Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Autós kamerák
- NVIDIA® driverek topikja
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
it A betéti kártyák piacának monopolizálásával vádolja az USA a Visát.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
Ez az amit lefelejtettel az elsö hsz edböl szerintem...a büvös varazsszot, ami mindig megvaltoztatja mindennek a jelenteset....Magyarorszagon. Mire otthon normalis töltöhalozat lesz es aranyosan az emberek fizetesehez nem ennyibe fog kerülni....addiag ez csakugyan uri passzio marad.
Nyugaton szerintem most mar, hogy szeriaba nyomja a bömös is, vw is (e-up, e-golf), szerintem meglepöen gyorsan fognak teret nyerni. 20-30 ezer eurorert meg lehet kapni ujonnan, ez itt Nemetoszagban egy also-közep eves (netto) atlagkereset.
Remeljük otthon is elkapja a gepszij a kis nemzetünket
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
azzal nincs baj, amit mondasz, csak a felhangjaira reagáltam, hogy nem kell így hozzáállni szerintem
Szóval majd 20 év múlva visszatérhetünk erre, addig itthon ez nem lesz valós alternatíva
Ez egy bazi nagy negativizmus, nem kell ezt így előre eldönteni. Persze vannak akadályok meg korlátok itthon is bőven, meg valószínűleg tényleg nem két perc lesz, mire becsorog a tech, de felesleges már most nekiállni hőbörögni, hogy ez itthon lehetetlen meg huu-haa biztos szar lesz. Hamarabb lesz ebből énekes halott mint gondolnád.
Ne értsd félre, no offense, tényleg nem kötekedni akarok, csak nagyobb potenciált látok benne ennél. Itthon is.
-
Zewa
senior tag
válasz Tsebacsi #96303 üzenetére
Listaáron 300e forinttal drágább a hybrid Yaris mint az 1.4 D4D (Manuál) és kevesebb mint 500e forint a különbség a sima 1.3 szívóhoz CVT-hez képest.
Kis matekolás után kijön hogy 2l/100km-es különbség mellett ~60e km alatt visszajön a hybrid felára a benzineshez képest. Az olcsóbb adózást most elfelejtjük.
Városba szerintem jó döntés a hybrid, sajnos főúton és pályán sokkal kevésbé jönnek ki az előnyei.A full elektromos bringák most még valóban nem racionális tömegeknek, maximum jól megtámogatva, kihasználva az ingyenes parkolást, töltést stb.. Ettől függetlenül remélem rohamosan javul a helyzet, mert én szívesen tartanék 2. autónak monnyuk egy i3-t.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Háztartási gépek
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Autós topik
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Óra topik
- További aktív témák...
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- ÚJ, bontatlan Ubiquiti Unify Protect IP kamera (G3 Pro, G4 Pro, G3 Flex)
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen