- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mini-ITX
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Valami baja van a tápomnak
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
Nem tudom EV 1 be az ajtó belső kárpit és a sebváltó távolsága 70cm ez egy átlag autóhoz mérve akkora mintha az anyós ülés közepén lenne, a vezető oldali lábtér 50-65cm ez 20-30cm el több mint a mai kapszula kocsikba, a legszűkebb része talán nálam középállasba a kormány alsó része és az ülőlap az 22cm tehát ha 80-90cm-es combod van valóban beleér.