Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
gp A sokak által várt felújítás premierje már nincs vészesen messze.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kickass
őstag
válasz szabonagyur #193405 üzenetére
Az ország egyik legforgalmasabb főútján persze, ráadásul keresztül mész Újfehértón és Bocskaikerten (kivéve ha az elkerülőn mész, de az az opció is csak a végcégtől függően jó választás), meg az se mindegy mennyi idő városból kijutni illetve városon belül a végcélhoz eljutni.
-
Kickass
őstag
Kerdezek itt is
Ha elengedem az automata vonalat (es ezzel egyutt a hibridet is) akkor ti mit vennetek benzines vonalon kb. 3M-ig?
Varos/Autopalya vegyes mondjuk legyen 70-30 aranyban, tempomat must have es legyen azert valami 'ujabb'. Legyen ertelmezheto csomagtere babakocsinak meg ilyesmi.
Fenti esetben nem cel a bajnok fogyi sem, ez kontextusba helyezve legyen mondjuk varosban 10 liter korul. Ne legyen 'forgalmi akadaly' szoval az ilyen 1.2 1.4 szivo vonalat ki is ikszelnem (bocs tboldi, Jazz nem jatszik ).Elsodleges cel egy hibrid, de mindig kell egy B terv...
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Kossz
Azt kifelejtettem, hogy nem elsodleges auto, barmi is lesz egy Fabiat valt.
Nem feltetlenul kell a hodaly csomi se, egy 350 literbe mar bele lehet hajtogatni a babkocsit is igeny szerint.Type-R is van mar ennyiert es az atlag 10 lityibe is beferne ahogy spritmonitort nezem
Opel: kb az osszes szivo kiesett, az 1.4T meg az M32 valto miatt de azert ranezek thx
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz footy #193467 üzenetére
Biztos ertekelne a kisfeleseg, mert idovel az ove lesz barmit veszunk. En regebben nagy olasz autos voltam, de az Alfanal minden uj modellnel azt mondtak hogy na majd ez most jobb/megbizhatobb mint a regiek aztan a 159-ig bezarolag megse sikerult.
A nagyobb gond, hogy 3 misiig eleg proli peldanyok vannak, konkretan talan egy QV line az amit meg is neznek, a tobbi bantoan fapad. Pedig egy 1.75TB QV biztos tetszene, lehet annyira hogy meg is tartanam magamnak.
Qru: ahogy irtam is ha nem hybrid akkor a fogyi annyira nem selling point, max majd nem irok az autos topikba racsera se lesz hasznalva, ellenben ha megbizhato a technika azt nem banom (van 3 type-r is 3 misi kornyeken, csak a 3 ajtot nem tudnam kimagyarazni )
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Figyelő beállítva, viccen kívül azt gondoltam ebben a kategóriában mekkora választék lesz
Ez a nem megy dolog azért relatív, a mostani 2. autó kifejezetten nem erőgép (54ló és e mellé eszik 7-7.2t) és azért a Merci se egy kifejezetten erős autó, csak a nyomaték meg a hátsókerék miatt jól adja elő magát.
De egyébként hülye vagyok mert vennék vmi dajzelt azt jó világ, KariGerinek meg nyasgem..
-
Kickass
őstag
válasz vzsryl #193496 üzenetére
Pontosabb lett volna ha azt irom, hogy munkabajarashoz, ami 2x25/30 km utvonaltol fuggoen es sokszor van benne M1/M7 + M0, tisztan a varos kb az ut 2/3-a.
Eddig is nagyreszt dizellel jartam, igaz csalok mert DPF nelkuli (mmint gyarilag), de ezt egy modernebb is siman abszolvalna foleg ha az egyeb utakat is figyelembe vennenk. De nem lesz dizel.footy: Koszi az infokat!
Hunreeth: Ezt most kicsit tulgondoltad illetve az egesz threadet ha elolvasod akkor ezt lehet le se irod, egyebkent alapvetoen igaz az amit leirtal. A kornyezetudatossaggal es a politikaval sincs gondom, bizonyos emberekkel akik ezt a hyepvonatot meglovagoljak de egyebkent viziojuk nincs (mmint a szuper zoldsegen kivul) annal inkabb. De ez abszolut nem idevago tema.
-
Kickass
őstag
válasz TrollBalint #193861 üzenetére
Kicsit elvesztettem a fonalat K Astra votma'?
Pelda -
-
Kickass
őstag
válasz ngaba #194010 üzenetére
Sok okos veszi a 10-12 éves japán autót 3-4 milliókért, mintha azokhoz ingyen lenne az önindító, generátor, futómű alkatrészek meg a többi. Hamarabb hoznék ki egy Tipot újonnan 5 év garival, jó az nem olyan fancy mint a 12 éves Accord meg a műanyag taperoló fétisesek is élcelődnek rajta, de hát ha valakinek ez számít.
-
Kickass
őstag
válasz Lacko32 #194016 üzenetére
Megszólalt belőled a japantulaj és nem is értetted. Térjünk erre vissza 5 év múlva mikor az az Accord közelebb lesz a húszhoz mint a tízhez, szemben bármilyen új autóval ami akkor lesz 5.
[CS]Blade2: a vételár nem ugyanannyi lesz de ha választanom kellene egy 3.5-4M közötti 10-12 éves Accord (ami akkor se volt se nem innovatív se nem űrtechnika) vagy egy új T-jet Tipo (amíg lehet kapni) közül ami most kicsivel 5 felett van, vagy akár a Vitara/S-cross párosból szintén 5 felett akkor nagyon nem az Accordot választanám, vagy bármivel behelyettesíthető a mostanában túlhypeolt japán/koreai vonalról.
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #194023 üzenetére
Viccen kivül akinek tetszik és tudja mit szabad megvenni az sokkal jobban jár a lesajnált franciákkal.
Mondjuk most én is vmi túlárazott japánt keresek, de nem 4 millióért. annyiért ha már használt, akkor biztos nem racionális döntést hoznék
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #194249 üzenetére
Azt inkább ne Felraktam a motorhibás Fóbiát, a kisebbség 50 árnyalata telefonált kb egyszerre
-
Kickass
őstag
válasz bandus #194375 üzenetére
Lehet en ertem felre, hogy te erted felre
De amit linkeltel remelem tudod hogy az az ar nem plug-in hanem ontolto, a plug-in az PHEV amit linkeltel meg FHEV (vagy Toyotaul HSD), gondolom van benne egy kis marketing trukkozes is, hogy bekavarja a parasztot.Ha tudod, hogy ez nem plug-in akkor nem szoltam.
-
Kickass
őstag
válasz Doki16 #194459 üzenetére
Azert illene mostmar elkezdeni odairni azt is, hogy szep meg jo a toltogetes de az olajos DSG se orokeletu, plane a kuplungtarcsak benne, es a TSI se gondozasmentes. Plane egy HSD-vel osszehasonlitva.
Kicsit kezd zavaro lenni, hogy ugy irsz a GTE-rol mintha arra soha semmit nem kellene kolteni....Tudjuk minden szentnek a keze magafele, de ez igy minden csak nem objektiv, ha egy dizel eseteben pl. sokszor felsoroltok hibalehetosegeket amik vagy bekovetkeznek egy par eves tulajdonlas alatt vagy nem, akkor tortenjen mar meg ugyanez egy PHEV vagy HEV eseteben is.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Pasztmek!
@all: Köszönöm a felhomályosítást
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Na de akkor en is dobok be kerdest.
Tavasszal ugy tunik elengedjuk a Merci kezet. Igy mostmar nem masodlagos autot keresunk a Merci moge hanem valamit amibe egy csalad kenyelmesen elfer es nem lehetetlenul gyenge.Az olcso fenntartas nem feltetel, a tervezhetoseg viszont annal inkabb, ha beesnek nagyobb szervizek azokat lehessen elintezni egy evben egyszer.
Keret az ~3M, eves szinten megyunk ~25k-t, kb fele varos fele palya eloszatasban, a varos nem rovid bolcsijarat hanem kb 2x30km napi szinten.
Tobb vonal is fut most egyszerre ezeket nagyjabol vazolom:- Prius vonal, egy szep P3, bar jelenleg van tervben masodik gyerek, talan ez a leggyengebb pontja hogy negyen mennyire fernenk el benne kenyelmesen hosszabb utakon.
- Japan szivo benya vonal: CR-V/Accord/Avensis vonal, meretre mind megfelelo, Ave-bol keves a 2.0, az 1.8 2010 koruli evjaratokban valahol azt olvastam mar nem haklis, Honda vonalon 2.0 vagy esetleg K24Z3 (ebben azert van nemi riziko az olajfogyis problemakor miatt)
- Utolso vonal a valami dizelt megint vonal, itt kepbe kerult pl C5 2.0HDI illetve az Oktav szinten 2.0CRTDI motorral, egyetlen pozitivuma hogy ezekbol joval fiatalabbat lehetne ujitaniDizel nem veletlenul az utolso, jelenleg azert egy kb 4 evre tervezunk elore, talan a HSD/vmi benga jovoallobb lepes lenne akar eladas szempontjabol is. Most mi se szeretnenk 10 evnel regebbi vasat veni, en magam a fogyit se preferalom (olyan atlag 9-10 lityoig) tehat vmi nagykobcentis szivot vagy vmi turbot se vetnek el de nem nagyon talaltam megbizhato konstrukciot.
Barmi amire esetleg nem gondoltunk de szoba johet?
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Lacko32 #194977 üzenetére
Csak az automata, az kimaradt, BP-n kevergessen napi szinten a dugoban az akinek....kedve van hozza.
molnarpeter: Ampera kicsi is, raadasul felesegem tanulovezeto, ha megtori akkor GTK
dj79: lanyom 3 eves, neki mar nem kell babakocsi, ha lesz uj joveveny akkor neki ertelemszeruen majd igen, bar logisztikaban sokat fejlodtunk az elmult evekben
-
Kickass
őstag
válasz focvis #195000 üzenetére
6.5M Infiniti, kössz
(mikor még nem adtam le ennyire talán egy M35h belefért volna, csak hát ott is a jelzés értékű csomi, V60 D6/GS450h szinten zenesz)Chrysler/Lancia: Ezekhez szakit találni..a Mercihez sincs a környéken normális szerelő (csak Rob, de pl. ha olyan probléma ütné fel a fejét STAR diagja neki sincs, ha jól tudom).
-
Kickass
őstag
válasz Gabesz87 #195543 üzenetére
Ez mar az ujabb B20DTH motorkod ha jol sejtem, erdemes lenne InsigniRicsit megkeresned az Insignia forumrol, biztos ad neked bovebb infokat a motor+valto parosrol, bar a 2.0CR (ha ezel van parba allitva) eleg jol sikerult.
Viszont belulrol a Spurb/Passat tagasabb az Insignianal, ha ez szempont akkor a VAG termekek ebben jobbak. -
Kickass
őstag
Harom eszrevetel mivel most kezdem kimuvelni magam Oktavbol:
- a link nem jo kiveve ha fooldalt akartad linkelni
- az ujabbakban nincs kettostomegu, meglepodnek ha regiekben lenne, ellenben sok alkatresz webshop nem jeloli kulon a DSG-hez valot
- EGR ezekben elvileg soha nem is voltLanc es koksz kepzodes, ezek vannak van egy 2011 koruli peldanynal.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Én csak annyit tennék hozzá hogy jól írják a fórumtársak. Én is 3 millióról indultam, ennyiért már mondjuk van egész korrekt Prius P3 ami a fogyasztást illetően biztos hozza az elvárásaid, sőt ennyiért már ki lehet fogni led lámpás szolártetős példányt, más kérdés hogy nincs a felsorolásodban és ez lehet nem véletlen.
Kèpben volt Accord, de nem találtam épkézláb példányt belőle.Így sok túlárazott budi megtekintése után feltornáztuk a vételárat 3.5M fölé és annyiból végül egy egész korrekt 1.4 TSI Oktáv lett...
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Atyavilag milyen cikk ez?
Lassan tenyleg palyat kell modositani es elmenni autos ujsagironak/vloggernek/akarminek mert az autohoz egyaltalan nem erto nagyszuleim szebbet hanynanak barhova mint ez a 'cikk'.Kb. 120 000 km után a szelepekre kirakódó koksz már releváns baj. - ezt valami varazsgombbol vagy vajakolasbol sikerult kiolvasni?
150-200 ezer km felett bizonytalan élettartamú TSI-benzinesek - ez megis mit jelent, 150 de legkesobb 200nal a motor harakirit kovet el? akkor a 200k km feletti futasu TSI-k gyari hibasak mert mar tonkre kellett volna meniuk?A tobbit fel se sorolom.....
-
Kickass
őstag
válasz BigBlackDog #198149 üzenetére
Meg nem is tervezheto karbantartas, hat micsoda fosch auto az amin vezerlest is kell cserelni, bontoba vele.
De legalabb az intervallumot se jol irta, 1.4-nel a gyari ajanlas 240k km, de inkabb 200 korul szoktak cserelni normal hasznalat mellett. -
Kickass
őstag
válasz runner 125 #198875 üzenetére
Miszerint városba, kevés pályázás mellé kell egy autó ami megbízható, keveset eszik (adott esetben automata), nagyon jól pakolható, 'kompakt és mégis tágas'..
Jol korulirtad a Priust
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen