Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz rbalint88 #177352 üzenetére

    enyem nem Q2...sajnos
    az csak 2006-tol kerheto bele, az enyem meg 2005-s, utolag meg 200-220k bele a Q2 diffi
    na most ez egy maszkalos auto, ez nem erre valo
    beulsz elmegy a celig, aztan meg hazavisz 6.5-7literes fogyival es klimaval

    meg a dizelt hiaba tunnerolod, a benzines egy szint utan megcsapja siman
    es ott nincs EGR, DMF, geometria meg kuplungszopas se
    a dizel addig olcsobb csak, amig ilyen chip+FMIC dologig van megcsinalva, amikor mar jon a turbo csere meg a csucs csere meg CR pumpa csere, akkor ....
    de egy szurke forrasu uj, 2260 turbo mar 200k mostanaban

    mivel 1.5x addig leforog a benzinmotor, a valto miatt 2/3-d annyi fotengelyi nyomatekkal is kijon annyi a kerekre belole, mint a dizelbol, vagy meg tobb is
    de egy egyszerubb kuplung is eleg hozza

    neztem hozza a kovicuccot is amugy, a 182-s BravoHGT 2.0 20v motorja az ugyanez, csak az 1 hengerel hosszabb, de a furata-lokete megegyezik szazadmillimeterre (lasd lejjebb a wiki link a PS modular engines-l)
    azzal 1.6bar-n fujva egy 2871-l vagy 3076-l meglenne a 300-320paripa is, csak az mar FWD-n karcos lerakni
    (ezek kinai klonjait hasznaltuk a PuntoGT-kben is evekig, siman birtak)

    ott azert mar egy dizel necces tema, mert ott nemigazan veszel ~15-16k-ert vatta uj injektort, meg egy AC is sokkal olcsobb a benzineshez, mint a megokositott CR pumpa (120-150k)
    az intercooler meg a kipu az kb hasonlo ar, ott nem latok diffit
    ami a dizel mellett szol annyi, hogy oda nem kell Piggyback ECU, mert a gyari is irhato
    de szerintem osszesegeben nezve a benzines meg akkoris olcsobb lenne kb 300k-val, vagy kovibelsovel nezve a benzinest meg egy ar a ketto
    es azert ugy a benzines mar keresztbe lenyeli a dizelt

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák