- Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- GoPro Topic
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Gigabyte VGA keskenyebb házakhoz (is)
ph Az új RTX 4070 Ti Super Windforce Max nem felfelé, hanem oldalirányban viseli 12HPWR csatlakozóját.
-
Egyelőre nem kaptunk új megjelenési dátumot a Southfieldhez
gp Eredetileg a minap érkezett volna a játék, de végül eltolták a premiert a készítők.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ribarszki
őstag
Bizony. 3as Octim volt száraz DSG-vel. Első
tulaj voltam, minden automata szabályt betartottam. Mégis gariban cserélni kellett váltórudazatot és elektronikai részt. 60k km alatt. De volt akinek 50k km alatt teljes kuplungcseréje volt. A száraz dsg elég nagy lutri... Szép irodalma van a neten, dsg fórumban.
Olajos már sokkal jobb, de leginkább hagyományos bolygóműveset kell nézni.. ami ugye nem dsg
(Amúgy a Kia/Hyundai 7DCT váltó hasonlóan betegeskedő. Van vele dolga a szervíznek. Most mikor az Octi után autót vettem nálam első szabály volt, hogy ha csak duplakuplungos automatát lehet rendelni hozzá, akkor kézi marad. Ha bolygóműveset, akkor jöhet.)[ Szerkesztve ]