Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integrale

    veterán

    válasz mihione #146859 üzenetére

    147 amennyivel komolyabb autó a 145-nél, annyival drágább is a kopó alkatrészek cseréje, pl futómű.
    TS motorokat mostanra szétrúgták, az Amore tagság sem jelent semmit, maximum annyi előnyöd származik, hogy megtudod, ki rúgta szét az autót. (tisztelet a kivételnek) Sok olyan van, aki, hú nagyon megy, felrak egy videót is róla, aztán hidegen tiltás, zörög, de jó az úgy, majd a locsolópénzből megcsináljuk Jövőre!
    És nem egy ilyen, hanem tömegesen.
    Dízelekkel jársz a legjobban, akármelyik 1.9 jó lehet, főleg ha pályázol is. Havi 1000-1500 beleugrik pályán a TS 145-be itthon, bírja, de 4500 130-nál, az 4500.
    600-ért viszont, jó dízel 147-et nem fogsz találni, akkor inkább vegyél egy olyat olcsón, aminek szar a futóműve, lendkereket kell cserélni, szakadt a belseje, törött a szélvédő, szar a váltó stb, (a lényeg az akart lenni, hogy a kaszni és a motor legyen jó) egy ilyenhez garantáltan olcsóbban hozzájutsz, alkatrész van hozzá bőven, viszont a jó és a fentebb vázolt közötti különbözetből gatyába rázod, és tudod, hogy jó.

    [ Szerkesztve ]

    "Bad reklám is reklám too"

Új hozzászólás Aktív témák