Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
- OLED TV topic
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Logitech Z906
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- HTPC (házimozi PC) topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
Hirdetés
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheProb
veterán
válasz Integrale #122504 üzenetére
Punto 3 megint az a kategória amiből csak fostalicska edition-öket találok, mi?
Punto 2-vel nagyon meg kellene barátkozzak, hogy tetszen. De ha azt mondjátok, hogy a budge-mhez képest gyakorlatilag ez a best buy, akkor kénytelen leszek elgondolkozni rajta.Mod: 1,4-es Punto 2-t nem is találok, wtf
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Zewa
senior tag
válasz Integrale #122531 üzenetére
Mérlegre ugyan nem álltam velük de forgalmi alapján 935kg a Punto IIA 1.2 16v 5door, még a 2005-ös 1.2 12v 3 hengeres Fábiánk volt 1065kg forgalmi szerint. (mind a kettő klímás, magasan felszerelt verzsön). Ha ezzel hozzászámolom hogy a 4hengeres motor valamivel nehezebb ott van a 1,5mázsa. Kérdés persze hogy mérleg mennyit mutat.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Integrale #122574 üzenetére
Bizony, az EA111-es motort a Csehek csinálták.
mod:
TheProb:
Golf 4 1,4 - tetszhalott meg ne vedd, utálni fogod
Fiesta 1,3 - ha elég akkora kasztni akkor mehet, élhető autó
Corsa - én hányok a belétől ha te nem vállalható
Focus - ezt venném. Ha esetelg beleférne egy 1,8-as az még királyab lenne. nem eszik többet de érezehtően jobban megy[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rwin5
őstag
válasz Integrale #122584 üzenetére
Elolvastam mindkettőt, egyébként pont a totalcart böngésztem most is, mert nem sikerül álomra hajtani a fejemet, pedig reggel 6 kor kelek a melóba.. A 2. cikk végén bár pont a benzinesről írták, hogy ne lepődjünk meg ha 300 ezer feletti példányokat nem látunk.
Ennek kapcsán jutott eszembe, mégha egy PD TDI motor kapcsán is, hogy mennyi lehet egy ilyen motor élettartama? Nagyon sok ~5 év körüli autót látok már most 150e km körül eladó sorban, és nagyon sok 10-15 év közöttit látok ugyanennyi futással. Rákerestem pont a totalcaron, ott azt írta a szaki válaszban, hogy egy PD TDI úgy nagyjából 300 ezer km-ig elmegy nagyobb baj nélkül. Utána mire lehet számítani? Mert, ha azt nézem és reálisan gondolkodom egy 10 év körüli autót 200 ezer km alatt, max ha szervízkönyves tán akkor elhiszem, hogy valós, de ahogy egyre jobban látom már a km óra állását egyáltalán nem nézem, de úgy átlagban +220 ezer fölötti autókat találok. No most ha azt nézem, akkor 80 ezer km-er múlva eléri azt a bizonyos 300-at, akkor most ha vásárolok egy autót 2-3 év múlva ingem gatyám majd mehet rá, vagy mit próbáljak majd elképzelni? pl: itt kecskeméten eladó (ránézésre) egy nagyon jó a3-as 2003-as PD TDI, minden ki van cserélve most benne számlákkal bizonyítva, 8 év ugyanannál a tulajnál van, de van benne 286 ezer km, de legalább
gondolomvalós. Na most akkor ennek 14 ezer km és belép abba a bizonyos korhatárba, bár lehet pont ezért is akarja eladni az eladó. Viszont ettől a hirdetéstől eltekintve, ahogy feljebb is írtam a legtöbb autó erősen közelít ehhez a km óra álláshoz..Szóval a kérdésem: mire kell majd számítani? vagy totál kuka lesz az egész autó motorikusan?
-
TheProb
veterán
válasz Integrale #122625 üzenetére
Ha már Stilo, ez végülis tetszik is, meg anno említettem, hogy ilyenen tanultam vezetni is, így nagyjából ismerem. Ezekből mekkora motor a legkisebb amit ajánlotok? 1.6? Egyáltalán találhatok normálisat a megadott budge-vel?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz Integrale #122870 üzenetére
Akkor csak a kijelölt részt kell kicserélni egy olyan takaró műanyagra? Bár ha bedobom a mélyládámat a csomitartóba akkor sok hely nem fog maradni...
Többiek: Oksa, akkor ez is majd az átnézés után derül ki. Amúgy egyik ismerődöm azt mondta, hogy ha megkérdezem az eladót azzal kapcsolatban, hogy volt-e törve és kamuzik akkor nagyon megütheti a bokáját utána, nem?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
vbarbara715
csendes tag
válasz Integrale #123111 üzenetére
Ez ízlés kérdése, de még nem találkoztam olyan emberrel, akinek egy City tetszett volna.
Én sem vennék 5ös Golfot, számomra nem egy etalon, inkább 6-os, 7-es, de még egy pár méretben/árban hasonlót felsoroltam, amik közül inkább csemegéznék.
BMW 320d Touring E46 - iPhone 6S Plus 64GB White - Samsung Galaxy S6 Edge Platinum Gold 64GB
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #123111 üzenetére
na de milyen 147-et lehet kapni másfélért!!!4NÉGY!!
a japán autókkal az a baj, hogy a magyar tulajok úgy állnak hozzá, "elég ebbe az olajcsere", más nem is kell, aztán 10 éves kora körül elkezd széthullani a rendszer.Mágus2: igazságod vagon, javítottam-kiegészítettem ennek megfelelően.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Integrale #123111 üzenetére
Így van, Golf 5 szerintem sem szebb, illetve azért ennyi pénzből nem biztos, hogy a legjobbat lehet kifogni. Amit tudok arra a ráköltés tutira csak az átírás meg a gumik cseréje lenne.
A City nem egy meseautó, de a SX4 Sedan, vagy Opel H vagy Focus sem szebb semmivel nekem.
(#123114) vbarbara715: ahogy írtam ha szép autó lenne a cél bőven 10 millió körül nézelődnék, de a cél most nem ez.
Ez tuti, hogy 1 évig az utcán fog parkolni, de lehet tovább is, arra minek vegyek Passatot vagy bármi esetleg "szebbet"?
(#123115) rbalint88: ez minden szervizen jelen volt ami létezik, jelenleg drágább a CASCO rajta mint amit a kocsi megér. Elmúlt 3 évben kb. 2.000 km-t futott mivel második autó és más okokból a másik fut csak (G6 Plus). És attól, hogy olcsón keresek autót nem mondtam, hogy nem költöm rá ami kell vagy nincs miből
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #123122 üzenetére
Vajon az ilyen veletlen?
Szerinrem nem.
Mondjuk en direkt kotottem cascot, 1.6 korul er az aito, evi 50k a casco, szerintem megeri.
Uveget ugyis cserelni kellene, mert karcos es van egy kofelverodes is, azzal legalabb visszahozok valamit az arabol
Meg tenyleg ne adj isten csak a kereket leszedik, 200 alatt nem uszom meg azt se. -
szabonagyur
félisten
válasz Integrale #123140 üzenetére
Egy ilyenről van szó csak automatában: [link] Még a szín is ez, csak kb 1 évvel fiatalabb meg negyed ennyi km.
#123142) runner 125: ahogy írtam a cél, hogy A-ból B-be elvigyen munkába, havi 1000-1500km, nagyrészt országút, de sok településen is keresztül kell menni sajnos. Max 3 évre tervezek vele úgyis
-
Morris
veterán
válasz Integrale #123181 üzenetére
De azt is mi a fenének? Mondta, arra kell, hogy elvigye a-ból b-be. A kinézet másodrendű. Én egy 1.3-as swiftet vennék. Eleg megbízható. Olcsó, megy is, és bagóért van hozzá minden.
Vagy egy wagonR. Ha összejön a zseton én azt veszek majd munkábajárós, városi verdának.[ Szerkesztve ]
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz Integrale #123166 üzenetére
Haha ezen a cikken jót röhögtem....
Ennek tuti,hogy az életben nem volt még BMW a segge alatt...Én inkább akkor EZTajánlanám talán elolvasásra...318D ugyan az mint az adagolós 320D.
(#123190) [rvilike]:Volt az is csak nem győztem vele a kútra járni.....a kályhára meg nem vonatkozik a 6 henger.Amúgy meg elvagyok én ezzel a 136 lóval is...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #123194 üzenetére
mondjuk a Nissan SR16VE nemtom miert nincs benne ebben, az a legerosebb utcara gyartott 1.6-s szivomotor, a 125lo/liter aranya azota is a csucs, gyari belsovel is leforog 10k-g, kulon-kulon rpm-n atvaltott vezerelese es 8 injektora van
az F20C-re meg eleg sokat ment a visszaugatas a gyarnak, hogy valojaban "csak" 215lo, erdekes modon a nagyobb F22C az csak 237lo lett
facelift elotti 7gen CTR-kben K20A-kat is ~183-185lora merik csak, ezen meg a magyar crxforumon is ment a diskuranem mintha nem lenne eleg impressziv ez is, de az SR16VE, az nem csak papiron volt annyi amennyi
több drón kell ;P
-
viharhozo
addikt
válasz Integrale #123266 üzenetére
A Xsara egy rakas fos. Nem feltetlen a franciak miatt, mert ami nalam az ot ev alatt tonkrement benne, az szinte mind nemet beszallitotol szarmazott, de sajnos akkor is az. Nem is ertem, miert tartja ennyire az arat, en 2006-ban az oteves, ennel jobban felszerelt autoert, 140k km-rel nem kaptam egymilliot.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
8th
addikt
válasz Integrale #123394 üzenetére
Első generációs CLK szerintem marha jól néz ki főleg sötét színben. Egy a széria végi példánnyal már csak a rozsdával lehetnek gondok minden mást orvosoltak közben. Szolid ültetés + egy szett jól megválasztott felni és a mai autók között sem hat őskövületnek pedig "öreg szar" már. [link] Hamarabb beleülnék mint egy hármas bmw kupéba főleg, hogy boldog boldogtalan újabban azt hurcolja befelé az országba mert még a lefosott példányokra is négy-öt
stricifeltörekvő üzletember és/vagy vasazó tezstvír áll sorban. Maserati Ghibli? Ne már, ez komoly? Mit ártott ő neked, hogy ennyire rosszat akarsz neki?A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Integrale #123410 üzenetére
Nekem valahogy nem illik össze egy sofőrös luxuslimuzin pihe-puha finom anyagokból készült beltere a tolakodóan hangos motorral és a pattogósan kemény futóművel. Iszonyatosan drága hozzá minden. Szervizeltetni sem két fillér és franc tudja hová lehet bevinni itthon ha baja van. Azért egy mercinek audinak bmw-nek volvónak jól kiépült működő márkaszervíz hálózata van itthon, alkatrész is van hozzá raktárról sok dolog akár utángyártottban is megkapható. De egy Maseratihoz? Ahhoz semmi. Olyan áron van hozzá minden mint ha színaranyból öntötték volna az alkatrészt. Totál irracionális választás minden szempontból.
Fene tudja nekem a W202 kifejezetten bejön. Időtálló jó formájú autó az arányai is teljesen rendben vannak. Semmilyen túlzó hivalkodó részlet nincs rajta. Ha most 2015-ben egymás mellé teszel egy lassan youngtimer korú E36-ot és egy vele azonos évjáratú W202-t sokkal fiatalabbnak hat a merci, de nem csak annál a többi konkurens modellnél is. Ott a merci dizájner részlege (szerintem) nagyot alkotott.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
lenko
aktív tag
válasz Integrale #123736 üzenetére
A 96-97-es 1.6 gt-ben alap.
Ja és akkor ott a comfort elektronika, egy bicskakulcsos szett beszereléssel 20e, utána zárásra húzza az összes ablakot. Ettől azért még ma is sokan hasra esnek... Nem hogy 25éve. Nekem is volt ilyen, ma is teszi a dolgát , pont 3nap múlva lesz 20éves. Az autónak semmi baja, természetesen normális kötelező szervizelés és bánásmód mellett.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen