Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Autós kamerák
- Akciókamerák
- Androidos fejegységek
- RAM topik
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
ph A leginkább Adobe alkalmazások munkamenetének gördülékenyebbé tételére kihegyezett MX Creative Console hamarosan kapható lesz.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz hobizoli #18444 üzenetére
Úgy néz ki a fékeket sehol sem méretezték túl ezeken a régebbi sportos gépeken. VTI-nél is talán a legtöbb kritikát ez kapja. Mondjuk én nem gyilkolom meg ésszel megyek így még hála égnek nem tűnt soványnak de sokan panaszkodnak rá.
És valóban vannak különbségek a sportosabb csúcsváltozatoknál a simábbakhoz képest. Nálam 4 tárcsa (1.5LSi-nél is ez van mondjuk), stabilizátor, elöl toronymerevítő meg keményebb rúgók (-2cm-el ha jól tudom) vannak a gyári felszerelésben mondjuk egy 1.4 IS-hez képest.Szóval alá tudom én is támasztani Honda oldalról a kommented.
Més que un club!
-
orvil
tag
válasz hobizoli #18444 üzenetére
ez szep meg minden, de meg mindig sok a loero, a kasztni pedig meg mindig papir sajnos, raadasul ezeket a kocsikat nem a megfontolt 40tol felfele soforok veszik, hanem a vesedonor 20+ evesek rutin nelkul. bar amit ok muvelnek ahhoz meg a volvo kasztni is keves vedelmet nyujt bukta eseten.
-
Cheesy
őstag
válasz hobizoli #18438 üzenetére
KO turbót úgy érted, hogy motorilag trapa autót érdemes venni? A döglött turbó, amennyiben úgy használták nem vágja tönkre a motor egyéb alkatrészeit?
Azért is írtam, hogy hajlandó vagyok a maradékot rákölteni, mert én használni szeretném az autót amit majd egy rendes szaki összerak, nem pedig otthon hegesztgetni, ugyanis nem vagyok autószerelő, csak egy buta építész. (Bár 3 hónapja már projektes kereskedő )
Minden álmom egy olyan autó amiben hallhatom a lefújószelep hangját, amibe még Új-Zélandon szerettem bele 2004-ben... ott nagyon olcsók a használt japán autók és minden suhanc (15 évesen már lehet autóra jogsid...) az olcsó alkatrészáraknak és az akkor még nagyon hypeolt Fast&furious filmeknek köszönhetően ilyen "csodákban" szaladgált.
hobizoli: a fogyasztásról mondj már nekem infot. Megfogadtam, hogy ez nem lesz szempont, vagy kritérium, a lovak zabbal mennek, 8-9 literre tippelek. Csak érdekel. A mostani kis gyöszömet megtartom, jó lesz az majd "olcsóautónak".
Klímát lehet bele rakni? Hogy őszinte legyek kisség meguntam a nyári hőséget ami a víztiszta hőszigeteletlen üvegeknek köszönhető. Fóliázni meg elvileg nem szabad, mert nem engedik Felőlem lehetne valami teljesen átlátszó, csak verjen vissza valamennyi hőt....
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hobizoli #18474 üzenetére
Mennyivel? Lézerrel bemérettem, 60-nál már 2-3km/h-t csal felfelé, magasabb sebessegnél picit többet. Kb akkor mutatja madj a valós sebességem?
Vagy esetleg lehet vhogy kalibrálni a sebességmérőt? Sima analóg, nem digitális.
mod:
Mágus2: 1,2 8V, nehéz vele gyorsan menni és a gyorsulása is alapból olyan mint nagyanyám konyhakredencéé lejtőn felfelé.
Vagy akkor maradjon a gyári méret?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #18961 üzenetére
1.3VVT? Sokaktól hallom a 10W40-et, de jó az bele? Nekem is ugyan ilyen motoros vasam van, de a kézikönyv Shell 5W30 vagy 40et ír csak, hogy az jó bele, bár most is 10W40 van benne.
(#18964) TaaT: Elég szélsőséges értékek is vannak, ez nekem is feltűnt![ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #19248 üzenetére
Hondás haverom fáraszt ezzel a gumival, hogy a hondások ezt nyomják most meg a bíbíesz árszt
(#19250) Napfénysüti: Persze meg Skunk2 minden más az szar, meg ITR folytószelep, meg minden van, haverom által sokat hallok róla, kicsit néha túlzásba viszik már.
Kérdés? YOKOHAMA![ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
aphra2
aktív tag
válasz hobizoli #19248 üzenetére
A héten volt nálam egy kereklámpás polo, csaj tulaj , a kocsin valami széles peremes keskin felni , és parada, 195/50.
Kérdem így vetted a kocsit, ezekkel a kerekekkel? , azt mondja nem, hanem Ő,.. a felnit és a gumit is , ízzót is Ő cserél,....csak néztem mint bagoly a fán.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #19252 üzenetére
Volt kint többhaverom is, 1.6 8V Seattal, meg volt kint egy VTi-s haverom is. Ez a baj a szívó motorral, milliókat öntenek bele egy VTi-be, és hát akkor 200le... 9500rpm-nél, ennyi, meg tényleg 1.6ba indulnak 2.0 blokkal, meg 12edik túlméretes dugóval Ha meg megfújják, akkor meg égeti a slicket 4-be is
Smoke & Torque
-
nagyúr
válasz hobizoli #19259 üzenetére
Nem értek a gyorsulási versenyek világához. Na meg hogy őszinte legyek én egyszer voltam kint ilyenen de nem hatott meg. Egész egyszerűen nekem unalmas.
A saját gépemben meg nincs semmi motortuning. Sima B16A2-es blokk gyári cuccokkal. igyekszem inkább gyári állapotban megőrizni a gépet. Az egyedüli látható dolog a 4cm-el ültetett futómű. Ja meg a picit szélesebb kerék. De még az is lehet hogy gyárira lesz egyszer cserélve...
Nem rajongok az ilyeb csicsatuningos gépekért és sajnos sok Hondából azt faragnak. Ízlésficam az aztán van.Més que un club!
-
nagyúr
-
8th
addikt
válasz hobizoli #19263 üzenetére
Nem voltam ott így a koccanásról nem tudok nyilatkozni. De amúgy jó arcok mind ismerem őket. Gumit melegíteni asszem 3x lehet. Mondjuk én alapból nem engednék egyetlen autót sem tükör nélkül versenyezni még profi kat.-ban sem pont az ilyen dolgok miatt. Most "szerencsére" csak egy autó volt ott de mi van ha legközelebb 2-3 ember beszélget ott mondjuk háttal állva?
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #19267 üzenetére
Én őszintén szeretem a VTi-ket, a feeling miatt, hogy vált a Vtec és a hang meg minden, tényleg. És 1.6 DOHC kateóriában szívómotorral tényleg jók is. Csak asszem ti is velük vagytok 1.4T-vel, nem? 8v a pgt? Mert 1.6 SOHC-vel van egy kategóriába a liter alatti turbós(Charade GTi veri is az összes SOHC 1.6-ot).
Viszont ami már megy mindenhol, hogy össze vissza ott csal mindenki ahol tud. Nem erről szól, kimegyek, széjjelrúgom az autómat, amit megy, ha szétesik akkor is, és megnézzük mi a vége, ennyi.Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #19277 üzenetére
Nem mondod, van ilyen is? Meggyanúsít, szétszeded a blokkot, és voila?!
(#19278) neduddki :Ebbe az irányba ne szélesítsd, szerintem, bár ismerni kell a konkurenciát mi?
(#19279) !Overdose! :Ez miért kaptam? Tudom mi az, hogy működik, szolenoid szelep stb, vagy akkor hogy kell "jól" mondani, "Vtec just kicked in yo"?
(#19280) hobizoli:Nem mindenki ilyen all time dragracer mint te
(#19282) !Overdose!:Szelepvezérlés vagy zenekar, olyan mindegy...
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz hobizoli #19284 üzenetére
PGT-n gondolom ott kezdődik hogy vgt csiga?
Amúgy mikor vezettem a gyári 1.6VTi-t azt figyeltem meg, hogy alul nem gyengébb, mint egy sima 1.6 16V ~100ló körüli motor, 5be 40ról 2személyel még tud gyorsulni, meg 50-80között egész jól lehet autózni már 5be is, csak ez megy felül is.
Smoke & Torque
-
nagyúr
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen