Hirdetés
-
Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
ma Kivéve a lapkakészletet. Az maradt ugyanaz, mint az elődmodellek esetében.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
ph A koreaiak megkezdték a nagyobb fényerőt és hosszabb élettartamot kínáló 13 hüvelykes panelek tömeggyártását.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
theuprising
tag
válasz
Kos 7 #151582 üzenetére
Alfákat semmilyen szinten nem ismerem, az Alfa 159 nekem konkrétan semmit nem mond, teljesen elkerültek engem valahogy egész életemben, de itt valaki biztos ír róla véleményt.
Nem is a pénz meg a kijelölt gyártási év számít, tudni kell hogy egy autót átlagosan ~6 évig gyártanak, utána váltás vagy facelift. Egy 2008-as T25 Avensis kívülről majdnem tökugyanaz mint egy 2003-as T25, csak egy hozzáértő szem veszi észre a faceliftet (pl index a visszapillantón meg egyéb finomságok). A facelift 2006-ban történt, akkor kapott frissebb motorokat is, de azt a motorháztető alatt a kutya sem látja, de tény hogy jobb motorokat kapott.
2M-be egy T25 Avensis belefér, 2literes benzines, hangyaf_sz híján 150LE, olcsón fenntartható, de kiesik a 2008-as gyártásból. Nem versenyautó, de az "egyhatos leültetett kipufogómorgósított, este a meki parkolójában feszítek" hülyegyerekeket erőlködés nélkül otthagyja bármelyik lámpa után.
Egy Peugeot 307 után biztos előrelépés lenne, nagyobb, kényelmesebb, jobban megy, (tapasztalatból mondom, hogy) a kisebb autók amiknek a vezetői félénken vezetnek simán beengednek, előreengednek, nem kekeckednek. Pedig nem egy batár állat, de a 4.7méter az 4.7méter marad, és az simán beszarat egy 3.9méteres VW Polo vezetőjét aki félénken vezet.És ugyan ez igaz a 2literes Accordra, a 2003tól gyártottra, legalább annyira megbízható mint egy Avensis, sőt talán még jobban is. 156LE, 10liter alatt elvan kényelmes vezetéssel, ha megtaposod akkor magas fordulaton süvít rendesen, de ha kifogsz egy jó állapotú 2.4literes TypeS-t 2M és 2.5M között, na az körberöhögi az összes hülyegyereket, sőt még a 3-as BMW-k túlnyomó részét is (316, 318, 320, dízel-benzin egyaránt). Viszont tud enni, 12L városi közlekedésben teljesen reális, és olyan nincs hogy valaki ne vakargassa meg egy TypeS Accord gázpedáljának az alját, mindenki szereti megtaposni néha, egy ilyen autót senki nem vesz simán közlekedésre.
Ezek a lehetőségek részemről, vagy gyűjtögess még, vagy engedd lejjebb a gyártási évet, de ne vegyél kényszerből valamit, annak sosem lesz jó vége.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz
Kos 7 #151582 üzenetére
Szerintem a Laguna 3-at ne vesd el! Olvass utána, aztán rájössz, hogy a francia utálók itt hülyeségeket beszélnek... általában mindenféle releváns tapasztalat nélkül. A dízel piacon a legjobbak közül való pl. az M9R 2.0dCi. Akár 180LE-ig.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- Bittorrent topik
- EA Sports WRC '23
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Milyen okostelefont vegyek?
- Diablo IV
- Kupon kunyeráló
- Napelem
- mustang08: MÁV
- További aktív témák...
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Playseat challenge
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg