Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Cheesy #11236 üzenetére

    Annyira azert nincs jol osszerakva, csak nekem az van keznel 8 eve pl, ugyhogy szerintem van nemi tapasztalatom mar

    Sok helyen amugy csak ugatjak a temat, mert nekik sosem volt, csak a vkinek a akarkijenek a szomszedjanak a ismerosenek a ex-osztalytarsanak... cimu tortenet alapjan, ami nagyban hajaz a népmesékre amugy, es mindeki hozzatesz vmit, meg modosit, aztan vegen mar az ellenkezoje az igaz, lasd a kozhiedelmes "a turbos motor tul van tehelve" cimu tortenet. Hat pont nem az van. Kicsit sem furcsa ekkor az ugyanennek, hogy mar mar az osszes dizel az turbos es baaazzz mennek.

    Lehet vele szopni szepeket, mert ebbol legfiatalabb is mar 13 eves manapsag, alkatreszek oregednek, kaptak hideget-meleget, sufnitunigot, ijen-ojan gány csippelest, taknyolast, szoval aki ma ijenbe ul(ne) annak mindig azt szoktam mondani vedd meg a leglepukkantabbat, amiben KO a motor meg a turbo, azt ugyis occsoe odaadjak, hogy szabaduljanak tole, aztan rakd ossze ujra, akar csak gyarira is.
    Akkor amire vegzel vele egyreszt fogod tudni mi mire van benne, meg tudod hogy mi van benne kicserelve meg megcsinalva.
    Es nem lesz tobben, mint egy ojan, amit hahu-s kepeken jonak nez ki, aztan szet van a bele, es arra lapatolod ra ezt a 3-4-500k-t az aran felul
    A GT forum(ok)rol es a netrol mindent meg lehet talalni es venni hozza...

    TJET is jo vetel amugy, nyilvan az ujabb technika mar, occcoe szervizelheto ellentetben pl a VW fele TSI-vel
    pl nezd meg egy vezerlescsere moka hol mennyibe faj

    több drón kell ;P

  • zoo8800

    veterán

    válasz Cheesy #11236 üzenetére

    De, jól emlékszel, az utóbbi pár évben hódítanak a kisköbcentis turbósok.
    Hátul kicsi a hely a Bravoban, de 1 hete ültem egy Lexus CT-ben, abban kb. ugyanannyi hely volt. Anyám Corollájában sem lehet terpeszkedni. A vicc az, hogy pl. a kereklámpás Poloban több a hely a lábnak...
    Apróbb szarságai vannak a Bravonak, ami bosszantó, de semmi komoly. :) Az árát részben magyarázza, hogy az egyik legolcsóbb kompakt. Újonnan is olcsó volt, emiatt a használt se drága. Az értékvesztése hasonló, mint a kategória többi modelljének.
    Az M-Jet dízel, nem benzines.

    rip and tear, until it is done

Új hozzászólás Aktív témák