- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Természetesen én se értek vele egyet de ez is működik ahogy az is hogy behozzák a sok hulladékot a törököktől bagóért és 3szoros áron adják tovább.. Annyi M-rendszámú a3/a4/a6 bmw 3/5 passat van az utakon hogy öröm nem nézni és a fele egy ipari hulladék...de van rá kereslet mert német mert vw mert audi vagy mert bmw
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #109639 üzenetére
Biztos szépen szedi a lábát kis bodé 300 paci tuti meg van. üres tankkal igen csak elindul
Eddig csak 540i e39-t vezettem az betegül szedte a lábát 217 kW (295 PS; 291 bhp) @ 5400 , 460 N·m (340 ft·lbf) @ 3600 német pályán volt egy két erőlködő kolléga aztán amikor elengedtem "mert siet" és beálltam mögé igen csak pislogott 210-220nál még menni szeretne a bmw így kisorolt Az más kérdés hogy kb 240 nél megérkezett mögém valami "sz*r" audi és letolt a g*cibe .. tuti gyári volt
-
tresh
addikt
válasz bitpork #109645 üzenetére
Az a durva hogy elég sűrűn járok ki de ott kb mindig úgy érzem hogy hulla mindegy mivel megyek úgy is jön valami golyó azt finoman a tudtomra adja hogy kicsit útba vagyok Viszont engem még sose villogtak le de volt amikor azt hittem valami vadászrepülő van mögöttem. A kis szar 1.9-el 180-190 körül haladtam 3 sáv 2 be kamion szerencsétlenkedik előzi a másikat mondom ok balra tükör sehol senki kitettem a gépet a belsőbe visszanézek a tükörbe és már mögöttem egy fekete merga.. én meg már a tűzfalat kapartam a pedállal. Aztán szépen megelőztem a kamionokat és 190-200 körül úgy hagyott ott hogy azt hittem a féken állok Tuti valami AMG volt de nem gyári és megnézni se volt időm úgy el ment
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #109739 üzenetére
Megint a fizika.. kisebb cm3 kevesebb henger azonos vagy nagyobb teljesítménnyel ugyanolyan vagy sz*rabb anyag minőséggel...mondjuk én alapból hányok ezektől főleg amikor pl egy mondeoba vagy pl most a bmw teszi bele.. ha bele dobja valami kis városi cirkálós autóba ok..de az előbb említettek nem azok.. Plusz kíváncsi lennék milyen terhelést kap az a motor 4 személy csomag+klíma...és ezt hosszútávon hogy bírja 150k aztán kuka.. és ok kint ez működik mert 3-4 év után új autóba ül de te itthon ezt nem teheted meg
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Declare #109745 üzenetére
[Troll on] asz összes 3 hengeres dieselt/benzint beolvasztanám a tervezőivel együtt [Troll off]
Nekem nem azzal van bajom hogy 3 hengeres hanem hogy már a prémium márkákba is úgy hányják bele mintha ingyen lenne. Remélem 2025-be 2 henger turbós motorok lesznek az A8-as audikba... érdekes de a mazda 4 hengeres szívót is tud gyártani ami hozza a környezeti normákat. Lehet ezt kéne tovább gondolni nem pedig azt hogy mindent vegyünk a felére elv..
-
tresh
addikt
válasz DeFranco #109752 üzenetére
Egy faja villanyautóval én ellennék csak amíg pl japán,kínai meg kb mindegyik veri a f*szát a villanyautójára és közben szénerőművekkel állítják elő a naftát akkor szerintem kár is bármin agyalni melyik a károsabb. Meg ugye amíg van kőolaj már pedig akad még bőven addig senkit se fog érdekelni ez a megoldás Mindegy más téma de még mindig azon vagyok ha a korábbi 4 hengeres blokkokat korszerűsítenék még ha csökkenne is a cm3 akkor is szerintem kevesebbe kerülne mint sem a nulláról új motort fejleszteni hogy az euro 6 -7-8 csiliárd elvárásoknak megfeleljen. Ha a mazdának megy akkor gondolom a többieknek is csak ugye egy mazda 3 mondjuk a szívó 1.6 val még akkor is járkálni fog az utakon boldogan amikor ezek a rakéta csoda 3 hengeres turbós csodák már 3 motor generálon túl vannak és 6 ik turbót eszik meg
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Typhoon47 #109764 üzenetére
Onnan hogy egy remek szívó 4hengeres benzines blokkot csiszolt tovább (amik nem egy éve róják az utakat)aminek eredményeként hozza az eu-s normákat növekedett a teljesítmény és csökkent a fogyi, hasonlóan a tsi-knél csak ott ennek mínusz egy henger + egy turbó ára volt. Ami mint tudjuk nem olcsó ha hibaforrásként tekintünk rá.Pont VW topikba lett kifejtve hogy az emberek többsége nem tud turbós autót használni. Igazából kinek a pap kinek a papné nekem soha nem kéne semmilyen 3 hengeres autó és soha nem is lesz
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #109772 üzenetére
A turbó mióta számít fő elemnek?
Akkor mi ? Egy választható opciós tartozék ?
Fő elemnek az számít, amit a motor teljes élettartama alatt nem kel cserélni
Honnan tudod mennyit fog futni és mikor kell cserélni bármelyik alkotóelemét? Nincs két egyforma motor..de lehet rosszul gondolom
turbó nem ilyen, vannak motorok, ahol bizonyos intervallum után ajánlott cserélni.
Tsi ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #109783 üzenetére
Nálunk kb 15 új korától nálunk levő konszern van, ebből 10 1.2tsi amiből az első generációstól a legújabbig.Km kb 30k-150k ebből 4 be megállt a motor (részében a kollégáknak köszönhetően), 3 nál gariba a második turbó cserén vagyunk túl. A két új rapid még bírja de azokban kb 10-15k van.. van ezek mellett 10 db fiesta 2010-től 2013 ig 1.4 tdci vagy hdi kinek hogy tetszik. Mind 160ezer felett van óra szerint csak kötelező szervizeket kapják és köszönik jól vannak pedig azokat gyilkolják.
-
tresh
addikt
válasz BigBlackDog #109910 üzenetére
Motor típus függvénye. Mire gondolsz?
-
tresh
addikt
válasz BigBlackDog #109912 üzenetére
Van bőven. Erősebb 106 lovas 1.5 dci-k 6 ganggal megane bodét szépen cipelik és éhező bajnokok ( kedvező a fenntartása épp ezért rengeteg a céges gép belőle) , ha nagyobb a bodé pl laguna akkor ott min 1.9 dci vagy 2.0 dci talán utóbbi még inkább ajánlott (láncos vezérlés végett) ezek menne nagyon de nem fog 4-5 literrel járni inkább 7 körül. A többi dolog meg mint minden dieselre igaz ha vigyáztak rá és kapta 10 max 15 k-ként kapja az olajat meg a szűrőt sokat elmennek. Renault topic ide less be van pár tapasztalat. Tudni kell a konkrét típust elképzelést. Arany középút szerintem a 106 lova Megane 2 kombi erő is van benne pont elegendő és nagyon barátian fogyaszt. (Hajtókarcsapágy csere nem árt neki mert a gyári gyengus és szeret elfáradni ) Ezt leszámítva nem lesz vele nagy bajod.
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #109976 üzenetére
Szűkítsük a JTD motorokra azt nagyon eltalálták. Anno kacsingattam én is feléjük de hiába a jó motor és a szép külső. Nem tudott meggyőzni hogy ez kell nekem pedig a 147 alfa még ma is bugyi letolós gép a csajok előtt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #109979 üzenetére
156-os csak rohadni szeret hátul (kerékív) ahogy a 147 is plusz a a hátsó kipuf dob a gyári az kb 10 éves korukra mindről szó szerint leporlad. Ezt leszámítva egész jó gépek szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #110009 üzenetére
Kihagytad mögüle a lancia delta integrale na az autó!
-
tresh
addikt
válasz DeFranco #110213 üzenetére
én dehogy De a tesó 2 misit adók érte aztán oda viszed 8-an körbe állnak és jön a hagyd itt 500ezerért vagy egy vesével kevesebb lesz nem biztos hogy jó opció Persze ennyire nem durva ott is tuti van normális de az ilyen híd alatt nyúlhálós kerítéses mobil wc-s konténeres "autószalon" nem hiszem hogy nyerő.
-
tresh
addikt
Hát bátor ember..lehet hogy ez a ragasztás elég arra hogy bent a városban közlekedj 50-70km/h-ig de azért pl én aki német pályán 180-200 között utazik tuti nem raknám fel semmi pénzért.. nekem is volt ilyen esetem azt mondta a gumis megcsinálja mondom ok de akkor is faja lesz ha a német pályán 180-nal araszolok rögtön dobta el a szerszámot és hozta az új gumit
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs