- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz EQMontoya #100490 üzenetére
Ugyanakkor rengeteg robbantott ábra elérhető ingyenes oldalakon, pl. epc-data, toyodiy, szóval ilyen esetben - ha már belementem ebbe a játékba - úgy döntötök, hogy a saját hatáskörötökbe veszitek annak ellenőrzését, hogy mi jogellenes megosztás és mi nem. Segítek: nem fog menni.
Nem akarunk semmit sem ellenőrizni, aki közzéteszi, az ellenőrizze, hogy amit megoszt, jogosultan teszi-e.Pereltek be minket is régebben ilyesmiért, de - miután nyíltan ki volt mondva, hogy az üzemeltetők nem felelnek a megosztásokért, és egyébként sincs erőforrásuk ellenőrizni azokat - elég nagy bukta lett belőle.
Prohardvernek is volt ilyen pere, alig pár évbe és nem kevés vissza nem térített pénzbe került a kör, de erre nincs senkinek sem ideje és pénze. Viszont mivel nekünk jópár milliárd karakternyi, nem ellenőrzött tartalmunk van az interneten, egy ilyen per esélye sokkal nagyobb mint másoknál. -
tresh
addikt
válasz EQMontoya #100599 üzenetére
Aha
Ez szép és jó hogy az olajszűrőn keresztül szívja az olajat de ugye csontszáraz sose lesz a motor ha olajat cserész , az olaj nyomás meg elég hamar felépül ergo nem fog szárazon futni. Tehát még mindig furcsállom ezt főleg annak függvényébe hogy nem egy típusnál kivitelezhetetlen hogy valameddig is feltöltve tedd fel a szűrőt Ezért érdeklődök , mert tanulni nem szégyen vagy is nekem nem(#100604) hobizoli : még se vagyok olyan hülye
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
-
Zola007
veterán
válasz EQMontoya #100815 üzenetére
Egyik ismerősöm is nemrég vett egy Hondát, ő magától kért rá újat minden különösebb ok nélkül, de tényleg ritka ahogy mondod.
Tehát ha kéri a tulaj (egyedi vagy mert tart attól hogy megismerik a kocsit), ellopják a rendszámot vagy annyira összetörik a balesetben, hogy másikat kell rá kérni#100816) tixem: ha 1-2 elem rohad (küszöb, sárvédő) azt még érdemes is lehet idővel kicserélni.
Egyébként meg egy kis rozsdától még kocsi nem esett szét, lehet hogy 5-10 évig úgy elmenne nálatok, hogy nem osztana-szorozna.
Barátom vett anno egy jégvert Caravant németből, az is rohadt már pár évesen a sérülések miatt, vagy 10 évig jártak vele, nem sokkal lett rosszabb az állapot, de közben kitermelte vele egy H astra meg egy Renault Master árát.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #110020 üzenetére
Ööö, ugye neked pont nem kell magyaráznom, hogy egy autót nem csak tankolni kell...
S2000 tapasztalatom nincs ugyan de a GT86-nál alhangon 200k egy vezérlés csere (vízpumpa nélkül, a pumpa csak anyagárabn 50k felett van) amit 4 évente cserélni kell (vagy 100k km). A váltó olaj csere 60k km-erenként esedékes az olyan 50K körüli tétel, a diffi olajat is érdemes 60 ezrenként cserélni az sem filléres tétel. A futómű alkatrészek se éppen olcsóak... Tovább nem is sorolom inkább.
Maga a konstrukció valóban tartós, elvégre egy kiforrott, bevált 2 literes szívó boxer van összeházasítva a Toyota szintén sokat bizonyított befecskendező rendszerével de az, hogy ez olcsón fenttartható gép egy illúzió.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #110022 üzenetére
Hobbi autó ilyen műfaj, senki ne gondolja hogy olcsó egy jó hobbi autó fenttartása. Pl vezérlést akkor is kell cserélned ha keveset mész, (olajat szintén) mert a szíj elöregszik. Már pedig egy GT86 pont nem az a verda ahol megkockáztatnék egy szíjszakadást.
Havernak az Érdi emelkedőn a fosch Tahliájában szakad el, az is vastagon több százezres történet volt, akkor egy ilyenbe gondolhatod hogy mennyibe fájna...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
!Overdose!
őstag
válasz EQMontoya #110041 üzenetére
A lefagyott felüljárók okozzák a legnagyobb gondot RWD esetében. Volt olyan, hogy jó téli gumival nem tudtuk leküzdeni az akadályt, miközben az FWD autók sorra mentek el mellettünk. Mondjuk ez nem most volt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #110050 üzenetére
Az kell mint régen, bedobni egy cementes zsákot a hátsó tengely fölé a csomiba és mehet a menet.
Am látnod kellet volna a 7er tulaj arcát, mikor a fele annyiba se kerülő Skodával elkocogtunk mellette vidáman...Nem csak az út közepén, volt olyan hogy a troli beállt a megállóba de elindulni már nem tudott onnan, az utasoknak kellett megtolni, hogy ne ragadjon ott.
#nincsbennetarcsi
-
fi:zi'k
nagyúr
-
-
Csaby25
senior tag
válasz EQMontoya #110217 üzenetére
Megneztem az autot kivulrol, 2 nagyobb pont a szelvedon, az egyiknel ki van torve egy pici darab, alufelnik picit kopottak, hatul a rendszam folott lejott a lakk a festekrol, elso ford jelrol is kezd lejonni a festek.
Kb. ezt vettem eszre kivulrol...
A puff alatt utest ertesz, honnan veszed?
Erdekelne az SCI motor tartossag, fogyasztas illetve ugya altalaban..
Na meg az, hogy mennyit erne meg, figyelembe a fentieket, na meg azt, hogy a tulaj szerint (csak telon beszeltunk), az elso forgalomba helyezes csak 2005-ben volt.
Koszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csaby25
senior tag
válasz EQMontoya #110219 üzenetére
Most, hogy mondod en is ugy latom, a bal fele mintha "hatrabb" lenne picit.
Az SCI is direkt befecskendezeses mint a FSI ha jol tudom.
A FSI-nel, vannak ilyen problemak, hogy: NOX szenzor hibasodas, ami eleg draga mulatsag, szelepek kormozodnak stb...
Kerdes, hogy az SCI-nel is lehet szamitani ilyensmire??
Amugy szted mennyit erne meg az auto ?A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #110354 üzenetére
Gondolom a mazdának a hibrid hajtás kell, a toyotának meg a skyactiv benzines motor. A mazda nem tehetett mást mint hogy összeáll egy nagyobb gyártóval, ezzel sok pénzt megspórol.
Egyelőre nem úgy néz ki hogy a turbósítás zsákutca lenne.
Azért a turbófelújítóknak nem kell a megélhetésük miatt aggódniuk.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Bati0501
őstag
válasz EQMontoya #110377 üzenetére
Nekem nincs hozzájuk semmi közöm,csak ha már építettek végre vmit,akkor működjön is már egy kicsit...
Persze,gondolom jó pár milliárd Ft-ba belekerült,de amikor 4-5 milliárd költségük keletkezik a visszahívásból dollárban,akkor ez a beruházás ktg. egy pár nagyságrenddel lejjebb van...de sztem sem valószínű,h a frissen felépített üzemet be is zárnák. -
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
válasz EQMontoya #110875 üzenetére
Eddig kanonban ezt harsogta a topik, most meg az ellenkezőjét
Tisztára elbizonytalanitotok
Nincs elvi kifogásom a benzin ellen, most is az van. Megtetszett az Octavia mérete, a motorról is eddig jókat írtak.
A Honda jazzt most már kicsinek érzem. Most megyek a nagykőrösire az octaviahoz, keresek jazzt is. Meg Toyota corollat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #110875 üzenetére
Nagy dízel kell neki, nem valami pöcsköszörű zsebmotorral. És automata. A talicskákat ne vedd ide. Nincs azokkal a PD motorokkal semmi baj. Sokan keverik a 2.0 rossz hírnevét az összes PD motoral. Akkor sem PD mert te azt mondtad? Mennyi tapasztalatod van ezekkel a motorokkal?
Kalandor Az octavia jó választás, tágas, biztonságos, megbízható, van hozzá minden, és én is segítek, ha elakadnál valamivel.
Nem egy éve szerelek ilyeneket és még 1 PD elemet sem cseréltem. Eddig mindig valami kisebb baja volt. Persze kifizethettettem volna a PD elem árát, de nem vagyok ilyen. Az esetek 90%-ában mindenféle anyag költség nélkül javtható a kihagyó PD elem.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz EQMontoya #110906 üzenetére
Nem, ez már dízeles magasság, méghozzá a GTD kettesgolfunk kipufogója néz így ki
Mágus2: Na ez az. A PD passatunk kipufogója nem néz így ki, a közvetlen befecsis benzinesem gyári kipufogójából is enni lehetne, az after kipufogón viszont megjelenik egy kis korom, de csak nagyon kevés.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #110908 üzenetére
Nem csak az más sem. Az autóipari és az olaj lobbi keze messzire elér és erős a gyanúm, hogy az EU-s és egyéb törvényhozók rendre megfekszenek nekik vagy csak simán totál fogalmatlanok a témához. Nem tudom melyik a rosszabb.
Toluol: A természetbe egyrészt a motorhajtóanyagok párolgásával kerül, ipari hulladékokkal (pl. festékek), kisebb mennyiségben ipari szennyvízzel. A talajba elsősorban üzemanyagtartályok szivárgása révén jut. Ezek közül a legnagyobb mennyiségű toluol a levegőt szennyezi, ahol gyorsan elbomlik. (Felezési idő a körülményektől függően levegőben 10-100 óra, vízben 13-54 nap, talajban 1-7 nap). A levegőben a hidroxil-gyökökkel reagálva alakul át kisebb szénhidrogénekké, vízben és talajban a biológiai lebontás a jellemző. Biológiai hozzáférhetősége jó, könnyen felszívódik és akkumulálódik.
Gőzének belélegzése szédülést, tüdőkárosodást, idegrendszeri károsodást okoz. Teratogén hatású (magzatkárosodást okoz). Irritálja a bőrt és a szemet. Különösen a nyomdaiparban dolgozók vannak kitéve jelentős toluol terhelésnek. Gyerekeknek nagyobb veszélyt jelent, mint a felnőtteknek, egyrészt mert a gyerekek testsúly kilogrammra számítva több levegőt lélegeznek be, másrészt mert a toluol nagy fajsúlya miatt a földhöz közeli rétegben feldúsul. Mérgező és mutagén, máj és vesekárosodást okoz. Csökken a vérben a vörös vértestek száma. Magzati károsodás is felléphet.Csak egy kipufogógáz összetevő a sokból amivel jóvanazúgy alapon nem foglakozik senki. Elsősorban a benzinesek fossák magukból ezt a szart de rejtélyes okokból mégsem mérik műszakin a szintjét és az olajipari cégeket sem baszogatja senki azért, hogy mivel adalékolják a benzint. Kicsit széllel szemben pisálás jellegű így a folyamatos emissziós szigorítás.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
válasz EQMontoya #110861 üzenetére
Mi a bajod a tízen éves pd v magasnyomású dízellel? Azon kívül hogy mások aszonták fujjabelemjönki.
(#110878) Kalandor: komolyan mondom már én könnyezek a sok "azt hallottam"tól. Vedd meg és rohadjak meg én állok jót érte!
(#110897) norbert1998: én azt mondom h mind számításba jön ha és amennyiben rendesen megnézed mielőtt megveszed. Minden kocsi átka az előző gazda, ezért nélkülözhetetlen az alapos átnézés.
(#110908) EQMontoya: Azt hiszem nem aktuális egy flém war a dízel-benya vonalon, pláne nem egy melyik mérgezőbb. Szerintem már tisztáztuk sokszor h rezeda illatú(egészséges) belső égésű motor nincs
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz EQMontoya #110939 üzenetére
Azért arra kíváncsi lennék hogy ha az érintettek tudják hogy hazudnak, és hogy ott van pölö a spritmonitor akkor miért nem jelentette még fel őket senki a hazugság miatt? Éppen nézegetem a fogyasztásomat. A sok várossal és még nem teljesen üzem meleg motorral jön ki az átlag nyóc liter. Ami biza lakott területen belül bőven 10 felett van.(mondjuk valamit valamiért , én elfogadom) De amikor jönnek a 4-5 literes fogyasztásokkal néha értetlenkedek: a legutolsó ami 5 literrel ment az egy mini a 800ccm szívó dezső motorral.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Csaby25
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #110948 üzenetére
A3, octavia, Leon, G4, Bora, mind azonos futóművel vannak. Egyik sem életveszélyes vagy rossz. Ezen az alvázon az octavia a legnagyobb és az is a bőven kényelmes kategória futómű szempontjából. Ami attól kisebb, azonos alvázon, az csak jobb lehet.
Polo classik egy butított G2 futóművet kapott. Az sem annyira rossz, amíg jó a lengéscsillapító(értsd:új)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- World of Warships
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox Series X|S
- Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen