Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz
bajnokpityu #119874 üzenetére
Persze mindegyik, ezt még is te honnét tudod? Hülyeséget ne terjesszünk már.
Egyáltalán tudod, hogyan működik az a szoftver?
(#119881) bitpork De van ami hozza az elvártat egy múltkori cikk írta, talán kettő típus felelt meg.
Abban egyetértek, hogy a többi gyártót se kell félteni, de ilyen kijelentést, hogy az összes gyártó csaló szoftot használ nevetséges kijelentés.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz
bitpork #119883 üzenetére
Én nem védem a többi gyártót se, de míg a vw csak csaló szoftverrel bírta teljesíteni a labori méréseket, addig a többi gyártó enélkül. Tehát ha nincs a bosch által fejlesztett szoft, akkor a vw forgalomba se tudta volna hozni ezeket a motorokat, ugyanis már a labori méréseknél elhasaltak volna. Amit beszéltünk már az autós topika a fogyasztás is nagy kamu amit megadnak mert az is labori mérések eredménye. Ott nincs emelkedő meg hirtelen padló gáz, egyéb tényezők.
Én várom hogy a használt piac, hogyan fog erre reagálni remélem pozitívan és csökkenek a konszern autóinak árai. Volt már egy cikk valahol ahol csökkenést írtak, de még itthon nem látom az árakon bár mondjuk nálunk pont lesz@rja kb mindenki ezt az egészet.
(#119886) Coyot Olvasd el amit írtam, ha a vw-nek nincs a csaló szoftvere, akkor a labori körülmények között se tudja hozni az elvárt értékeket ergo nem hozhatja forgalomba azokat a motorokat ellenben a többi gyártó ilyen szoft nélkül hozza az értékeket. A vw-nél ismét a profit volt a lényeg ezért vették meg a boschtól a programot amibe lásd most bele is buktak teljesen jogosan.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz
!Overdose! #119966 üzenetére
Na meg mi az évjárat egyáltalán pd vagy sima, esetleg cr. Nem ártana tudni.
-
SzlobiG
félisten
válasz
bmwsan #120024 üzenetére
Nem igazán lehet így általánosítani melyikkel kevesebb a nyűg, sokkal inkább számít, hogy milyet fogsz ki legyen az akármelyik, ha korrektül volt szervizelve, akkor szerintem nem a motor a döntő kérdés csak találni nehéz ilyet.
Ha szavazni kéne egy voks a bmw mellett.
-
SzlobiG
félisten
Sajnos igen nagy bukta lett ez a PD a vwnek nem véletlen tértek vissza a CR tdi-re én is kerülném, ha most kéne vennem vmit ilyen igénnyel. Viszont van ellen példa is ismerősnek a passat 400k felett van és állítsa szerint még nem volt hozzá nyúlva. Másik isminek most adta meg magát nem rég 300k körül, de gariba cserélték neki.
De én is azt mondom jobb kerülni...persze a vwsek váltig állítják milyen jó akárkit kérdeztem és pdje van.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz
szőröscica #120138 üzenetére
Ecoboostos fóka nem fér bele ebbe a keretbe, de az tényleg korrekt lenne.
Viszont az 1.6 tdci is korrekt belőle.
-
SzlobiG
félisten
válasz
!Overdose! #120149 üzenetére
Meg a linkelt darab szépen le is van lakva szét kopott kormány, váltógomb, km tuti kamu.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Sixkiller6 #120166 üzenetére
Mennyit mész egy évbe? Városba inkább a benya, pályára dízel.
150 lovas nincs amúgy, 140 vagy 163 lesz az.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Sixkiller6 #120168 üzenetére
Hát figyelj én is a városban használom a 2.0 tdci-t és a dpf-en kívül más gond nem volt még vele, de többet már azzal se lesz...
A benzinest jobban kell pörgetni még ha turbos akkor is, de az 1.6 ecoboost is korrekten megy viszont a 163 lovas tdci a nyomaték miatt jobbnak érezni hát ha még kap egy chip tuningot mint az enyém.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Typhoon47 #120194 üzenetére
Ismerem az 1.8-at sajna nem egy jó motor mióta közös nyomó csöves lett. Pont amit mondasz túl gyorsan épül fel a turbo nyomás ami a kettős tömegű gyorsabb halálát jelenti. A vezérlése is túl van bonyolítva kombinált láncos. Abba is hagyta a ford a gyártását lett helyette az 1.6 psa meg a 2.0.
-
SzlobiG
félisten
válasz
bajnokpityu #120247 üzenetére
30-40k km után vezmu csere? Az akkor minden csak nem jó motor a céges skodakon olajat cserélünk 30 ezrenkent nem hogy vezmuvet.
-
SzlobiG
félisten
Ha egyszer nyerek a lottón...[link]
-
SzlobiG
félisten
-
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Peugeot bipper vs citrony nemo egy az egyben ugyanaz. Nem ia értem minek létezik az egyik.
-
SzlobiG
félisten
válasz
Tsebacsi #120853 üzenetére
Ez esetben hoznék be németből egy kevesebb km-es példányt, és ott nem lesz mokolva a km pláne ha nemettol veszed és nem török kereskedőtol. Mobile.de-n nézegess rengeteg ilyen bmw van. Behozatallal meg sokan foglalkoznak.
Nesa: Lt is volt a cégnél a 35-ös verzió asszem, de soae gondoltam volna, hogy a sprinterhez van köze.
-
-
SzlobiG
félisten
válasz
yodamastah #120869 üzenetére
Mondjuk ez is igaz, ha egy ilyen autóra ennyit rá kell költeni közel 200e km esetén, akkor nem is vennék BMW-t és most nem a kopó alkatrészekre gondolok.
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!