Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ngaba

    aktív tag

    válasz rasotamas #192433 üzenetére

    Ez egy szubjektív lista, nem komplett. :) (De az összefoglalóba tényleg mehetne egy lista. Az autós újságok szoktak "milyen autót 1.5 millióig" stb. listákat csinálni.) Az ő keretéből minél újabb (kiforrottabb, és kevésbé leharcolt) évjáratot néznék, de a megadott motorokkal nagyjából mindegy szvsz (+ 1.4 TSI-nek utánajárni), illetve Integrale írta múltkor, hogy "Delta/Bravo párosból 2010 utániakat nézz, ahol jobbra lent van a hátramenet, előtte Opeltől származó váltók vannak bennük, csapágyasodnak." (De amúgy apámnak 2009-es van, és nincs baja.)

    Illetve a kérdező olyan autót szeretne, ami nem forog sokat a pályán, ezért (kisebb) szívókat nem javasoltam. Szívóbenzinesből (egy-két kivételtől eltekintve) bármelyiket meg szabad venni, ha csak a motort nézzük. Szerintem a japánok a legjobbak (szinte bármelyik), de ez is szubjektív vélemény persze.

    Vegyes felhasználásra én az Opel 1.8-as motorját vadásznám még, B Zafirába elég sokáig rakták, de másba nem tudom mennyi ideig: Ilyen van még a H Astra mellett a Alfa 159-ben és a Fiat Croma II-ben, ezek Magyarországon szerintem baráti árban mennek, és jók.

    Szerintem a VAG túlárazott (és egy-két Seatot leszámítva unalmas), de ez is csak szvsz. :) De az is tény, hogy enyhe VAG-előítélettel is látom, hogy tudnak minőségérzetet nyújtani, (amikor én kerestem autót, és a Scenic és hasonlók után beültem egy 1. gen. Touranba, nagy volt a kontraszt, pedig a Scenic sokkal praktikusabb autó).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák