Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz bitpork #156462 üzenetére

    Nem hasonlította össze, csak leírt egy napi szintű történetet, amikor (ismerősi körömben is van ilyen) vesz egy 95-ös G3-at 6-700e Ft-ért, mert az VW, és csak ez számított, semmi, de semmi más.
    Ennyi pénzért, fiatalabbat, jobban felszereltet kap más gyártóktól, amik körül kisebb a hype.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz bitpork #156462 üzenetére

    kb, mint amikor a dizeltuning csoportban azert menobb a mecha dizel, mert abban nincs elektronika, ami elromolhatna
    de erted, van egy diszkrét báj abban, hogy pont a nacziwagenes ervel az elektronika ellen, akiknek elvileg azzal sosincs gondja vele ( :DDD ), es pont a digovagenes meg mellette, akik az elobbiek szerint meg allandoan azzal sz.pnak
    de ennek ellenere megis az utobbi ervel mellette es az elobbi ellene

    he? azert fura dolgok ezek, nem?

    en a ket dízelt hasonlitom ossze, a 1.9TD kamras, adagolos motoros auto, ami 98%-ban full fapad CL kivitel, mert az volt a legolcsobb ezekbol, es annyit elkernek erte -meg ugylatszik még mindig van eleg olyan agyhalott birka, aki ki is fizeti erte...-, amiert egy 2 generacioval ujabb es jóval modernebb, precizebben es teljesen elektronikusan szabalyozott dizeltechnikaju, sokkal jobban felszerelt, jóval fiatalabb 182-s BravoGT JTD-t is vehetne, amiben egy kesz urtechnika van hozza kepest, meg a felszereltsege is egy masik dimenzio

    80-100k-t sem adnék egy olyan Golf-ert, pont azert, mert egy reg muzeumba valo elavult szar rendszeru a motorja, meg mert egy tok fapados retek

    kb az a szint, mint amikor egy szinten tok fapad szinten halal elavult karbis motoros zsiguliert is elkernek 500k-t

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák