- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 3D nyomtatás
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG LCD és LED TV-k
- eGPU tapasztalatok
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Dany007
veterán
válasz runner 125 #79428 üzenetére
Szerintem szerződj le a MOL-al!
-
Dany007
veterán
válasz runner 125 #79542 üzenetére
Szépen megvan csinálva. Szvsz egy idősen ennyi pénzért ez nem gond.
Amúgy tényleg szép az autó. -
Dany007
veterán
válasz Integrale #79670 üzenetére
Köszönöm!
Tehát mondjuk egy ilyen vagy ilyen?
És vajon mennyire kényelmes egy ilyet vezetni meg ülni benne? A hátsó tér nem túl nagy, az világos, de az nem is probléma. Vagy lehet inkább boyracereknek való? Mert láttam elég sok a sportfelszereltségű modell, de nekem igazából csak szimplán megtetszett kívül-belül nem versenyezni kell.. -
Dany007
veterán
válasz Integrale #79673 üzenetére
Hmm akkor jó, én is valahogy így gondoltam.
Persze, igyekszem nem a legolcsóbbakkal szemezni, a legolcsóbb amúgy 350k. 99-esből meg a legdrágább 790k. Egy olyan 600-ig 650-ig eltudnék menni + átírás. Most az, hogy az átírás 70 vagy 90k az már nem számít igazán.
De persze még csak egy felvetés... Eddig nem tetszettek az Alfák de ez a típus ma valamiért megtetszett. Az 1,6-os 120 lovas is elég lehet akár, de csak az átírás miatt nem szükséges.
Láttam olyat is amit egy Alfal klubbos árul.. az csak nincs elhanyagolva. Bár semmi sem lehetetlen.
Ez is meg ez is szépnek tűnik, de persze külső alapján nem lehet megállapítani műszakilag milyen.Ha már kicsit ismered a típust, hadd kérdezzem meg, hogy nyitod ki a hátsó ajtókat? Nem látok rajta kilincset...
-
Dany007
veterán
válasz bitpork #79677 üzenetére
És mennyi egy átlag vezérléscsere? Mondjuk egy hasonlókorú Mondeoban hogy tudjak mihez viszonyítani?
De úgy átlagban is drágább szervizeltetni, mint a hasonló korú középkategóriás autókat? Mert akkor ez már egy erős negatívum lenne.
Ja és hányezer km-enként kell vezérlést cserélni? Gondolom azért nem olyan sűrűn mint olajat... Ez azért fontos, mert átlagban 10 max 15k km-t megyek évente... Tehát így meg azért mindjárt kisebb összeg jön ki éves szinten.
Tehát ha 150k és mondjuk 5-6 évig tudok vele menni (évi-10 ezer km-rel) akkor azt mondom belefér bőven.@Integrale:
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz Integrale #79680 üzenetére
No hát akkor az azért nem annyira szörnyű. Akkor a te számaid alapján az 2x55k +45k 100k km alatt. Vagyis 165k / 8-10 év. Vagyis évi 18-20k. Az nem gond. Piára többet költök évente.
Plusz a szűrők cseréje... gumik mondjuk 5 évente.. meg bele kell számolni pár meghibásodást is évente.
Hát ha egy 100k / évben megáll a dolog akkor még bőven elfogadható szerintem. (persze úgy gondolkozom, hogy 10-15 ezer km / év amennyit megyek vele) -
-
Dany007
veterán
válasz Integrale #79684 üzenetére
Ez a legrosszabb az autókeresési mizériában. Mindig vannak személyes példák kb mindenre. Eddig kb minden létező típusról volt legalább egy ember aki azt mondta, hogy istenkirály a gép és azt hogy pénztemető az életbe nem venne többet olyat. Szal ez alapján nehéz dönteni... Persze ha millióim lennének nem lenne gond, de sajnos kevésből kell kihozni a maximumot.Igazából nézzük a szélsőségeket.
1.: Veszek egy 98-2000-es Swiftet. És elautókázok vele kellemesen, ha költeni is kell rá, ami elvileg igen ritka, akkoris bagóért megúszom... persze kényelem vezetési és esztétikai élmény nulla a köbön. De legalább elvisz a-ból bébe és olcsón.2.: Vagy veszek egy nekem tetsző közepes autót, ami lehet a Mondeo, Galant vagy épp most ez az Alfa. Kockáztatok mert ennyiért tényleg ki kell fogni a jókat. Lesz egy olyan autó amit szerethetek, ami kényelmes, jól megy, jól érzem magam benne és jó érzés mikor vezetem. De lehet, hogy egy-egy szerviz alkalmával majd pár hónapig össze kell húzni a nadrágszíjat, sőt akár az is, hogy egy rövid időre le kell tenni az autót amíg megkeressük a szervizre valót...
No, ez persze a két szélsőséges eset, de én még így is azt mondom, hogy még így is inkább a 2-es lehetőséget választom!
@nyogo83:
Köszönöm. Azért ez "ejha!" kategória! : o A kétévente plusz 150-200k az már elég durvának hangzik... átgondolom...
[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
válasz föccer #79718 üzenetére
Volvo nekem is piszkosul tetszik.
Viszont itt azt mondták nekem a fórumban, hogy piszkosul drága bármilyen szerviz rajta, mert nincs hozzá utángyártott alkatrész, csak gyári, eredetit lehet venni az meg mocskosul drága.De tényleg könnyebb lenne a többiek dolga, ha részletesebb leírást adnál a kívánt autóról. Felhasználási terület, méret, kb mennyit mennél évente, inkább rövid vagy inkább hosszútávon, mennyi a limit amit csak az autóra szánsz átírási + első szerviz költségek nélkül, plusz mik az egyéb extrák, hány lufi, milyen klíma stb...
Amúgymeg az egész használtautó vásárlás egy orbitális lutri. De tényleg... Ha nem vagy szakértő vagy nincs egy szakértő ismerősöd akkor gyakorlatilag bármilyen kategóriánál bele lehet futni lecsóba...
@MunezXBK:
Ha lenne csak az autóra 900k-m már talán rég meglenne. És vigyázz a költségmentes szóval, mert itt ezért máglyán égetés jár!
@Kickass:
Köszönöm az infót! Ez igen részletes volt!
Bár ha tényleg a 2002 utáni az ajánlott, akkor lehet inkább kihagyom a listából a típust, mert azok már többek, mint amennyit csak az autóra tudnék szánni.Akkor lehet marad a 97-2000 közötti Mondeo. Abból 600k fölött nem is árulnak, nincs is többért ilyen típus. Csak az ST-k de azért az kizárva. A 2,5-ös V6-os leenné a gatyám benzinben is meg szervizköltségben is.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Mit jelent az a "kettős központizár? Most olvasom egy Mondeonál...
-
Dany007
veterán
-
Dany007
veterán
válasz V.Stryker #79766 üzenetére
No ez szép leírás. És az autó is szép!
Bár nekem itt azt mondták a 2004 előttiekkel sok a motor probléma. Ilyet nem írtál. Viszont amiket írtál azok apróságok igazából nem komoly probléma. Mondjuk a klíma az az.
Bár nekem ez az "újabb" generáció már drága. Igaz, hogy pár darab még beesik a keretem alá is, de semmiképpen nem vennék az alsó árszegmensből autót. Úgyhogy egyelőre marad a 97-2000 közötti.
De jó tudni, hogy a 125 lovas is megy rendesen. Én a 2.0-as 136 lovast néztem ki épp ezért.Lehet várnom még picit és gyűjteni egy ilyenre... Igazából a 97-2000 közötti Mondeokból elég silány a kínálat. Persze ha 88LE-ig leviszem a határt, akkor van 100db fölött is de nekem a 116LE-s is kissé lomhának tűnik, nagyon meg kell pörgetni ahhoz, hogy húzzon.
Szerk.:: az a Mondeo fórum az az itteni PH-s? Vagy más?
Szerk.2.: a drága gumi mit jelent? Amit én most kinéztem következőnek - ha nem lesz normális gumi a vásárolt autón vagy ha az majd elkopik - az valami Michlen A osztályú vízes tapadású gumi volt cirka 18-20k / db áron. Mivel aránylag keveset megyek évente, így szvsz 4-5 évre nyugodtan számolhatok egy gumit így belefér egy ilyen is.
Na majd meglátjuk. Mostmár jó lenne ha találnának nekem autót, mert már második hete leszek autó nélkül ráadásul jövőhétre kölcsön autó sincs így buszozhatok, ami rohadt drága rengeteg időt vesz el...
Persze, az én hibám, mert korán adtam el az Omegát, de hát ki gondolta volna, hogy a hirdetés feladás másnapján már el is viszik... =/ Még a kereskedő ismerősöm is meglepődött, hiába árultam olcsón...
Viszont elkapkodni meg nem akarom a vásárlást. Nem csak egy autó kell ami elvisz a-ból bébe... Akkor megtartottam volna az Omegát. Olyan kell, ami tetszik is és megfelel a minimum követelményeimnek. Ami vicces látva azt a minimális anyagi keretet ami van rá. De ha nem jön össze akkor nem lesz autóm sz...rok rá. Csak azért nem fogok egy random autót megvenni hogy legyen valami...[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Ha már itt tartunk, akkor a 99-es 1.8-as Mondoban is szarakszik a központizár.
Ott már a vezető oldali nem zárja csak az anyós oldali mindet.
Érdekes módon nyáron melegben működik, télen hidegben meg nem... Valószínű valami apróság csak, de ezért ki a fene akarja szétkapni az egészet... -
Dany007
veterán
-
Dany007
veterán
válasz V.Stryker #79787 üzenetére
Na most szépen beülteted a bogarat a fülembe!
590-ért én is vinném ha ilyen állapotú!Szerk.: és mennyit kellett rákölteni egyből vétel után? Mert ugye itt ezért is máglyán égestés jár a topikban. Miszerint 1 milla alatt nem lehet jó autót venni, plusz olyan, hogy költségmentes nem létezik... részben persze egyetértek ezekkel, részben viszont kis túlzásnak tartom.
Mondjuk nekem jó lenne a sima sedan / lépcsőshátú. A kombik annyira nem jönnek be. Babakocsit se kell már cipelni így a normál csomagtartóméret is elegendő.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz V.Stryker #79792 üzenetére
Hát az abszolút nem rossz! Ez kb a semmi kategória. Legalábbis az én nézetem szerint.
A lényeg, hogy nem kellett komplett vezérléscserével, futómű állítással, kopogó futóművel, kuplunggal bajlódni az elején.
Persze nyilván 13 éves autótól nem várunk tökéletes újszerű állapotot. Legalábbis én nem.
De izzó meg szűrők cseréje apróság.A fűthető szélvédő nekem is jó lenne. Idén rohadt sokat kellett kaparni az autót... Azért az tényleg nem rossz dolog!
A műszerfalvilágítás az Omegámnál is ki volt égve de én épp azért nem cseréltem, mert le kell bontani a teljes műszerfalat pár nyavalyás izzó miatt.
Az meg, hogy gumi kell az autóra alap. Azzal én eleve számolok, de azt nem tartom "hibának" vagy első költségnek. Jó, persze azért ha szarrá koptatott gumikkal árulják akkor vagy nem veszem meg vagy lealkudom az árát. Én is két nyarat futott (ami nálam kb 5k km) Hankook Kinergy Eco gumikkal adtam az autót. Még évekig tökéletes lesz az ha sokat mennek vele akkoris. Szóval nálam az elvárás, hogy olyan gumiszett legyen az autón amit nem kell azonnal cserélni.
De jobb szeretem ha saját magam veszem rá az új gumit és akkor biztosan tudom, hogy mennyit mentem vele meg hogyan.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Ja ebben van valami. Persze ilyen alapon egy hozzá nem értőt a szerelő is átba...hat. Semmi sem biztos csak a halál... Lehet hogy kuplung szett nem is lett cserélve csak kuplungtárcsa és máris a dupláját fizetheti ki az ember.
És hol a határ? Szűrők meg vezérlés? Lehetne mindjárt kuplungot is meg komplett váltót cserélni a biztonság kedvéért. Vagy akár a komplett motort mert úgysem 250k van benne hanem mondjuk 750 ezer?
-
Dany007
veterán
Értem értem. Persze, korrekt. Csak annyira sok az ismeretlen... Egy szerelő nem tudja megnézni hogy aktuális-e a csere?
Mondjuk én is arra gondoltam, ha meglesz a vas, első dolgom lesz betolni egy szerelőhöz hogy akkor nézze át töviről hegyire... és ha valami olyan akkor cserélje / csinálja meg. Azért úgy nagyobb a nyugalom. -
Dany007
veterán
Na hát akkor ez legalább egy pozitívum.
Csak dühítő ilyenkor, hogy a kb minden hirdetéshez odaírt "frissen szervizelt" kb semmit nem jelent. Sőt, szinte semmi se jelent semmit. Mert km óra még annyit se ér. Szomorú.
Ezért is mondom, hogy óriási lutri a használtautó vásárlás. -
Dany007
veterán
Ha tudnád már hogy unom ezt az autósárálási mizériát.
Csak tartanánk már ott hogy át kell csak nézetni az autót...Egyébként nyilvánvaló ha azt mondja a szerelő, hogy szar kopott repedezett és cserélni kéne, nem fogom nem azt mondani, hogy inkább ne.
Szerk.: rohadtul egyetértek! Annyiban egészíteném ki, hogy se a kormány, se a kárpit de még a pedálok se jelentenek semmit az ég világon!
A kormány esetében első dolgom lenne rátenni egy ilyen kis kormányvédőt, bőrből vagy random anyagból. Lehet kapni még a Tescoban is ilyet. Ami meg a kárpitot illeti igen sokan nem a "gyárit" használják, hanem vesznek rá, szintén Tescoban random üléshuzatot. Pedált szintén lehet cseréltetni. Több olcsóbb autóban is láttam ilyen "racsing" fémkinézetű aluszínű pedálokat...
Na aztán eladás előtt szépen leveszem a kormánykerékről azt a védő valamit, a huzatot is leszedem az ülésekről és megy a kukába aztán viszlát! Innentől kezdve csak a szép nem kopott kormány és a szintén újszerű üléshuzat látszik! Innentől kezdve ezekből senki nem mondja meg, hogy mennyit lett használva...Most is láttam egy Mondeot hatalmas betűkkel a hirdetésben hogy "vezérlés cserélve". Most akkor vagy elhiszem és kockáztatok, vagy nem és akkor lehet fölösbe dobok ki egy százast a cserére.
De tény, hogy nehéz elhinni azt, hogy valaki százezreket költ az autójára azért, hogy utána azt eladja.
Én se költöttem az enyémre, inkább kiírtam a hirdetésbe, hogy ezt meg azt ajánlott cserélni és annyival olcsóbban adtam el. Gond egy szál se.
Az a gond, főleg ezeknél a 10+ éves autóknál hogy 1-1 ilyen nagyobb ráfordítás meg csere már nem 1:1 arányban növeli az autó értékét.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz Dany007 #79826 üzenetére
Előzőhöz még annyit, hogy kormányvédő alatt egy ilyenre gondolok: [link]
És ennyi, ezt felrakja az ember az elején, aztán eladásnál leveszi és már csak a patent állapotú kormány látszik. Kutya se mondja meg ebből, hogy hány km van az autóban.Random üléshuzat, ami a teljes ülést befedi: [link]
Előre, hátulra egy ilyen fel, vagy akár valami komolyabb, vastagabb kivitel. Majd eladásnál kuka. És szintén az a szituáció áll elő, hogy a kutya nem mondja meg az ülések kopottságából hány km van az autóban.A pedálokra meg mehet egy ilyen "pro-racer" védő szar: [link]
Majd eladásnál le, és akkor már a pedálokból se mondja meg senki mennyit ment az autó.Persze lehet még ezer másik dolgot vizsgálni ilyenkor, de ezek a leggyakoribbak, legismertebbek és mint látszik pofon egyszerű módon kivédhető mindegyik...
-
Dany007
veterán
Tegnapi hír láttam én is. És sértetlenül szálltak ki belőle mindannyian. (jó valamelyik gyereknek lábtörésgyanúja lett, de ennyi) Reméljük volt Casco-juk. Illetve ők remélik, nekem mindegy.
@Bdanyy:
Igazad van, szétülve mondjuk lehet. De mondjuk a régi Omegában sem vettem észre feltűnően hogy szét lenne ülve. Persze kivolt ülve rendesen, no de abból nem mondtad volna meg, hogy most 300 ezer km van benne vagy 500 ezer... Pedig elvileg a valóságban 800 ezer volt benne...
Jó, persze ha 100 ezerrel árulják az autót akkor ott már sokat árulkodik egy kiült ülés.[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz trassher #79841 üzenetére
Olvass csak tovább. Írtam én is.
Bitpork-nak is igaza van, meg neked is.Én úgy voltam vele, hogy a majd 20 éves autómnál már érdemi értéknövelést nem eredményezne a ráköltött százezer. Kb annyit kellett volna. Ezért inkább adtam áron alul és a hirdetésbe leírtam miket ajánlott cserélni.
Viszont ha kicsit komolyabb, újabb autóról van szó, akkor ott lehet, hogy érdemileg is növelné az értékét az adott cserés, új alkatrészek.
Persze ha mindenki úgy áll hozzá, mint itt, hogy még a szerviz számlát is biztosan meghamisították akkor teljesen fölösleges a csere, mert úgysem hiszi el senki. És teljesen mindegy milyen értékű autóról van szó, nem emeli az árát. -
Dany007
veterán
Irónia akart lenni.
De tényleg érdemes lenne egyszer összeszedni az összes ilyen sztereotípiát. Aminek van valós alapja.
Mert azért elég durva.
Hogy mondjuk km állás szor 2 a valós. Tuti szét van barmolva, hanyag az összes tulaj és kb motorcserével kezdheted a vásárlást. Tuti hogy a legótvarabb olaj lett beleöntve a legolcsóbb szűrővel társítva. Gumi tükörsima tehát gumivásárlás is kötelező egyből. Mind a négy ajtó kikalapált, lökhárítók újrafújva... -
Dany007
veterán
+[rvilike]
Ez nekem is feltűnt, hogy nincs 1.hsz. Pedig nagyon hiányoltam az elején. Sokat segítene.
De szerintem itt akkora az egyet nem értés, hogy nem lehetne összehozni.
Lásd a dízel nem ajánlott rövid utakra, mert gyorsan meghal vs a taxikból is rengeteg a dízel + pár másik ajánlás...
Aztán ott van a millió alatt jó autót nem lehet kapni vs sok ellenpélda itt a fórumon. De még a "jó" fogalmán is összevitatkoztunk a múltkor. Mert ez kb mindenkinek mást jelent ha használtautóról van szó...Mindenesetre én örömmel vennék egy első hszt, hasznos linkekkel ötletekkel stb... de kétséges, hogy összelehetne hozni, mert valahol mindenki véleményében van egy csepp igazság.
@Mágus2:
Én hiszek! Annak is aki nagybetűkkel kiírja a hirdetésben hogy most volt vezérléscserés az autó... én azt is elhiszem. Nem engem kell meggyőzni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dany007
veterán
válasz trassher #79891 üzenetére
A B4 nekem már valamiért nem tetszik. Talán nem kellően modern formavilág nekem, nem tudom. De a B5 igen. Néztem én is, de 600k-ban már csak nagyon az alja fér bele sajnos. Persze még így is van ami kívül belül szépen néz ki és jó műszaki állapotot írnak rá, de nem bízom benne. Biztos sokat kéne költeni rá.
Ezért is maradtam az mk2 Mondeo-nál (vagy hogy hívják ezt), itt 600k fölött nem is igen van. Csak az ST sorozat. De még így is alig van ami az én kritériumaimnak is megfelel. =/ Pedig nem érzem magasnak. -
Dany007
veterán
válasz Kornel #79923 üzenetére
Nézegettem, igaz csak felületesen de ennyiért szvsz nem éri meg kimenni. Odaút plusz vissza 2 autót tankolni, regadó, forgalomba helyezés meg még kitudja mi minden... Kb az összeg feléért kéne autót találni kint, az meg nagyon low budget.
Ahogy láttam, mivel kint jóval nagyobb a választék adott típusból sokkal több van (darabra) ezért az ársáv is jóval szélesebb. És azért ott se lenne érdemes a legalsó sávból venni. Pár hónapja néztem Mondeo-t csak kíváncsiságból a mobile.de-n és valami 90k huf-nak megfelelő euró volt a legolcsóbb. Szóval azért durva.
Pár millió forint fölött már megérné kimenni, de ilyen kis összegnél nem hinném.Hát majd meglátjuk. Remélem az ismerős kereskedőm jár külföldön is autóügyben, akkor több esélyem lenne egy jó típusra. (egyébként most olvastam az oldalán a regerenciákat... volt olyan autóra megbízása aminél 10 hónapon át kereste a megfelelő típust. Azt írta, itthon kb az összes egy szutyok volt, ellenőrizhetetlen múlttal, körbetörött karosszériával... végül valahol külföldön találta meg a megfelelőt 10 hónap után. Amúgy asszem ez egy Focus volt)
-
Dany007
veterán
Visszatérve a korábbi "mindenki hazudik" témához, ez is kamu lehet: [link]
2000/5-havi Mondeo. 109k km-rel! Szervizkönyv, gyári kulcsok, aszondja leellenőrizhető stb...
Az egyik képen látszik, hogy azért a vezetőülés használva lett. Foltos is meg a bal hátsó része meg van kicsit rogyva. Ami még így is ló...ar kb. Apámnál ott már 230k km után kezdett szakadni a huzat!
Plusz azt írják elöl-hátul elektromos ablak, de a képeken tisztán látszik, hogy hátul az bizony nem elektromos.
Persze odaírták, hogy a tévedés jogát fenntartják, de hát ba...ák meg olyan nagy dolog pontosan kitölteni a hirdetést? Ha erre sem képesek akkor mit várjon tőlük az ember?Egyébként meg a fényezése meglepően fényes. Legalábbis a többi ennél már jóval mattabb és a lámpaburák is kellően fehérek, nincsenek még besárgulva bemattulva, mint a hasonlók többségénél.
-
Dany007
veterán
válasz tomcsi23 #79964 üzenetére
Az rendben van, hogy le...ja de azért ennyire ne. A hirdetések 90%-ban - amiket néztem - nincsenek ilyen elírások. Most néztem, hogy CD-s rádiót ír, miközben látszik a képeken, hogy csak a mezei kazettás van bent.
Jó, ez minimális de idegesítő.
Ennyit azért adjon már magára ha egyszer ebből él. No de lehet épp itt jön ki az igénytelenség és akkor megint mit várunk az árult autótól... =/@V.Stryker:
Ööö, mert a Mondeo tetszik... Az Astra meg nagyon nem. Rohadt finnyás vagyok tudom. De már eldöntöttem vagy olyan autót veszek, ami tényleg tetszik, amibe örömmel ülök be vagy inkább nem veszek semmit.
És sajnos az Astranal még az Omega is jobban tetszett kívül-belül. Pedig igazából az Omega se jön be...
Sajnos a komplett kínálatból alig van pár autó, ami az adott összeghatárig tetszenek kívül-belül. Ilyen a Mondeo, a Galant, aPicasso (de erről gyorsan lebeszéltek), és azAlfa 156 (de igazából erről is "lebeszéltek"). Aztán ennyi. Még a szűkebb kritériumaimnak is megfelel vagy 800 autó a hahun, de a felsorolt típusokon kívül az összes többi kiesik, mert egyszerűen nem tetszik.@MunezXBK:
Hát ez az! Ezért kértem ki a közösség véleményét is, hogy túl paranoiás lettem-e már köszönhetően nektek, vagy csak épp fejlődik a racionalitásom.
Amúgy ellene szól még szintén, hogy több, mint 2 hónapja fent van a hirdetés... mialatt pedig számol, picit olcsóbb, de más téren rosszabb Mondeot vittek már el...[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz bitpork #79976 üzenetére
Rohadjak meg nekem is pontosan ugyanez a filmcím jutott eszembe!
De most komolyan, nem lenne jó? Külsőre-belsőre szép ápolt és sokakkal ellentétben valóban megkíméltnek tűnik az autó. Ha még ehhez hozzájön hogy tényleg csak 110k km lenne benne... Ne mond már hogy az nem lenne jó?Mondom, láttam már 10 évvel fiatalabb Mondeo-t ugyanennyi km-rel olyan állapotban, hogy a régi Omegámat odatenném mellé! Ott látod tényleg sza...tam volna bele a km-be. Ahogy persze itt is sz...rok a lényeg hogy annak megfelelő állapotú is legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Szerintem biztos, hogy az ami neked van. Nekem rohadtul tetszik egyébként.
Ilyen 2000-es évek elejei. 1,8 116LE benzin.
Azt mondták róla, hogy lomha, kényelmetlen, kanyarban nem tart az ülés és hogy "felakar borulni" a szélben / kanyarban.Persze nem versenyezni akarok, de azt mondta az illető kereskedő ismerős, hogy nem nekem való, nem az a gond vele, hogy francia, mert szerinte még a megbízhatóbbak közé tartozik.
Pedig nekem rohadtul tetszik. De mindegy, igazából az összeg már ahhoz is elég csücskös lett volna. Így annyira nem is bántam a dolgot. Ha lett volna egy millióm akkor már jobban belefért volna valami újabb Picasso is. De így nagyon az alsó árszegmensben mozogtam volna. Az meg eleve necces.@bitpork:
Igazad lehet, persze. Csak próbál az ember ebből a silány választékból valami kis pozitívumot megfogni, anélkül, hogy végigjárjon 5-10 autót az országban.
Mobile.de-n nagyobb a választék! Ott találtam 750-ért fullos Mondeo-t. Úgy számoltam olyan 550-re jönne ki az itthoni forgalomba hozatal, regadóval, átírással, úttal együtt... Így még beleférne egy jó nagy szerviz költség is ha szükséges. Nem volna rossz, de persze én nem lépném meg egyedül... majd remélem a "dealerem" megoldja.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Aszondja:
" A hirdetésben szereplő adatok tájékoztató jellegűek. Nyomtatási hibákért felelősséget nem vállalunk. Az árváltozás és az eladás jogát fenntartjuk."
Még jó, hogy nem is kell nyomtatási hibákért felelősséget vállalni. És ha nem nyomtatom ki? Akkor azért vállalják a felelősséget?
Ez megint egy iq harcos kereskedő lehetett... -
Dany007
veterán
válasz grabber #79996 üzenetére
Egy kicsit többet fog fizetni jövőévtől asszem...
Kérdés most ki volt egyértelműen a hibás? A Lamo-s aki túl gyorsan jött, vagy a Mazdás aki nem adott elsőbbséget kikanyarodásnál. Mert ha belátható az út akkor egyértelműen a Mazdás. Bár szvsz annyira nem mehetett gyorsan a Lamos...
-
Dany007
veterán
Én a Mazdás biztosítására gondoltam. Az fog nőni ezután, miután az ő biztosítója kifizeti a Lamosnak a kárt.
Az meg nekem is furcsa volt, hogy mért gurult olyan lassan kifelé... Tehát még ideje is volt szépen megnézni, hogy bizony jön egy autó... Mert ha hirtelen kikanyarodik és figyelmetlen, okés. De ilyen szép lassan...
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
Hjaaaj most cseszegetnek a cégnél is, hogy minek akarok Mondeo-t venni, hogy minek nekem nagy autó merthogy a fogyasztáááás így meg úgy meg amúgy...
Nem tudom miért, de szerintem alapvetően különbözik a gondolkodásmódunk. Én nem megyek annyit havi szinten, hogy megérje 1-2-3 literrel kevesebb fogyasztáson agonizálni és amiatt olyan autót venni amibe nem szívesen ülnék be.
Mert ha arról lenne szó, hogy napi szinten ingáznék egy közeli város meg az otthon között mondjuk 40-60km-t oda meg ugyanennyit vissza naponta akkor már teljesen más a leányzó fekvése. Akkor bizony elgondolkodnék egy dízelen is! Mert ekkora távon már bizony kijön az a 3-4 literes fogyasztásbeli különbség.De jelenleg az a helyzet, hogy városon belül nem autózok többet 300-350km-nél havonta! Ami abból áll, hogy reggel elviszem a gyereket bölcsibe, utána az asszonyt dolgozni, aztán én is bemegyek dolgozni. Délután ugyan ez fordítva. Elmegyek az asszonyért, utána a gyerekért aztán haza.
Na most az ezeréves Omegám ezt városban 10liter / 100km-ből abszolválta. Ami azt jelenti, hogy durván 35 liter benzinből megvolt a havi kötelező menet oda-vissza és napi 1 órával több maradt meg, mintha busszal járnánk. Az a 35 liternyi benzin pedig kb 14.350 forint.
Most, hogy nincs autó vennünk kellett összvonalas havi bérletet, ami kettőnknek 2x7.000 forintba, vagyis 14.000 forintba került.De ha már a fogyasztásról beszélünk, egy nem 98-as Suzuki szerű kisautó vagy közepes autó mennyit eszik városban? Ami még reális? 7-8 litert? Nem hinném, hogy városban ennél lényegesen kevesebből kijönne egy nem Suzuki, benzines de közepes méretű autó (a 4 ajtó mindenképpen kell a gyerek miatt...).
Most ha 7 litert veszünk városi fogyasztásnak akkor elvileg 24,5 literből megvan a havi kilométerem vagyis 10.000 forint a benzin. Szal most havi 4 ezer forint miatt vennék egy olyan autót ami kisebb, kényelmetlenebb, és abszolúte nem tetszik nem jó érzés beleülni?
Áh nem én... (persze a másik véglet a 15 literes fogyasztás amit a 2,5-ös v6-osra írnak, azért az már 1,5x-es különbség pluszba, az már tényleg irreálisan sok lenne nekem is)
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Építő/felújító topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Okos Otthon / Smart Home
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS