- Mini-ITX
- Milyen egeret válasszak?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
Hirdetés
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
addikt
válasz
bitpork #159601 üzenetére
Azért abban igazuk van, hogy vehetsz öreg autót, aztán cserélgetheted ki az alkatrészeket, attól még az egy öreg autó marad, aminél bármikor lehet bármi nyűg a korából adódóan. Persze ha MINDEN alkatrészt kicserélnél akkor oké lenne, de akkor meg többet költenél rá, mint amennyibe az új kerül.
Run&Ride
-
BigBlackDog
veterán
válasz
bitpork #159601 üzenetére
Szerintem a következő "elv" nem tudatosult sok emberben. Az autó (mint a tárgyak, anyagok többsége) nem örök. Átlagos használat mellett vannak olyan dolgok, amiket évente kell cserélni, vannak amiket 4 évente és a gumikat is azért 5-6 évente illik szerintem újra váltani. (Imádom, mikor a 8-10 éves, keveset futott autón mutogatja az eladó, hogy jó még ez a gumi, van rajta minta. Közben meg korábbi a gumi, mint maga az autó). És igen, a gumi és műanyagalkatrészek sem örök életűek, sőt, még a kasztni is porrá tud válni, ha megfelelő ideig nem foglalkozik az ember vele. Ha nem öregedne semmit sem az autó, akkor gyakorlatilag egy megvigyázott példány ára alig csökkenne az újkori árához képest. Azért oka van annak, ha egy 20-25 éves autó szép megkímélt állapotban is 500-900e Forint, miközben újonnan került 6-8 millió Hufba. Ha újszerű állapotba akarja hozni valaki, az pénzbe kerül. És igen, az a 6-8 milliónyi
forintautó szépen lassan elporlad, ha nem foglalkoznak vele.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz
bitpork #159601 üzenetére
Nem, szerintem viszont aki gondozasmentes autot akar, az vegyen minel fiatalabbat es ne regi premiumot.
Ami az arat illeti, ennek egy nagy reszet a megbihatosag legendaja adja, aminek jo resze mara mar tenyleg csak legenda. (koszonhetoen a szamtalan gondatlan tulajnak es az eltelt evek szamanak)
Szerintem ennyi idosen sokkal tobbet szamit az hogy ismerostol legyen az auto ismert eloelettel, minthogy egy egykor elnyuhetetlennek szamito technikat vegyek.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mini-ITX
- PlayStation 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...