Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz lenko #134527 üzenetére

    Ez gondolom elkerülte a figyelmedet: "kuplung kibírt egy közepesen forszírozott rajtot, sőt kettesben, hármasban sem csúszott meg, igaz ehhez az is kellett, hogy kettesben csak a már teljesen összezárt kuplungnál kapott padlógázt. Emiatt elég jelentős turbólyuk keletkezett" Ergo abban az 5,92-ben benne van egy hoki rajt és két váltás ahol persze finomkodni kellett nem csúsztathatta a kuplungot. Jó kuplunggal ha elrúghatja rajtban rendesen és a váltásoknál sem kellett volna óvatoskodni az 5 másodperc teljesen reális lett volna.
    Szentkirályszabadján több futamot is ment a Profituningos BMW 535D demóautó ellen ami hivatalosan 327ló és 660Nm. Nem hivatalosan természetesen több volt az. Persze hármastól fölfelé ott is végig csúszott a kuplung és még így is csak hajszállal tudta megverni a BMW. A szintén nem gyári állapotú és a tulajdonos elmondása szerint kb. 330lovas WRX STI elleni futam is csak a 3-4.ben végig csúszó kuplungon ment el. Féltávnál még a Golf seggét nézte a srác pedig kinyomta a szemét rendesen a bubunak. Most a videót visszanézve mindössze 0,4s-el nyert a WRX. Jó kuplunggal meglett volna. Ez a Golf lábon ment mindenhová soha nem volt kipakolva belőle semmi, hogy könnyebb legyen.

    "Szarrá húzni egy motort, üzembiztonság inkább a 0 hoz közelít, de arra a pár 100méterre nyilván ez nem releváns, Kb. ennyi."

    Taníts még mester. Isszuk a szavaidat. :))

    (#134528) MunezXBK: :P

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák