Hirdetés
- Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
Hirdetés
-
Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
ma Persze lehet, hogy az X200 Pro mini képernyője nagy lesz, csak nem túl nagy.
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
jajj nem feltétlen azt a corollát akarom meg venni., csak el lett döntve hogy a pénzünkért valszeg a corolla felel meg a legjobban, illetve ebből cakk pakk 2mig ebből tudjuk a legjobbat meg venni.
Amúgy az eladó beszédes volt , elvileg végig a győri márka szervízbe javították.
Igazbából ha azt nézed hengerfejesen , meg szar turbóval még annyit se ér talán mint amit rá költött ..
[link] és ez? ez nincs messsze.
Bár azt nem tudom, ha 2009 nem kellene hogy 6 gangos legyen?[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz SaNyEe #181945 üzenetére
[link] ebbe úgy nez ki valós 136 ezer km van.
plusz ahogy mondod ,
pontosan. Bár 180ért gyári turbó felujítás + olaj csere stb meg , 300 hfre cseppet sokallom főleg hogy tömítés meg síkolás volt... VAgyis inkább jó drágán dolgozik a szervíz, főleg hogy elvileg nekik lehetett közük hozzá.
Elvileg mentek nyaralni , felfort a víze , vagyis elfolyt a pumpa melett , aztán abból lett gond.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz diegho #181948 üzenetére
4A Peugeot is 2literes HDI ,de csak 90 le , gyárilag. Nincs fap , kettős tömegű sem .
Viszont ugye az 1.4 is 90 HP ,egy optimalizálással hozná azt a szintet amit remap után tud a Peugeot is.
Viszont ha meg normálisan megy az ember azért majdnem fél liter minimum a Corolla javára ami azért 2000kmen sem elhanyagolható ,mondjuk nem vagyok fogyasztás fetiszista.
Viszont a 2 literes sem lenne gáz mert sok a viszonylag keveset futott, én meg egyébként is optimális tartományban használom most is az enyémet,illetve nem igazán járok ,csak ritkán echte városi lámpás forgalomban .
Most beszéltem telefonon egyébként egy Corolla sráccal nekik három van Toyota családban az apja taxis avensis el A kettő kettes És 600 ezernél még gyári porlasztók vannak benne.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz diegho #181952 üzenetére
Azt írtam hogy 2000kmen sem elhanyagolható.
Csak lehet félre érthető,nem akartam hogy fillér baszo címet kapjak . Ugye sokan úgy mondják leszarom mennyit eszik .hát nekem havi 50 a gázolaj ,számít plusz 5 10k is.
Amúgy 130 ekm városba durván 1000km ,bár elmegy szerintem átlagos használatnak .
Mint írtam aki felhívott annak a faterja taxis ,2.2 dcat ami nem jó mint a másik kettő ,és bele ment 600 ezer km akkor inkább a kettős tömegű, fap sinylik meg ,a motor megfelelő olaj csere melett nem .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz LuckyL #181976 üzenetére
Úgy hogy 5 évre tervezek vele nagyon max 6 . Tehát egy 200 ezret futott kocsiban lesz durván 400 ami elvileg a legtöbb dizelnek normálisan használva még elmegy ,ha meg nem minimum 0 leszek egy benzinhez képest ,de ha azt számolom hogy egy benya is kopik akkor még mindig olcsóbban jövök ki.
Ez egyébként a legkedvezőtlenebb forgató könyv ,erősen rajta vagyok hogy a 2 munka helyből csináljak egyet ,meg redukáljam a km-et valamelyest ,vagy még jobban keressek hogy jobban jöjjek ki .
Értem én hogy új autó lenne a legjobb választás ,de sokszor át gondoltuk az autó cserét ,a pug abban a korban van amikor a piaci ára lassan semmi ,és jövőre majdnem rá lehet majd költeni ennyit. (Fényezés , új gumik )
Igy is némi segítség veszek igénybe ,ami nem fog rosszul esni ,mert jövőre babát akarunk ,meg lagzit bár ez nem nagy létszám lesz ,meg még házra is kellene lökni 1 milliót . ,És még maradni is kellene hogy be nullazzam ki magunk . új autó ,tehát egy darabig nem jöhet szóba ,akkora hitelt nem merek be vallalni .Szóval ez az én helyzetem nem egyszerű . A p2 nagyon részegen tudna be jönni ,meg ettől még az 1.4 D Corolla is sokkal fickosabb ,a p3 már egy felessel is tetszik de az messzi van még.Ha már 2 munkám van meg havi van hogy 400 órát is dolgozik az ember legyen az igényeknek leginkább megfelelő kocsi ,ha már az e clast el engedtem ,majd talán pár év múlva lesz egy szám íze szerint kinéző autó.
Corolla legalább tetszik ,méretileg is oké , fenntartás is .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Egyébként néztem az avensiseket is, 2009ig.
Tegnap voltam egy kereskedésben próbáltam eggyet eléggé masszív.
Bár corollából nagyobb a kinálat.
Ti milyeket választanátok?
2.d corolla szedan vagy 2.0 d avensis szedan? -
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #182145 üzenetére
Corollát még nem néztem élőben ,de tetszettek az avensis belseje , eléggé masszív az autó .
Sajnos amit tegnap előtt néztem egy gazdas Corolla elment kb egy nap alatt le maradtam róla.
Avensisbol nehezebb fiatalabbat találni , corollabol azért sokkal több 2008 utáni van ,és a használt kínálat is nagyobb a 2m alatti sávban .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
ne kezdjük el megint.
Nem egy fillér baszó vagyok hanem normálisan gondolkodom egyszerűen.
Nem fél meg egy literen múlik a dolog, hanem a benzineshez képest viszonyítottam.
az 1.4d valszeg gyenge ebbe a kaszniba ., bár ezt még nem sikerült vezetni, lehet hogy azt mondanám nem is olyan rossz .
Amúgy nem tudom, szerintem skippeltétek hogy most is 2 literes dizelem van.
Volt 1.4 hdi is, kb fél liter volt a difi , és a 2.0hdi klasszisokkal jobban megy.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Nem zárom ki mint irtam, de még nem sikerült egyet sem próbálni.
a peugot gyárilag ugye 90 lovas szintén, de bő 200kgval nehezebb mint a peugeot , és chip előtt a peugeot is elégge gyenge volt.
Na már most ha a bárdi árakat nézem 400k a 2.0 d toyoták kettős tömegűje , ha máshol nézem 150 , úgy meg nem sok difi van a 407 kettős tömegűjével szemben . -
batai15
félisten
Viszont ha jól értesültem akkor az euro 4es 1.4 D már problémásabb .szóval 1.4 5gangos a nagyon tuti megbízhatóság szempontjából.
-
batai15
félisten
Én 185 centi vagyok ,nekem nagyon jó volt ülni benne.
-
batai15
félisten
[link] pont ezt néztem tegnap mikor mentem vele . Mentem a településre aztán hirtelenséggel csak be ugrottam oda hátha van Toyota bent.
Az eladó készséges volt ,full hidegen pöccre indult .
Km elmondása alapján amúgy valós ,legalábbis szép volt belül is. Alja nem volt rohadt ,motor tér szép . Az első lökös picit más színű ,de néztem pár hirdetést azon is el üt a szín , szerintem a műanyag miatt .
Maximum a kalap tartóba tudok kötni bele , az viseletes volt de amúgy összegében szép . Szépen járt ,bár nagyon minimális rezonancia volt a kormányon ,ez a kettős tömegű jele ? Mert leállításkor nem csattogott , szépen ált le.
Illetve a kuplung volt nehéz ,de állítólag mindegyik ilyen .
Csak azért kérdezem hogyha úgyis hosszú távra venne az ember ,nem lenne értelmesebb egy olcsóbbat venni ami elsőnek rendben van legalábbis teszt alatt aztán később ha meg kijön valami akkor rá költeni ?mert láttam már olyat a használt autón mercit hogy 2.5m volt 800 ezerről volt vissza tekerve. .
Saját képek . Nem ezen gondolkodom mert kombi ,hanem csak azon hogy nem feltétlenül a drága a jobb lehet . Bár már fene se tudja ,minden autóban van hiba .francia elektronika,japán megbízható de ha elromlik drága stb .
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Na jó így csak be fogom vonzani a karmat aztán be sz@p0m .
Ismerős így járt. Azt hiszem értelmesen gondolkodó emberkent vásárláskor megfelelően át nézni az autót,meg nem szabad ki nullazni magam.
Nem fogok azon görcsölni ezen felül mi lesz. Audival látjátok hogy meg szívtam ,úgy hogy nézek 2.0 D avansis vagy Corolla aztán ha jó lesz jó lesz ,ha nem akkor meg javitom .de legalább lesz olyan autóm amit sokáig tudunk használni.
Mert ha így nézem autót sem szabad venni,csak már halgatok mindenkire aztán béke zavarodok ebbe az egészben.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Amúgy a linkelt autóért még adnék is pénzt ha fiatalabb lenne ,nem kombi és erősebb sztem kevés bele a 116 paci.
-
batai15
félisten
80Lesz az , dízel legyen Szedán és jó kontrukcio. A napokban való hezitálás miatt több ilyenről is le maradtam .
Tegnap előtt néztem egy Corolla 2.0 d.
Első tulajtól ,1363 km .egy napig volt fent ,én meg lemaradtam róla.
Ezt már el döntöttem hogy Toyota lesz , hogy avansis vagy Corolla.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Hát most már eléggé gondban vagyok én is autó cserét illetően .
Toyota avensis : brutális alkatrész árak a motorral kapcsolatban
Igaz nincs dpf ,viszont porlasztó bontottan 100k , kettős tömegű vagy 350 , magas nyomású 200 . Szóval az évi 30k km nem termeli ki 5 év alatt ezeket sem ,kicsit elment a kedvem . Hangsúly azon van hogy nem termeli ki ,és a szerelők szerint korántsem olyan jó a Denso rendszer .egyébként is sprit monitor szerint inkább 6.5 az átlag . Akkor még nem sok választja el a benzintől.
Corolla 1.4 2008 előtti a jó utáni bajos.
Tfsi 2m alatt felejtős .Peugeot 407 Siemens rendszer a Boschoz képest nem jó .
Elkezdtem a VW cr TDI felé kacsingatni.
Lehetséges hogy sikerül redukálni évi 15 ezerre a futást akkor meg jó lehet egy normális szívó benya is.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Ha sikerül faragni a km-en akkor egy focus jó lesz ,ha nem lehet hajtom még egy évet a Peugeotot , aztán valami hibrid lesz lehet .vagy egy SX4 scross ha isten is megsegít.
Aha baj hogy a jelenlegi kerestem mellett egy fiatalabb dízel évi 30 szerel sem fedezi az esetleges nagy költségeket .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz SaNyEe #182411 üzenetére
Én úgy tankoltam hogy 1 tank benzin 2 tank gáz .így nem volt gazdaságos 11 literes fogyasztás mellett.
Mindamellett lpgs autót nem szabad hajtani legalábbis nekem azt mondták . Illetve benzinnel sokkal jobban ment.
Környéken a gáz 30 forintal drágább mint a mol kúton ez se jött be.
Szedán autóba ha potkerek tartályos akkor annak nincs hely,ha meg tartályos akkor csomag tér szinte nulla. -
batai15
félisten
Múltkor ugye annyira lettek ajánlva a TSI motorok . Kicsit jobban bele astam magam , beszéltem szerelőkkel is . Igaz a cr TDI is kérdeztem .
vezettem egy A3 at valamelyik nap ,nem is rossz ez a dsg . Gondolom 2 M alatt esélytelen cr TDI TSI + dsg kombó igaz ?
Igazából akárhogy nézem minden autóban van átlagosan egy két nagyobb hiba lehetőség ami miatt mindent ki lehetne lőni. Viszont egy a TSI +dsg egészen jó alternatíva lehetne (1.4 ) illetve nemsokára eldől a másod állásom sorsa hogy feleződik e ,ez által az éves futás is mérséklődne .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #182580 üzenetére
Akkor ez esetben talán Passat lehetne ? Vagy milyen típusokat nézzek ? Hahu eléggé halott golf 5 variant automatából .Azért kérdezem tőletek,megy egyre inkább azt látom hogy 2 M alatt még mindig sok a kompromisszum.
Tök mindegy hogy kettős tömegű,dsg stb egyik sem olcsó ,de ha talál az ember egy normális darabot nem feltétlen szopó roller .
Akkor meg inkább automata vagy cvt vagy dsg stb legyen , mert ugye ez nagy vágyam hogy megint legyen egy autó amibe váltani sem kell . Meg eleve jó legyen vele közlekedni ,meg rá nézni stb .
Mint írtam egyébként is lenne még melette zsebbe kis ez ez .
Szóval ha szerintetek 2m alatt felejtős úgy a dízel úgy a tsi kérdés akkor lehet még gyűjtők hozzá. Aztán egy évet napolom a kicsi vételt .
Viszont akkor meg megint ott van hogy akkor meg lenne egy új SX4 scross at árának a fele , aztán ha gyűjtők még vágta új autó is lehetne .de akkor még sokat kell menni,aztán nem akarok még évekig a Peugeotba ülni .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Hát ithol ritka ahogy nézem az 1.4 TSI +dsg .
Egyébként kezdek kissé elveszni a kínálatban . Toyota volt kinézve de arról a szerelők le beszéltek .
Nem beszélve hogy nem is olyan jó a fogyasztása , így még nem is térülne meg 30 ezer alatt .
Számoltam hogyha 1200 körülre le menne a havi futás ,akkor 8 liter átlag elmenne kategória lenne anyagilag benzinesből.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Hát még meg is tudnék barátkozni talán egy szép felnivel a p3al ,4 se olyan csúnya de inkább az új Corolla meg camry .na azok szépek.
-
batai15
félisten
Hát srácok néztem hahut ,c3 Passat dízel Szedán ,dsg v automata hát egyikért se adnék pénzt .
-
batai15
félisten
[link]
Erről mi a vélemény ? -
batai15
félisten
Ez a 2.0 cr megbízható ?
-
batai15
félisten
LE kérdeztem a rendszám alapján(lxe 642) 2015be lett behozva.
A képek között a tetőn mi az a doboz szerűség? -
batai15
félisten
erre gondolok az utolsó műszaki vizsgás képen nincs rajta csak. valamint az ablakon a matrcia is ott van, de a figyelem feliraton többet nem tudok ki olvasni. Egyébként felhívtam , céges autó volt, állítása szerint magyarorgszági forgalomba helyezésű, de azt mondta van egy másik golf is , lehet azzal keveri , illetve meg nézi hogy minden fotó le lett e fotózva a szervíz könyvbe az olaj csere miatt, illetve nem határolódik el ha szervíz át nézi vétel előtt .
bocs kevertem a futás teljesitménnyel a dátumot , mert onnatól kezdőik ,így valid akkor magyar forgalom mivel ha jól tudom új autót elsőnek 4 év múlva kell műszakizni.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #182661 üzenetére
Igen nem tudom mi lehetett ez . Tippre ilyen ország járó térképező autó ,de nem biztos.
Most ha nagy utakat tettek vele az jó, kérdés menyire lett szét ütve, meg mennyire lett át alakítva meg vissza .
[link]
Találtam még egy másikat is , tempomat miatt kérdeztem meg hogy van e benne ,mivel leírásban nincs és szinte kizárt hogy ne legyen .
Ez szintén egy cégnél van jelenleg is ,ami autókat nem használnak már eladják .
Közép vezető autója volt , minden javítást meg kapott vezérlést is ,kisebb nagyobb távokat mentek vele.
Mondjuk a faszi hozzá tette hogy amúgy se sok VW van a cégnél , és ő sem rajong értük .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz SaNyEe #182686 üzenetére
Senkit nem akarok meg sérteni ,de meg is érdemli aki a legdrágább gumit veszi meg.
Én az audira is 16 ért vettem újonnan darabját, bele tekertem 8000kmet és én elégedett voltam vele.
Ameddig átlag autóról beszélünk fölösleges több száz ezer forintos gumit venni .
Hacsak nem egy linglogot veszünk ,akkor még ha egy olcsóbb gumirol is beszélünk ha azzal nem lehet meg állni,vagy el lehet vele szállni ,úgy akkor a drágábbal is.
Szóval ha így nézem és számolok csak akkor vegyek maximum 2 milliós autót ha egyébként minimum 4 lenne rá ha mindenből a legjobbat. Meg azt is cserélni amit amúgy még nem kell . Kissé el vagyok borzadva.
Én még hiszek az ár érték arányban ,meg az ilyen dolgokba.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Villanyszerelés
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Projektor topic
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Apple notebookok
- iPhone topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest