Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Redmi Pad Pro - jól sikerült
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Átalakul az OpenAI, sorra távoznak a vezetők
it Sam Altman szerint nem tervezett átszervezés része, hogy sorra távoznak a cég vezetői.
-
Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
ph A friss modellek közül kiemelkedő a 4 TB-os kapacitást kínáló variáns.
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
Versenyszférában dolgoztál már? Ha 1000ft lenne 1 liter üzemanyag, akkor legalább 30%-al drágább lenne minden, a bolygón, a víz és az áram is, de érzésem szerint a 30%-al eléggé alálövök. Tehát 30%-al többet kellene keresned, hogy a jelenlegi színvonalon élj, de a fizetésed nem nőne hozzá. Megoldod ezt is ugye? Az pedig elég vicces, hogy szerinted csak az import cucc drágulna. Minden drágulna, mert az üzemanyag mindenre kihatással van!
-
Gaben92
őstag
Félig-meddig a te ötleted működik nálunk és elárulom, hogy nem (igazán) segít. Éves vizsgán mérik az emissziót és az alapján határozzák meg az éves adódat. Ha nem benzines a gép (szóval dízel lényegében, mert az LPG üzem illegális) akkor pedig alapból kapod a büntetőadót (fun fact: A hybridek annak számítanak amilyen a belső égésű motor. Ez azt eredményezi, hogy a dízel-hybridek is megkapják a dízelek büntetőadóját.) A képlet elég egyszerű: Minél kevesebb károsanyagot bocsát ki az autód, annál kevesebb adót fizetsz, a biztonsági felszereltség (ABS, ESP, de még a parkolóradar is) pedig az éves biztosításodra van hatással. Na most nekem ez összességében 1500€/év egy CT 200h-ra (bónusz besorolás miatt -40% kedvezmény után ennyi). Egy Euro3-as dízel már megcsaphatha a 3000-4000€-t is éves szinten. És nincs kevesebb dízel, csak annyit értek el vele, hogy tényleg az vesz dízelt akinek megéri mert sokat megy, illetve rendesen karban tartják az autókat. Itt kivágod a DPF-et, ledugózod az EGR-t és az emissziós adód annyival ugrik meg, hogy olcsóbb lett volna kicseréltetni.
Full elektromos nem nagyon téma nálunk, mert sokan még a legdurvább Modell S-el se tudnák töltés nélkül megjárni a rokonaikat (csak oda).
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen