- Kilép a PC-s piacról a Noctua
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- RAM topik
- Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Apple asztali gépek
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
ph A Microsoft saját nagy címe ötközött bele először a DirectX Raytracing masszív limitációjába.
-
Befutott a The First Descendant legújabb fejlesztői videója
gp Napokon belül indul az utolsó nyílt béta, amelyen sajnos csak a PC-sek vehetnek részt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz DeFranco #47547 üzenetére
Én Rhino666-nak is azt mondom, tegye félre azt, ami ma itt elhangzott, menjen el egy kereskedésbe és üljön be az autókba. Említettem a japán 1.5i VTEC motort a hondákba, városba is szűken fog 7 litert enni, országúton ha végig 90-nel tudsz menni 100km-t, akkor 4,5, ha vannak apróbb lassítások, kanyarodások még akkor is kijön 5 literből. Ha nem nyomod akkor 12 szelepes módba működik. (120km/h-nál 3200rpm) A motor igénytelen, abban tényleg csak olajat meg szűrőket kell cserélni, bár nem tudom tetszik-e maga a típus. Van angolba meg békába is. Hátul nagyobb, mint egy 4-es Golf (legalábbis az angol), a térdem nem ér a támlához. A havi 7 ezres benzinkeretből kijönne, és még a havi 10k-s szervizkeret is elég lenne mivel konkrétan 2 év alatt nem kéne ennyit se rákölteni, nem elfogultság, tapasztalat. Nyilván megvételkor kéne egy vezérlés-olaj-szűrő csere, ez nagyjából 60-ból van meg, de az autó közel se kerül 1 millióba se.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest