Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
p4radox #195142 üzenetére
Ha csak takarékos A->B jármű a cél, akkor szvsz korrekt az 1.6 CR TDI is, MQB platformot feltételezve. [link] Itt egy összefoglaló a gyengeségeket illetően, a rosszabb hírük valószínű az Octavia mk2-ben más beszállítótól érkező befecskendező rendszernek köszönhető
Keret tekintetében ennyiért simán kapsz szép és jó 1.6-ot, 2.0 necces szerintem, azok inkább 4 környékén szoktak lenni, 1.4 TSI-vel egyetemben. Motor/váltó(?) bak hiba rémlik, hogy aránylag gyakori, beltérben bőrök hajlamosak csúnyábban kopni, magas futás mellett (taxi) 1-2 váltó hibáról hallottam. Automata 1.6 mellé száraz kuplungos DSG járt, 2.0 olajosat kapott, utóbbi tartósabb. EGR mindkét dízel esetén viszonylag gyakori hiba.
Az autópálya egyszerre hány km-t jelent? Ha van annyi, hogy tudjon regenerálni, szvsz abszolút vállalható rizikó a dízel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PHP programozás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós kamerák
- További aktív témák...