Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
gp A teljes kiadás PC-s verziója első naptól elérhető lesz Steamen is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
veterán
válasz trialboj #175521 üzenetére
MPI az sima szívó, injektoros motort takar röviden. Nincs bennük turbó. VW-féle FSI is szívó, de közvetlen befecskendezéses, ahol a kokszosodás már probléma.
Ha szeretnél egy turbós autót, ami mozdul is, akkor talán egy 1.9 TDI, de ebben ugye van kettőstömegű, néhányban DPF is, ami már problémásabb városban - a 110 ill 90Le ezért ajánlottabb. Ez lenne a legolcsóbb.
Úgyszintén a VW féle 1.8T benzines, de ezek már elég ritkák.Esetleg még Fiat Bravo 1.4 T-Jet?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kisza25
félisten
válasz trialboj #175521 üzenetére
Városba kicsi szívó való, minél nagyobb, annál többet fog enni.
Az mpi szívócső befecskendezéses, ami a legkevésbé kényes a városi használatra/rövid távokra, cserében valamivel többet eszik, mint egy közvetlen befecskendezéses (gdi)
A gdi hajlamos a kokszosodásra, mert a szívósort nem hűti az üzemanyag és nem is mossa le.Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen