Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz atos19881101 #93344 üzenetére

    Igaz. Túlzottan leegyszerűsítettem a dolgot.

    (#93351) [rvilike]: 1x sem.

    (#93352) EQMontoya: "Ha papásan vezetsz, pont ugyanolyannak fogod érezni a kettőt, ez tény."

    Ha papásan vezetsz - ergo 2000 max. 2500rpm körül feljebb váltasz - az alacsonyabban éledő nagyobb nyomaték miatt erősebbnek fogod érezni a dízelt mint az azonos teljesítményű benzinest és ez szívódízelre is áll nem csak a feltöltött dízelekre. Például Skoda Fabia 64hp SDI vs 68hp MPI. Az MPI 2000-es fordulaton 87,6Nm-t tud a nyomatékcsúcsa 2700rpm-nél van ott egészen pontosan 102,9Nm-t tud kipréselni magából. Az SDI ezzel szemben 1600 és 2800rpm között végig tudja a 124Nm-t. Az se fogja kitépni a kezedből a volánt de jobban fog menni.

    (#93355) Dluinet: Szerinted egy dízelt nem lehet pörgetni? A 90lovas őskövület TDI 4000 felett már kezd elfogyni széria állapotában. Viszont ha értő kezek belenyúlnak: [link] [link]
    Ibiza 1.9 90hp ős TDI, 502-es csúcs SDI tengely Füsti chip gyári turbó 1,1bar nyomáson. Egy garnitúra új csúcs fillérekből megvan az sdi tengelyt is az ember után hajítják vas árban chiptuning néhány tízezer forint és ilyen minimális nyomásemelést a legkopottabb lógó belű turbó is gond nélkül elvisel. Konkrétan pár tízezer forintból van egy olyan autód ami szépen lépeget dízel létére rendesen el lehet forgatni tiltásig mégsem füstöl, gombokért van hozzá minden és pariban van egy 328i bmw-vel csak közben fele annyit fogyaszt.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák