- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Autóhifi
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Így fest a Tokyo 2099 pálya
gp A hero-shooter korábban csak PC-re lett bejelentve, de egy ideje már tudjuk hogy konzolokra is megjelenik.
-
Alacsony profile RX 6400 az ASRocktól
ph Mini méretű grafikus kártya HTPC-hez, minigépekhez, esetleg streaminghez.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tixem
addikt
válasz
zgospel #143994 üzenetére
Vezérléscsere az ugyen minden használt kocsinál kell ez kb nem is szempont, kötelező érvényű. A tobbi meg úgyis kiderül ha engedi a nepper az átvizsgálást.
Az a 200k km inkább fontos, hogy hol lett belerakva. De szerintem 4-5 év alatt 200 ezer hosszabb pályázás nélkül elképzelhetetlen. Az meg azért nem egy rossz dolog, igy a futómű sem kap annyi trimbolást, mint városban.
Bízom benne, hogy nem lesz rossz, persze minden az állapotától függ és, hogy mit mondanak majd rá, ha egyáltalán ad lehetőséget a kereskedő rá.
TSI ügyileg jó lenne látni egy adatsort, hogy hogyan alakult a motorok szerkezete, meddig volt lánc, mikortól van a módosított szélesebb láncos és mikortól van szíjas hajtás. Sok dolog tisztázódna a gyártási évvel összevetve.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)