Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- Milyen TV-t vegyek?
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Akciókamerák
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen házat vegyek?
Hirdetés
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz IMIIKE1998 #166914 üzenetére
Igen, ott az átverés szinte garantált. A legjobb lenne magánszemélytől vásárolni kéz alól, és ismert autót, már ha nagy ritkán van ilyen lehetőség. Csak ne éppen a hahuról, mert ott a kereskedők is hirdetnek, mint magánzó, ilyen-olyan okokból, például a felelősség és adóelkerülés, de az előre aláírt adásvételi használata se kizárt(ami csalásnak számít). Hivatalos márkekereskedések is jobb helynek számítanak, de mindenütt résen kell lenni.
-
#94529552
törölt tag
válasz Csabroncka #166999 üzenetére
Általában csak annyi, hogy megírjátok az adásvételit(szabályos legyen, ne előre aláírt az eladó részéről), meghatalmazást, stb., megkötitek a kötelezőt, és ezután mindent elintéz a nepper, x előleg átvétele után, majd 1-2 nap múlva az átadáskor kifizeted a maradékot. Megvan erre a rutinjuk, van amelyik pár óra alatt mindent elintéz.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz BigBlackDog #167057 üzenetére
Le kell cserélni a Volvót, azt jelenti?
-
#94529552
törölt tag
válasz barnam_ #167187 üzenetére
Ezekhez még hozzájönnek a Qru által számolt költségek:
- a vezérlés
- az automata
- hátsó difi, ezekre biztos kell költeni az összes szűrő, összes többi folyadék és még ami hiba van rajtuk. Még ha a karbantartása olcsóbb is a Subarunál, azért az autó ára még lehet, hogy alapból mégegyszer rámegy, de már csak az utolsó van fenn(a 402.000 km-es) a hahun. -
#94529552
törölt tag
válasz MPowerPH #167211 üzenetére
Szerintem is rizikós vétel lenne, és elég véres lehetett a torka, ha ennyi mindent, motor, váltó,vezérlés, stb egyszerre felújítgatnak, cserélnek. Ráadásul ki hiszi el, hogy eladásra ennyit ráköltenének? Vagy nem frissek a fotók? Harmadik autóként azért belement 207k, persze lehet, hogy kintről való. Meg még az is bizonytalan, hogy hányadik totálkárból hozták már vissza, ha itthoni autó. 200k futás után szimplán csak gyűrűket cserélni, hát nem tudom..., mondjuk semmit nem tudunk, csak van pár kép, de aztán, ha minden ok, még a mazdákra jellemző rozsdásodási hajlam miatt is csekkold le a kocsit.
-
#94529552
törölt tag
válasz BigBlackDog #167325 üzenetére
Váltóólaj?
-
#94529552
törölt tag
válasz Csabroncka #167327 üzenetére
Fékolajat is lehetne méretni, de a gyári ajánlás szerint jobb megcsinálni a cserét az összes folyadéknál. Kintről hozott autónál a km nem mindig hihető, de voltak akik itthon is trükköztek vele, hogy például csak minden 2.-at csináltatták a szervizben. Mikor a 90-es pecsét bekerült, akkor már akár 180k-t is futhatott. A magyar ember nagyon találékony. Ha láncos, és nincs előírva csereperiódus, akkor ha csörög majd a lánc, akkor nem kéne sokáig várni vele.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
-
#94529552
törölt tag
válasz fabri07 #167407 üzenetére
Ezt egy olcsósított Megane-nak mondanám, és a motorizáltság szempontjából inkább a dízelt mondják jobbnak[link] Túl hosszú szedán forma, amiről a nagy csomagteret emelik ki, és a hátrányos fedél kialakítást. Szerintem az 5 ajtós Megane praktikusabb, szebb és vezetni is jobb, például ez pont olyan 1,6-os motorral, vagy itt egy dci, vagy akár kombi változatban, már ha Renault-ról van szó.
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #167414 üzenetére
Én is így gondolom, és a keresőt végignézve se az jön le, amit mond. Egyébként, nem is tudom ki mondta, hogy nagyon jó autó, alkalmi vétel, és a taxis imádja, ez inkább lenne rábeszélés, holott szerintem ez egy népszerütlen karosszériaváltozat, de amúgy is az érdeklődő fogja mérlegelni a szitut.
Azt senki nem vitatja, hogy jó dolog, ha közeli rokonságból jön egy keveset futott megbízható autó, de ez csak akkor számítana nálam, ha pont akkora méretű, motorizáltságú, stb. autót keresnék. Amúgy meg nem vennék Fluence-et(itt a pozitív-negatív elég sokat mond, meg nem is tetszik), de éppen Thaliat se, ha Renaultról van szó, amikor éppen elég nagy a választék a piacon De ízlésről nincs értelme vitázni.
-
#94529552
törölt tag
válasz daddy9 #167441 üzenetére
A Toyota Verso kb. 20 cm-rel rövidebb, és könnyebb is, ezért kevesebbet is fogyaszthat, cserébe kisebb a csomagtere. Egy Avensis Versoban már elég hely lenne. A fenntartási költsége szerintem több lesz, főleg, ha vezérműláncot is kell nála cserélni, és eredeti alkatrészekről beszélünk. Az említett Touran egy vezérműszíjas motor. A megbízhatóságuk a mindenkori állapotuktól és karbantartottságtól függ elsősorban a 10 év feletti autóknál.
-
#94529552
törölt tag
válasz fenergie84 #167501 üzenetére
Ilyen nagyképű flegma értékesítővel még nem beszéltem nemi is értem ilyen hozzáállással hogy lehet megèlni ezen a piacon
Osztom a korábbi véleményt az eladó stílusáról. Alaposan nézze át mindenki az autót még vétel előtt, amit innen akar venni, a km óra állástól kezdve a felszereltségig mindent, mert a szélvédő alá kirakott leírás nem minden ponton felel meg a valóságnak. "Bocs, elírtuk..." Még jó, hogy nem orvosnak ment. "Bocs, rossz gyógyszert adtunk be a betegnek." Elkövettük azt a hibát, hogy jóhiszeműen megbíztunk benne.
Válasz a tulajdonostól4 hónapja
Szerintem valakivel összekevert minket !! Nálunk udvarias kiszolgálás ,teljes ügyfél központúság van !![link][ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #167565 üzenetére
Ott a lényeg: a vakvilágba nem rendelünk alkatrészt, ezért alapvetően egyetértek, hogy nem kötelesek visszavenni. Ezen felül pedig megitélés kérdése az eladótól, pl. a polcról vette-e le, vagy mennyi a fogyás az adott cikkből stb. Vagy másképp járhatnak el egy törzsvevővel is, mint egy ismeretlen taggal. De mindenképp meg kell próbálni, ha benézte valaki.
-
#94529552
törölt tag
válasz LuckyL #167570 üzenetére
Nálad lehetséges, hogy nem játszik, amelyik autós boltba jársz, viszont nem tudhatod máshol és másoknál hogy működik ez a dolog. Én azt mondom, hogy sok dolog múlik az emberi kapcsolatokon is, de tovább ezt kár ragozni. Mondjuk érdekes, hogy a saját tapasztalataimat akarod megcáfolni.
De még olyanról is be tudok számolni, hogy gyári alkatrészt is vissza lehet küldeni egy márkaszerviznek több dologtól függően. Legrosszabb esetben10 % buktával, vagy év végén ami a nyakukon maradt több olyan feleslegesen rendelt cucc is, de azt már csak nagyobb veszteséggel veszik vissza. De ezt is majd mindjárt cáfolod.
[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz Gabi 8906 #167843 üzenetére
Az a kiírás annyi lehetne, hogy max egy piros lámpa világítana, de nem használtam még ilyen autókat, és nem tudom van-e az egr-nek hibajelző lámpája, vagy csak egy db általános motor szimbólum(check engine), ami gyújtásra vlágít, majd beinduláskor kialszik, ha minden rendben. Vagy írták előbb, hogy a kijelző lámpát is megbuherálhatták, még diego is kérdezett a műszerfallal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz focvis #167995 üzenetére
Glicerin is jó a gumikra. A szélvédő gumit, az ajtók melletti és a többi gumiszigetelést glicerines vattával vagy gumiápoló spray-vel kell megóvás céljából körbetörölni.[link] Golf, Octavia, stb. az ajtózárakra is fegyelni kell, mert bekoszolódnak, kiszáradnak, ami szintén érdekes hangokat ad olyankor. Inspekciónál gyárilag előírás az ajtózárak kenése(tisztítás nem árt előtte) is.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz q13579 #168064 üzenetére
Weltautónál lehetőleg olyat keress, amit forgalmaznak és szervizelnek is. Ezeknek elvileg átvizsgált autóknak kellene lenni, állapotlappal, rétegvastagság mérési adatokkal, és esetleg még a javítási történetet is megmutatják. Tudtommal 1 év garancia van rájuk, külön Weltautós garifüzettel, egy olyat el lehet kérni, és átnézni. Amit grizlisandor ír, az az autó szerintem nem lehetett benne a weltautó programban[link].
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz grizlisandor #168075 üzenetére
Hahus nepperekről írták itt, hogy olyan módon trükköznek a számlával és privátként akarják értékesíteni az autót. Őket is ott kell hagyni ilyen esetekben.
Az, hogy partner, az még semmit nem jelent, mert amelyik autóra nincs gari és számlát se adnak, azt nem valószínű, hogy betették ebbe a programba, mivel az nem ingyenes, sőt, ha jól rémlik, még az egy éven belüli weltautógaris javításokat is fizetnie kell, azt most nem tudom 100%-ot vagy mennyit. Mondjuk a nagyobb központi helyekben szerintem lehet bízni. De nem akarom védeni, csak ezekről voltak ismeretem. Ha nem titok leírhatnád, hogy melyik városban van ez a hely, vagy legalább a megyét, hogy kicsit képben legyen, aki a környékről vásárolna[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Ganz-[HUN] #168156 üzenetére
Például egy jó állapotban lévő B Corsa, Polo, és hasonló méret kategória elég olcsón fenntartható, csak lehetőleg olyat kell keresni, amit nem rozsdásodik.
Ne akarjon szétesni 30km után Erről a tulajnak kell gondoskodni. Alkatrészeket nem nehéz szerezni hozzájuk. Átírás és ahhoz kapcsolódó dolgok, vezérműszett, minden szűrő és olaj+ ami még szükséges, esetleg gumiztatás, műszakiztatás és máris elmehet rá mégegyszer az autó ára is egy 100-150k-s autóra. -
#94529552
törölt tag
válasz Integrale #168287 üzenetére
Igazad van, már maga a felvetés is komolytalan. Minden egyes alkatrész, az utolsó csavarig az adott autógyártó, vagyis most a Suzuki felelőssége, akár saját gyártás, akár beszállítótól jön az lényegtelen. Mert ő építi be az ominózus váltót, miután jóvá hagyta beépítésre, és az ismert probléma(típushiba) ellenére x idő után sem kér termékmódosítást.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 5
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Elektromos cigaretta 🔞
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen