- Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
- Philips LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Plazma TV topic
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Home server / házi szerver építése
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Augusztus elején érkezik a Level Zero: Extraction korai kiadása PC-re
gp A legújabb előzetes leginkább a nyílt bétából származó közösségi felvételeket tartalmaz.
-
A legfontosabbakat elárulta az Ace 3 Pro kapcsán a OnePlus
ma Június 27-én lesz a kínai bemutató, de minden lényegi infót közzétettek a Weibo csatornájukon.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tsebacsi #120912 üzenetére
12+ bőven lenne 3.0i-nél. Nekem a 2,5i-m bekér városban katalógus szerint 11,5-et. Nos ez valós városi körülmények között 12,5 és akkor nem nyomtál kövéret sehol csak haladtál. No és akkor hol van ez még egy 3.0i-től... Azzal városban lazán számolhatsz 13-14 literrel kímélőben.
Már pedig városozol, akkor meg ez horror fogyi.Bár ugye a dízel pont nem szereti a rövid városi utakat (nem csak a dpf miatt). Nekem a 2.0 cr tdi addigra melegszik be télen mire beérek melóba, nyáron az út 2/3-ánál kb. Gondolhatod mennyire tesz jót neki a sok hidegüzem...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
sasa134
addikt
válasz
Tsebacsi #120912 üzenetére
Ilyen autó nem nagyon lesz - vmi hibádzik mindig az egyenletedben
Ha napi munkába járós (is) lesz, ráadásul városban araszolgatós, akkor lehet el kéne gondolkozni egy munkába járós, rohangálós, városi lótifuti kocsin (kis benzin) + egy játszós hátsókerekes hétvégi autón, amibe befér a család is.
Avanti Roma