balesetes videókkal, ami sértené a baleset résztvevőinek személyiségi jogait. Agyarországon meg ugye jobb, ha semmiről és senkiről nem készül felvétel, mert a végén még valakinek magyarázkodnia kell (hahaha, de vicces vagyok, még kis is emeltem, ha valaki nem értené, hahahahaha, brühühü, én kérek elnézést), akinek ahhoz pedig semmi kedve.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Agostino #104768 üzenetére

    Egy barátom hasonló élmények után csak semleges terepen (parkoló, benzinkút) hajlandó találkozni a leendő vevővel, és addig nem is áll szóba velük, amíg nem látja, kifélék-mifélék (lehetőleg később érkezik, és inkognitóban. Lehet rasszizmust kiáltani, de az első alkalommal kis híján halálfélelme volt, amikor csapatosan megjelentek a házánál 'autót nézni' - persze abból az üzletből szerencsére nem lett semmi.

    Olcsó autóra: nem tudom, Mo-n milyen áron mennek, a németeknél az olcsó autó az 500 EUR körüli kategória, jellemzően a Corsa dominál benne, de mennek a Twingok és a régi Ford Ka-k is - persze célszerű inkább az 1000 EUR felé közelítőket nézni, és még úgy sem kizártak a csúnya meglepetések, de egy itteni ismerős beleugrott egy 500 EUR-s Corsába, és nem bánta meg. Két év alatt ráköltött még pár száz EUR-t, de inkább csak a lelkiismerete megnyugtatása miatt (futóműbeállítás, folyadék- és szűrőcserék, új gumik felnivel).

    Trabant lassan olyan, mint a régi VW Bogár: inkább hobbiautó. Ha valakinek nincs affinitása otthon szerelgetni, akkor nem egy célszerű választás, mert ugyanannyiért már jobb, megbízhatóbb, komfortosabb, 'autóbb' járművek is vannak.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Ma láttam egy új Aygot. Uhhh, de borzasztóan ocsmány ez is élőben... Na mindegy, eggyel kevesebbet kell kipróbálni. :(

    Viszont ahogy a polokat nézegetem, egyre jobban tetszenek. Mennyire lehet harmatos a 60 LE-s 1,0-s motor. Városban persze tutira elég, de mondjuk autópályán, 140-nél? Nagyon nehezen ér el odáig, és leeszi az ember gatyáját is?

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz TaaT #104856 üzenetére

    Fosok a turbótól, ahhoz túl sokat lenne elindítva, és szinte azonnal leállítva. Az a baj, hogy a szívó benzinesből már gyakorlatilag csak a literes motor van a VW-nél, Audi A1-ben pedig konkrétan már semmi más nincs, pedig az is tetszene külső-belső megjelenésre. Csak a téesí, mindenhol azt nyomják. No meg a dízelek.

    Köszi a választ a többieknek is, ettől tartottam én is. Az a baj, hogy a németeknél ha már kimész a városból, akkor azonnal autópálya van, és azért praktikus, ha fel tudod venni a tempót, és nem kell azon izgulni, hogy megyek el a kamion mellett, ha csak két sáv van, és a belsőben sorban nyomulnak a prémium középkategóriás nagy turbódízelekkel a kollégák. Ráadásul ugye mindezt akár kvázi hideg motorral...

    Egyébként pont ez a háromajtós forma az, ami nekem is nagyon bejön (bár ötajtósban sem rossz). Hihetetlen, hogy igazából jobban megnézve alig különbözik a táskás szemű Polotól, mégis mennyivel jobban néz ki, és kellemesebb a szemnek.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz student #104910 üzenetére

    Csak városi használatban, főleg, ha sokat jársz hideg motorral, akkor azért elég necces az 5 liter bármivel, akármit mondanak a katalógusadatok. Persze nem lehetetlen, de kell hozzá a körülmények szerencsés együttállása. Két vidéki város közti ingázással szinte bármelyik kisautóból ki lehet szerintem ezt persze hozni, sebességkorlátozásokat szigorúan betartva, óvatos gyorsításokkal.

    Utóbbi használattal pl. láttam már 1,3-as turbódízel C Corsát 4l/100km körüli átlaggal járni, mivel az akkori Puntoban ugyanez a motor van, és hasonlóan könnyű autó, gondolom ott is megoldható.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz student #104913 üzenetére

    Számít az, hogy mekkora távokat mész, és milyen sűrűn. Ha pl csak 5-6 km-re jársz naponta kétszer (jellemzően munkába oda-vissza), esetleg néha még meg is állsz közben és beugrasz boltba, gyerekért, nagyihoz, mittudomén, akkor szinte semmit nem fogsz tudni 6 alá vinni. Ha sokat mész naponta, de városon belül, és meleg tud maradni a motor folyamatosan, akkor egy literrel kevesebbel számolhatsz. Ráadásul minél nagyobb város, és minél nagyobb a forgalom, annál feljebb fog kúszni a fogyasztás (dugók, lámpák, esetleg terepviszonyok is sokat számítanak).

    Valamelyik kolléga panaszkodott korábban, hogy a viszonylag kicsi autója is rengeteget fogyaszt a naponta pár km-es munkába járáshoz, ha megtalálom, belinkelem. Szerk.: Meg is van, én szégyenlem magam, hogy a saját nevemre nem emlékszem már néha, nemhogy máséra.

    Az optimális fogyasztása tapasztalatom szerint minden autónak hosszú távon, 80-90 közötti egyenletes tempónál van, ott lehet rekordokat döntögetni.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz szőröscica #104920 üzenetére

    Nem is annyira a költségekről van szó, mint az irreális elvárásokról. Egyszerűen csodák nincsenek, a napi 2x9 km-en az 5 liter alatti fogyasztás egy nem alternatív hajtású autótól csak mese. Persze biztos van olyan, aki vidéki kisvárosban, hajnali 4-kor, nulla forgalomban, se emelkedő, se kereszteződés, se semmi, végig 30-cal, alapjárat közelében gurulva meg tudja csinálni, de ettől még a nagy többség rossz szájízzel fog az autójára nézni, hogy márpedig azt mondták, hogy ez 5 liter alatt eljár százon, hó végén meg a 400 km-re 20 helyett mégis majd' 40 litert kell rátankolni.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz DeFranco #104947 üzenetére

    Mondjuk a tavalyi év autója cím után, amikor a fél randomszakma azon magyarázkodott, hogy jó, hát tudják ők, hogy szar, meg még csak nem is innovatív, vagy kényelmes, vagy szép, meg hát mindenben volt nála sokkal jobb is, ráadásul persze, ez szar, de majd nézzük meg a kombit (megnéztük, az is szar), de azért mégiscsak az lett, ami, szóval higgye el mindenki, hogy ez teljesen tiszta szavazás volt, a másik fél randomszakma meg lapított, mint szar a fűben, szóval ezek után vannak fenntartásai az embernek ezzel a szavazással kapcsolatban. Na nem mintha ez az ügy nem csak megerősítette volna, hogy a szakmaiság itt erősen sokadlagos tényező.

    Ja, amúgy tegye fel a kezét, aki nem tudja megszámolni egy kezén, hány tavalyi év autóját látott azóta az utakon, akkora hatalmas siker lett ez a modell. Piha.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz KMT #104996 üzenetére

    "Ennyivel kevesebbet kell visszagyorsítani."

    Ez különösen azért fontos, mert a legtöbb energiát az álló helyzetből való megmozdulás emészti fel, energia szermpontjából sokkal jobb, ha mozgásban marad az autó. persze ahhoz, hogy ez mérhető különbséget jelentsen, ahhoz elég sok ilyet kell csinálni. Nem szabad teljesen belebuzulni a spórolásba, mert konkrétan a forgalmat akadályozhatod, és zavarhatod vele, egy csomó más embert feltartva (ebben az esetben pl lehet, hogy a mögötted jövő balra kanyarodna, és neki pont most váltott zöldre, tehát szeretne odaérni), de az tény, hogy lámpától lámpáig padlógáz-satufék kombóval közlekedni nemcsak értelmetlen és veszélyes, de borzasztóan benzinpazarló is.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz molnarpeter #105026 üzenetére

    "2010+ Galaxy vagy Sharan? 2.0 és felette, dízel, kevés kilométerrel (sokat fognak vele menni :) )."

    Ha sok a beszállás hátra, vagy gyakran szállnak ki-be egyedül a ygerekek, akkor érdemes azon elgondolkodni, hogy a Sharan tolóajtós, ami valami elképesztően hasznos feature. Megbjzhatóságban, technikában szerintem egykutya a kettő, meg kell nézni, ki kell próbálni mindkettőt, és vegyék azt, amelyik jobban bejön - a legfontosabb úgyis az, hogy ők hogyan érzik magukat benne.

    Re: Maglew #105033

    Skodából inkább a Rapid? Mazda 2, vagy 3? Ha már VW, akkor Polo? Nem tudom, mennyi időre szánjátok, vagy hogy tervezitek a jövőtöket, de Új autót pláne nem érdemes rövid távra venni, szóval lehet, hogy érdemesebb lenne kompaktban gondolkodni, ha kicsit drágább is - még mindig kevésbé drága, mint 2- év múlva eladni egy újan vett autót, és másikat venni helyette.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz TaaT #105212 üzenetére

    Mondjuk úgy, hogy eléggé befűtöttek nekik az olcsó olajjal. Amúgy a másik oldalról pedig komoly elhidegülés tapasztalható, ami kis hazánk külkapcsolatait is érinti. Remélem így világosabb a hideg-meleg összefüggés.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Az ültetés / tuning témához hozzászólva egyébként érdekes, hogy a németeknél nemigen divat az ilyesmi, jellemzően ha nagyritkán a linkelt képekhez hasonló autót látni, azt szinte biztosan valami nem ma barnult nagyon káeurópai gazdasági bevándorló hajtja.

    Persze az empaketet azért a német is szívesen megveszi a bajor tanyárajáróra, de az azért ki bír még nézni valahogy, és mire ízléstelen tuningautó lesz belőle, addigra már eljár fölötte az idő, és a fenti kategóriába fog tartozni.

    Nem mondom persze, hogy a németek között nincsenek öööö, mi a jó szó? Lelkes amatőrök? De nemhogy arányaiban, még abszolutértékben is kevesebb hülyegyerekautót látni, mint odaát, a balkántól északra.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz zolikaDB #105555 üzenetére

    Nem látom az igénytelen faragott vasat... Nem néztem végig a videót, csak belenéztem, de a csávónak a sisakja (!) kábé többe kerül, mint egy szakadt háromhúszté, aminek a bolgár és román kollégák a parkolókban kézzel méretre vágják a rugóit, és jól felszerelnek occsó ledekkel, amiben pár dióda már eleve DOA.

    Első ránézésre ez egy konkrét versenyautó, ami történetesen itt tényleg kaphat rendszámot is, nem egy telepi menőjárgány, aminek az árát ennek egy olaj- és szűrőcseréjénél elhasználják láthatóan hozzáértő kezek.

    Nem mellesleg nem a sarkijóska műhelyében lett áttolva műszakin a kézfogásnál odacsúsztatott húszezres ellenében...

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Kornel #105608 üzenetére

    Különösen, hogy ide tartoznának a hírhedt VW TSI motorok is... ;]

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz belaazallat #105665 üzenetére

    Túl sok world of tanks. Focusok mellett nézegesd a G Astrákat is. Még csak kombit sem kell feltétlenül belőle nézni, kérdezd Vallast, mit elcuccolt a csapotthátúval is. Nem rohad, ha nem volt törve, nem egy versenyautó, de amit kell, tudja, és egyszerű szerkezet. És 800-1M között már tutira elég szép példányok vannak belőle.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz jerry311 #105698 üzenetére

    "Ha egy nőnek (vagy feminin jellegű férfinak) odatolsz x köbméter rakteret, akkor azt tele pakolja és sopánkodik, hogy kicsi."

    Bélám, te itt diszkréten le lettél buzizva. :Y :DDD :DDD :)) :DDD :C :DDD

    Egyébként jogos (már nem a buzizás, de az meg vicces volt), az első gyereknél a kis Kalos volt tele, a másodiknál a kombi Astra, most meg, hogy egyterű van, valahogy ez is mindig megtelik. Mentségemre szóljon, hogy jellemzően az asszony pakol. :DDD Tényleg kódolva van az emberbe az, hogy ha kevesebb a hely, takarékosabban bánik vele.

    Amúgy ne ragadj le egy típusnál, nyugodtan nézz meg minden kombi kompaktot, amivel találkozol, lehet, hogy a végén egy Avensis, vagy éppen egy Megane lesz a tuti vétel, vagy éppen egy Fusion. Mindegyikre igaz, hogy ha vigyáztak rá, elmegy még a világ végére is - tudod, állapotot veszünk, nem légvárat.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Bitpalace #105845 üzenetére

    Évek óta Németországban élek, tankolok eleget osztrákoknál is, semmi különbség nincs sem motorerőben, sem fogyasztásban a magyar benzinhez képest.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz belaazallat #105861 üzenetére

    Egy mérés nem mérés. Amúgy az megvan, hogy ha kattanásig tankolsz, akkor sem feltétlenül ugyanannyira van tele a tank még egy kúton belül másik fejen sem, nemhogy másik kútnál? Szóval hidd el nekem, pár tízezer km-t levezettem már itt külföldön is, ennyi már kisimítja a mérésbeli eltéréseket, nincs különbség. Tankolok egyébként itt is mindenféle kúton, meg az osztrákoknál is, ahool éppen kell, és hozzáférek egy nem autópályás kúthoz, van ebben minden a Lukoiltól a BP-n át a Shellen keresztül az Agipig minden. Egyedül az Aralt nem szeretem, mert ők bevallottan bioetanolozzák a sima super 95-öst is, abban meg annyira nem bízok. Persze lehet, hogy a többiek is csinálják, csak határértéken belül, és nem szólnak róla, a fene tudja.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz belaazallat #105898 üzenetére

    Nem kell excel (bár nekem is van), ott a spritmonitor, az tud mindent, ami kell. Sajna az Astrának sokáig nem írtam a fogyasztását, csak kiszámoltam, és nem tudtam fejben tratani, csak nagyjából, aztán amikor elkezdtem gyűjtögetni a blokkokat, meg arra ráírni a km-óra állást, onnét kezdve van csak meg pontosan. Valahol 70k-s km-óra állásnál kezdtem el vele a németekhez járni, 113k-nál cseréltem le a Mazdára. Na, azzal az Astrával jól jártál volna, de nem hiszem, hogy megvan még, meg hogy kifizetnéd érte az 5900 EUR-t, amennyiért kitették beszámítás után (nyilván alkuképes ár volt, de akkor is viccesen sok egy 8 éves kombi G-ért).

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz maggi1886076 #105904 üzenetére

    Nem kell mindent a F&F-ra fogni, amikor én gyerek voltam, akkor mindenki Hazárd megye lordjai akart lenni, meg Starsky és Hutch (obligát fehér csík a piros Dacian, meg 120-as Skodán kinek volt meg? :DDD ).

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz belaazallat #105936 üzenetére

    Figyu, ahogy mondtam, nézz meg mindent, ami a kereten belül van, és méretben megfelel, a használt autó vásárlás úgyis rengeteg kompromisszummal jár, a kérdés az, hogy érzelmi alapon, vagy praktiikus szempontok szerint döntesz. Ha egyszercsak eléd kerül egy szép, karbantartott, lenyomozható, megbízható tulajdonosi hátterű példány, akkor ugorj bele, akármilyen embléma is van rajta, ha nagyjából olyan, amire szükséged van.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Declare #106052 üzenetére

    Kia Sorento? Mazda CX7? Nem tudom, ezek milyen futás mellett milyen áron mennek, csak úgy méret alapján ezek vannak eggyel a 'Káskáj' fölött. No meg a prémium SUV-ok, de ott ennyiért szerintem csak nagyon sokat futottat kapna (X5, Q7, Volvo XC90).

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz runner 125 #106141 üzenetére

    Egy jó C Corsa?

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz runner 125 #106170 üzenetére

    Semennyire. Ha igen, akkor az egy beteg motor. Ecoteceket szokták egyébként emlegetni, de a kétezres évek közepétől már szinte minden Opel motor 16 szelepes Twinport, azzal már alapvetően nem lehet gond. Persze ügyes használattal bármit ki lehet nyírni.

    Pont azért ajánlottam a C Corsát, mert egyszerű és megbízható szívó benzinesek, évtizedek alatt csiszolt, kiforrott technológia, ráadásul annyira elterjedt, hogy ha mégis gond van, bármelyik magára valamit is adó sufniszervíz is ért már hozzá. Ráadásul 1,0 és 1,4 között biztos találsz magadnak motorerő/fogyasztásban megfelelőt is. Nem utolsó sorban alkatrészek, kerekek, gumik fillérekért vannak hozzá, rohadni meg nem rohad, mint szegény B Corsa (lásd még F és G Astra közötti különbség).

    Arról nem is beszélve, hogy külső megjelenésben még mai szemmel is megállja a helyét, ha különösebben csinosnak már nem is számít (a beltér meg akkori mércével mérve elfogadható, de ezen az Opel utána már úgyis csak rontani tudott).

    Cégnél vezettem eleget B, C és D Corsát is (no meg Combokat is), benzin és dízelmotorral is, ráadásul szinte mind több gazda után, renegeteg km-rel került alám (3-5 éves autóknál 200-250k km-nél szokott felmerülni a cégnél a csere gondolata, de némelyik ezen is túl volt már), de meglepően jól teljesítettek.

    Olajevésről meg egyáltalán nem volt szó, igaz, a flotta nagy része dízel volt, a személyautókban viszont D Corsától kezdtek csak átállni benzinesről dízelre (a Corsa Van-ek már korábban is dízellel jöttek-mentek).

    Szerk.: Ja, a Yaris is biztos jó autó, de azt nem ismerem. :DDD

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz maglew #106175 üzenetére

    Ez már az új Vitara, vagy még a régi? Az összehasonlítást amúgy nemigen értem, az i20 egy kiskategóriás városi autó, a Vitara meg egy fene se tudja, hova tartozó 'terepjáró'. Különösen az új modell. MOndjuk a kereskedő hozzáállása legalábbis érdekes, ebből egyre inkább az jön le, hogy a válság által megtépázott iparágban nem azok maradtak meg, akik értenek hozzá, hanem valami egyéb feltételrendszer érvényesült.

    Amúgy ha az i20-at kcisinek találod, de amúgy bevált, és egyébként is valami nagyobb, különlegesebb felé hajlasz, akkor nézd meg az ix20-at is. Vagy akár az ix35-öt, ha bejönnek a suvok.

    A 4x4 az teljesen egyéni kérdés, senki nem fogja tudni megmondani, hogy neked megéri-e, ha sokat jársz sárban-latyakban (horgászni, vagy geotrackingelni, esetleg vadakat terelni, vagy ilyesmi), vagy dombtetőn laksz, ahol elfogadható az útminőség, de télen is kell közlekedni, akkor jól jöhet, ellenkező esetben szerintem nemigen lehet rá szükség. Viszont abból kiindulva, hogy a másik opció az i20, az az érzéssem, hogy neked erre nemigen lenne szükséged.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Declare #106207 üzenetére

    "Ha en pl most ezt az astramat összekonfiguralom ujonan akkor 7 milla fölött van. 6-7 millabol viszont veszek egy 3 eves jol felszerelt BMW t erösebb motorral. Azert egy opel vs bmw....haat"

    A kérdés az, hogy hol tudja ellátni a piac az igényeket, ha mindenki két-három éves autót akar, az újhoz képest féláron, de lehetőleg kevés km-rel, sok garanciával, olyan tulajtól, aki vigyázott rá.

    A gond ott kezdődik, hogy 2-3 évesen azok a kocsik fognak megjelenni a piacon, amikbe ennyi idő alatt belement már minimum 200k km, ha szerencséd volt, autópályán, de óhatatlanul van benne egy rakás városi közlekedés is. Turbódízelekre ez különösen igaz, azokat eleve meg sem veszik, ha úgyis keveset fogják hazsnálni.

    Aki évi 10-20k km-t vesz, az nem fogja az újan vett autóját 2-3 évente cserélgetni, ennyire azért a németek sem hülyék. A négyéves már egy másik kérdés, általában akkor ajánlják fel nekik a hitel kiváltását az autó maradványértékével, aki nagyon megbánta, hogy azt vette, amit, az ilyenkor hajlamos visszaadni, általában itt lehet belőle kvázi nullán kiszállni. Persze ez még mindig 50-80k km-es futás, ami akár jó vétel is lehet, a kérdés az, hogy tényleg csak azért adja el, mert nem tetszett neki, vagy mert extrém sokat fogyaszt, sok vele a probléma, alulmotorizált, szar az úttartása/vezethetősége, vagy egyéb nyűgje van.

    Szóval biztos ki lehet fogni keveset futott, garázsban tartott, páréves használtautót jól felszerelten, sok extrával, erős motorral nyugdíjas, nem dohányzó, női svájci orvos tulajtól, de én lehet, hogy inkább mennék unikornisra vadászni, mint hogy egy ilyenre várjak.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Declare #106213 üzenetére

    Az a baj a 100/150k+ km-rel, ogy ott már tényleg bármi megtörténhet. Nyilván az esetek nagy részében nem lesz még különösebb gond, de akkor is lutri. Szóval inkább maradjunk annyiban, hogy az átlag német olyan 5-6 évesen, és/vagy valahol 150k km körül cserél, és ez nem véletlen. Persze ezeknek az autóknak a jó része komolyabb gond nélkül elmehet még egyszer ennyit, de ahogy te is írod, itt kezdődnek azok a problémák, amik rendszeres odafigyelést, karbantartást igényelnek. Ha pedig ezt nem kapja meg az autó (ebben a korban már hatványozottan), akkor exponenciálisan nőni fog a komolyabb meghibásodás esélye.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Ivan15 #106215 üzenetére

    A német piacról beszéltünk, itt ez szerencsére még annyira nem divat. Legalábbis komoly kereskedőknél. A Hassan Auto GmbH-nál persze már más lesz a helyzet, mire odakerülnek.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Vangelis #106311 üzenetére

    Ford Ka, B Corsa? Egy alapos lakatolás után, ha motorikusan rendben voltak, még jó ideig autók lehetnek.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Vangelis #106318 üzenetére

    Én vinném magammal azt a karosszérialakatost/szerelőt, akire utána hajlandó lennék rábízni az autót, és vele átnézetni. Ez szegény elég borzasztóan néz ki, de egy gondos átkalapálás után még lehet belőle autó is akár. Kérdés, hogy megér-e az egész annyit, amennyiből ki fog jönni (vételár + átírás + adók + lakatolás + szerelés).

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz grabber #106322 üzenetére

    Amelyik F Astra nem rozsdás, az éppen frissen volt lakatolva. Ott viszont hozzá fog adódni az árhoz a lakatolás költsége is. De igaz ez bármelyik tizenéves korú autóra - hacsak nem volt gyárilag galvanizált, de a 90-es években azért ez még nem volt olyan mindennapos.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Criton #106697 üzenetére

    Fontos, hogy mekkorák a gyerekek, és mennyi időre tervezed. Illetve hogy hosszabb utakra kell-e, vagy csak városban, mennyi csomaggal, veletek menne-e néha a nagyi, ilyesmik.

    Sok mindenbe befér a három gyerekülés, de csak kevés autó működik tényleg funkcionálisan 3 utassal a középső sorban, meg azért végig kell gondolni, hogy te hogyan használnád, mert nem biztos, hogy mindenkinek azonosak az igényei. Az meg, hogy mekkorák a gyerekek, megint sokat számít, meg az is hogy mekkor a mozgásigényük a kocsiban utazás közben, meg mennyire szeretik keverni a helyeket, és mivel tudják magukat elfoglalni, vagy mennyi segítségre, foglalkoztatásra van szükségük.

    Alapvetően azt azért tartsd szem előtt, hogy a kompakt egyterű kategória rengeteg kompromisszummal jár helyügyileg: Touran, C-Max, Zafira, Grand Picasso, Mazda 5 szerintem hiába hétülésesek, valójában csak 6 az a hét, és akkor már a csomagtartónak is búcsút mondhatsz.

    Ha tényleg nagy a család, és sokat mentek, akkor a Galaxy/Sharan/Alhambra hármas maradnak olyan választásként, amivel sok tapasztalat is van, meg alkatrész is akad hozzá.

    Az megint más kérdés, hogy 1,8M-ért milyen korú és futású példányok vannak.

    Ha pedig tényleg rengeteg hely kell, szeretsz felfelé pakolni, bejön a tolóajtó, és annyira nem számít, hogy hogyan néz ki az autó, akkor érdemes az indusztriálisabb kínálatot is megnézni (Kangoo, Express (vagy minek hívják ezeket most Renault - Peugeot vonalon), Opel Combo / Fiat Doblo, Ford Courier, vagy micsoda, illetve VW Multivan és társai).

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Criton #106706 üzenetére

    A hatévesnek már csak ülésmagasító, a kicsinek nagyobbacska gyerekülés, a legkisebbnek meg egyelőre hordozó, de anya sokat fog vele hátul ülni, és mögötte kell még hely a babakocsinak, meg a többiek cuccainak is (+ kisbicikli, roller, és rengeteg kaja meg üdcsi az útra). Kompakt egyterűk kilőve, marad a Sharan/Galaxy osztály, sok sikert, mire sikerül valami normális darabot kifogni. :U

    Bár a Swift után kb minden hatalmas lesz, nlzd meg azért a nagyobbacska kombikat is, mint a Mondeo, vagy a Laguna, de szerintem hosszabb távon nem egy praktikus választás.

    Szerk.: Nekem Mazda 5-öm van, a középső sorban a középső ülést felejtsd el, az egy ülésnek álcázott könyöklő - cserébe a két szélső ülés borzasztó kéynelmes (nekem nagyobbak már a gyerekek, 9 és 13, de ha a kocsiban kell rájuk várni, akkor hátraülök, és ott terpeszkedek, iszonyat méretű hely van még magam mögött is, nemhogy akkor, ha a páromnak van beállítva a vezető- vagy az anyósülés). Cserébe a leghátsó ülések is teljesen jól használhatók, viszont akkor szükséged lesz egy tetődobozra, mert alig marad csomagtartó. Ja, és nem utolsó sorban a tolóajtó egy hatalmas találmány.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz plömplöm #106711 üzenetére

    Mondjuk fogalmam sincs, mi minek számít, bár biztos tudnom kéne, a kisebbik lányom most 9, és valahol 130-140 cm között van, de már 1,5-2 éve a levehető támla nélkül használja az ülését, mert bár ez volt a legnagyobb méret, de már bőven kényelmetlen volt neki, és ami így gyakorlatilag csak egy ülésmagasító.

    Valami ehhez hasonló van neki, de a háta már nem fért el benne kényelmesen, pedig még sem magasságban, sem súlyban nem érte el az ülésen jelzett felső határt:

    Szóval levettük a háttámlát, és most csak az alja van bent, így ok. Egyébként alul sincs rögzítve az isofix helyen, nem tudom, hogy ez követelmény lenne-e. A nagyobbik meg már hálistennek 12 évesen kb ugyanakkora, vagy már magasabb volt, mint az anyja, szóval ha a párom vezethet, akkor ő hadd üljön már be ülésmagasító nélkül. :DDD

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz nesa #106719 üzenetére

    Whatever, eddig megúsztam, most meg már ráfogjuk, hogy 135+ (ha kihúzza magát, kb annyi is). De azért az abszurd, hogy 12 évesen még ilyesmiben üljön. Az öv alsó részét egyébként át szokta(m) húzni az ülés kartámasza alatt mindkét oldalon, az öv meg simán jó helyen megy neki (nem a nyakát fogja, hanem a vállát), és van (illetve volt, mert nemrég levette magának) rajta egy tépőzáras övszélesítő párna, hogy ne nyomja véletlenül se.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz po1son #106764 üzenetére

    Benne van a hirdetésben, hogy ő forgalomba helyezi (ahogy nézem, nem lehet sokkal drágább, mint amennyiért te tudnád). Ez miért nem jó opció?

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz po1son #106766 üzenetére

    Ja, akkor a hirdetés többi részében (és minden másban) is nyilván ennyire megbízható. Vigyék csak a tréleresek (ha ez a rész is nem kamu).

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz FrankMonzano #106772 üzenetére

    Jobban belegondolva, lehet, hogy a hahu automatikusan kiszámolja ezeket a költségeket az autó megadott adatai alapján, ha nincs forgalomba helyezve, és úgy jelenik meg a hirdetésben. Nem tudom, hogy működik a rendszer, sosem kerestem, vagy adtam el ott autót. Még az is lehet, hogy ezt valahol az alapelveknél, vagy a felhasználói feltételeknél, esetleg valami gyikben le is írják, viszont alkalmi látogatóként azért nem egyértelmű.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák