- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Kompakt vízhűtés
- Steam Deck
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #20156 üzenetére
Értem amit mondasz, de az biztos, hogy 80-nál több esélye van, mint 160-nál. Egy ilyen töréstesztben, ahol az NCAP-nál 64-gyel, itt meg 80-al mennek neki, egy mozdulatlan tárgyról beszélünk, amit ha egy tank megy neki, akkor sem mozdul el. (Najó, lehet elmozdul, vagy felőlem lehet biztos is, de nem ez a lényeg.) A traktor esetében pedig ugyanúgy érvényesül a fizika, tehát az autó arrébb fogja tolni a traktort, az lehetetlen, hogy a traktor ne mozduljon meg, és a traktor oldala nem annyira merev, mint az a cucc, amibe nyomatják a törésteszten a kocsikat.
Nem akarok okoskodni, csak én úgy gondolom, hogy ha 80-nal megy, akkor simán lett volna esélye a túlélésre. Persze tudom, hogy az egy dolog, hogy maga az utascella valamilyen szinten egyben marad, a szervekre pedig megint hatnak különböző energiák, főleg egy átlagos "edzetlen" embernél. Mert amibe belehal valaki, ott lehet, hogy egy F1-es pilóta "röhögve" szállna ki, mert olyan terhelés neki "rutin".