Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
ma Máris a Snapdragon 8 Gen 5-ről pletykálnak, ami minden eddigi szettnél komolyabb teljesítményt hozhat.
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz bandus #186254 üzenetére
Egyik sem hibridgaris már, ha elhagyják a származási országot. Az általános garancia 3 év vagy 100000 km van rájuk. A km-t gyorsan elérik a kinti kocsik. Hivatalosan úgy van, hogy amint megveszed itthon célszerű egyből elvinni honosítani és akkor a következő kötelező szerviznél megkapja a hibrid garanciát. De valahogy a cooper car eltudja intézni, hogy egyből legyen rá gari. Évenként meg kell amúgy újítani és 7000+ Ft. Ebben benne van a hibrid rendszer garancia és az assistance. Tavaly szigorított a magyarországi Toyota egyébként, mert sok volt a visszaélés a külföldről behozott autókkal. Nem a garanciális igényekkel kapcsolatban, csak boldog boldogtalan igényelte rá 4500 Ft-ért és gondolom besokallt az importőr.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Senhi
aktív tag
válasz bandus #186254 üzenetére
Garancia több komponensű.
Alapvetően van 3 év garancia ami automatikusan érvényes az egész EU-ban. A lenti páros által behozott kocsik többnyire ennél idősebbek (én is beszéltem velük, de nem tudtak fiatalabb, garanciás autót szerezni nekem).
Ezen felül van +2 év amit a hazai toyotánál tudsz kötni, amíg még garanciális a kocsi. Elvileg ez is teljes körű garancia, de azért hallottam, hogy szívóztak már amúgy elsőre hangzásra egyértelműnek tűnő dolgokkal. Nekem még azt is mondták, hogy ha külföldön kell javítani a kocsit amíg érvényes ez a gari, akkor hozzak számlát és kifizetik (ergo ez tényleg csak itthon érvényes).
Végén pedig van a 10 év hibrid gari ami a motor, akksi, inverter szentháromságra érvényes, ezt évente kell márkaszervizben kötni (vagy 15 ezer km), 7-8 ezer körül van. Amikor kintről behozol egy kocsit akkor ezt nem adják meg automatikusan, hanem csak a második szervizlátogatás után.Még annyit hozzátennék, hogy érdemes a facebook csoportba bemenni, illetve kicsit türelmesnek lenni. Ki lehet fogni elég jó ajánlatokat itthon is, én örülök, hogy nem hozattam. Nekem a lenti facebookos páros egy 4 éves, fullos, 70ezret futottat ajánlott 5.2 misiért. Én ezt sokalltam plusz színe is randa volt .
5.5-ért találtam egy hazai, 2 éves, még 3 évig garanciális, 30ezret futott selection modellt, márkakereskedésben fekete+bordó színezésben kb. amit lejjebb linkeltél (sőt, ugyanaz a kereskedés). Szerelem első látásra, gyakorlatilag még új autó szaga van. Napfény és bőr nem volt benne, de azokért pont nem akartam pénzt adni. Azóta mondjuk jött a vírus szóval az itt említett árak annyira nem mérvadóak, inkább csak a tanulság a lényeg .
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen