- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- UHD filmek lejátszása
- Apple notebookok
- Autóhifi
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
2024 - Íme a 26. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között végre megjelenik a Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cousin333
addikt
válasz zolee3000 #186238 üzenetére
"Nem azt mondtam hogy max. ennyi kell, és akkor már mindenre elég, csak legalább ennyi legyen, mert ha ennél kevesebb a hatótávja az EV-nek, akkor én nem venném meg mindenesnek"
Azért legyünk pontosak, az első hozzászólásodban erről nem ilyen saját szemszögből, hanem teljesen általánosan beszéltél.
"de én nem azt mondtam, hogy egy kompakt EV-be rakjanak kisebb akksit, hanem azt, hogy EV-ből én csak kisautót vennék kis akksival"
Ez sem így hangzott el eredetileg Értem én, hogy a válaszaidban kiemelted, hogy "szerintem", de az eredetiben ez megfogalmazás szintjén sem szerepelt.
Természetesen az egyéni szempontjaidat (és másokét) tiszteletben tartom, nem is akarok meggyőzni senkit, csak elmondom a saját véleményem.
Az általad vizionált "kis hatótávú EV" az inkább PHEV, EV-ben újonnan ez kb. eladhatatlan lenne. Pont azért, mert a felhasználó nem fizeti meg a borsos árát (ami egy Citigo-e esetén is nyomott, csak a kvóták kedvéért annyi), mondván ez nem elég szinte semmire. A mai belépő mezőny nagyjából 40-50 kWh-s (Citigo-e, Ioniq, i3, E-Up, ID3, Corsa-e, Zoé, 308e, Leaf...), míg a felső kategória meg már 60-100 kWh-t kínál (Leaf, Tesla, E-Tron, Taycan). Tehát belépő szinten is van úgy min 300, de autópálya tempóval is mondjuk 200-250 km hatótávod. Ez azért már nem a "kimerészkedem a városból" kategória, 1-2 töltéssel megvan hosszában az ország. Ha pedig célba értél, ott általában lesz is töltő, amivel visszatölts. Én pedig azt állítom, hogy ezzel a hatótávval már sok embernek elegendő lenne, elsődleges autónak is, igaz alkalmankénti kényelmetlenséggel. Tehát nem igaz, hogy nincs értelme ennek a kategóriának.
Az általad említett kicsi hatótávra ott vannak a használt, 1. és 2. generációs EV-k, amik az eredeti 15-20 kWh-nál is kevesebbet tudnak, viszont elég olcsón beszerezhetőek. Na, ezek valók városba, mert másra már tényleg nem igazán jók. Mellesleg eredetileg ezek is elmentek 100+ km-t. Ezek akkor játszanak, ha valakinek eleve több autója van, és az egyiket cseréli EV-re, vagy vesz a meglévő mellé egy használtat az asszonynak "városi rohangálósnak".
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elden Ring
- BestBuy ruhás topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Ukrajnai háború
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Politika
- UHD filmek lejátszása
- További aktív témák...