Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz MunezXBK #174379 üzenetére
azert, mert vmit sokan vesznek meg, nem lesz jobb maga a konstrukcio
legyek is tobben mennek a fekaliara, de en azert maradok a rantott husnal
eklatáns példája ennek a FB-s dizel tunner csoport szuletett agyhalottjai
azé jó tuningalap az a motor, me' nééémetaha, de
pont azért lesz az, igen
vagy inkabb igazából pont azért nem az valójábantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz rongyi #174613 üzenetére
ismesomnek volt korabban, szoval lattam mar eloben is
elegge varialhato a beltere
ket mozdulattal le lehet csukni a hatso uleseket sikba es akkor barmi IS belefer
megis konnyu vele varosban is parkolni, mert jol fordul es nem egy 5m-s tank
nem eszik sokat, nem kifejezetten karbantartas igenyestöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz soldi3r #174920 üzenetére
ha a csucsteljesitmenyuk egyezik, akkor ott a nyomatekuk is egyezni fog... kulonben nem jon ki a matek
reszterhelesen viszont biztos a kistubos lesz a furgebbcsak a kisturbosokban mostanaban nem ritka a 6-s valto, amivel a kerekre eso nyomatek nagyobb lehet belole, mert az ugyanakkora jarmu sebesseghez van egy plusz fokozat is, igy minden fokozat elotte rovidebb lehet kicsit
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
ismerek olyat, aki a gyari 6.7 alatt menne masfel literrel a "szemet is kinyomva"
mondjuk o olyan Münchausen báró, mindenkinel gyorsabban megy barmivel IS, es mindenkinel kevesebbel jar, gyari adat alatt megy 5 szemellyel plafonig rakva +utanfuto, es hegymenetben, kikerulve az osszes totymorgot maga elottszokott olyanokat kamillazni, hogy 200kmh-s atlagtempo kene hozza, de akkoris 5.9, naggggyon max a 6
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz daninet #175117 üzenetére
enyemben 195050 volt
trailerrel jott be CH-bolmeg kint lefenykepezve is lattam mar a muszerfalat is meg a hirdeteset is, meg vegig vezetett szervizkonyves
itthon csak leraktak az autot egy telepen ejjel es mar kora delutan megneztem eloben is
ki is fizettem kp-ban ott egybol[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz thebigK #175147 üzenetére
jok a HGT-k, csak kene bele egy 6-s valto... sperrel
mk3 GTI-t felejtsd el, qrva oregek, 20-25eves autoa HGT-bol is facelift utanikat nezd inkabb a Punto-bol egy Bravo-bol is
en mondjuk egy Grande Punto TJET-t sem hagynek ki a lehetosegek kozul... sot
alapbol 120-130lo, de pikk pakk fel lehet iratni 150-160-ra, es nyomatekban ezert rugalmassagban is jobb, mint egy szivo, olcsobb a KGFB-je, vezerlescsere is olcsobb, biztonsagossabb, mert NCAP szerint torik mar, ha tenyallas van, 6 lufis, ESP, ASR is lehet bennesokkal jobb allapotut meg fiatalabb, kevesebet futottat kapsz belole es ott nem azzal kell kezdeni, hogy ratolsz 400k-t, amikor ugyanannyiban lesz kb a HGT is, csak az 5-6 evvel oreggebb legalabb akkoris
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Declare #175170 üzenetére
ki kene vinni agglomeracioba a metrokat es ott P+R parkolokban atultetni az ingazokat a tomegkozelkedesre
reggel megnezed a varosba befele meno utakon all a forgalom szinte, delutan meg kifeleez a betiltunk mindent is elobb, minthogy elobb(!!) lenne ra alternativ kozelkedesi megoldas is mar biztositva, olyan tipikusan balkani
M3 is reg kijarhatn a vecsesre meg a Ferihegyre meg eszakon a dunakeszi Auchan-g
M2 rakosborzasztora, de a rakoshegyui kozpontig minimum
M4 budaors meg a Polus/Azsia centeramig ez nincs, addig mit akarunk?
M4-nel is megnezed a kelenfoldi palyaudvarnal mekkroa P+R parkolja van, egy vicc
azert nem all meg ott senki, mert reggel 10-20perc alatt tele van
de arcolni lehet vele, hogy vaaaaanM3-t kiviszik vegre 30 ev utan Kapmegyerre, de a vege az a lakotelep szelen lesz ahol most a villamos is megall, nem megy onnan at a M0 hidra felvezeto toltesen atbujva az Auchan-g meg kb 600m-t, ahol van egy joooooo nagy parkolo eleve
aki onnan P+R-zik esetleg majd az amugy is parkolhelyekben szukos lakotelepre dobja le az autojat az ott lakok nagy oromere?
wow
nagy otlet
igy aki a Bp-rol jar ki oda bevasarolni, majd megy autoval, minthogy a metroval is kimehetne odamasik vegen ha az Ulloi ut alatt a 50-s villamos nyomvonalat kovetve kimenne a kispesti lakotelepet es a lorincen a Lakatos es Havanna ltp-t is ellatva meg Beke ter utan irany a vecsesi Tesco, majd onnan a Ferihegy-re kifordulva vmi joooo nagy P+R, na akkor reggelente ott sem allna 2-300m-s kocsioszlop csak a kanyardosavba, meg nem arszolna a forgalom befele a 2 savos Gyomroi-n
egybol elerheto lenne tomegkozlekedve is a belvaros kozvetlenul metroval a repterrol is, ami jelenleg csak taxival meg busszal muxik
es ne mondd azt hogy nem lehet megcsinalni keregmetrokent, mert a Nagyvarad ter es a Hatar ut kozoott eleve igy az M3 jar lassan 50 eve
akakor ar ev alatt megcsinaltak a ej raerunk arra meg cocialista mentalitasu allami vallalatok is, ma sokkal modernebb technika erheto el erre iscsak meg megjegyzeskent: a kisfoldalatti epiteset 1894-ben hataroztak el, es a 1896 majusaban mar mukodott
az alagutjat nagyreszt kezi erovel astak ki, nem gepekkel, meg lovaskocsikkal hordtak el a kitermelt foldet[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Core2duo6600 #175207 üzenetére
buszoknal regota van olyan verzio, is ami LPG-vel vagy CNG-vel megy a dizel mellett/helyett
mar a Raba D10-s motor is tudott LPG-vel is menni a 90-s evekbennem ertem a BKV-t miertis nem lehet arra kotelezni, hogy csak ilyen uzemu buszokat vegyen mar meg hasznaltan
amugy meg a fomuhelyekben a regi fustolos dizel motorokat is fel tudnak siman ujitani egy-egy ejszakas muszakban egy felujitottra kicserelve a kotlabb buszok motorjait, mert ekkora cegnel ennyi jarmu mellett erre kell legyen megfelelo muhelytechnika helyben is
de inkabb ontogetik bele a motorolajat, mert az masik koltseghelyre szamolodik el
aztan egy-ket honap alatt annyit beletolnak igy olajbol, mint amibe a motor felujitasahoz szukseges alkatreszek is kerulnenek
vegulis azt is kifizeti a BKV igy is koltsegvetesebol, mint az uj dugattyukat gyuruket meg a tomiteseket a felujitashoz, csak mashova kerul a penz
a jomunkasember meg igyis-ugyis munkaidoben vantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz hacki87 #175570 üzenetére
az a diffi, hogy a Opel nem teljesen 1:1 vette at a Alfa/Fiat 1956ccm-s dizelmotort, hanem vannak benne aprobb modositasok a preciz nemet derek mernokok altal
az olajszivattyunal van egy gumitomites, ami idovel elkemenyedik es osszezomulve mar nem tomit jol, ott megy el az olajnyomas egy resze
ehhez le kell venni a kartert es kicserelni egy ujra
na ezt nem szoktak megcsinalni 10+ eves autoknal, aztan egyszercsak beut a szar
persze amikor meg KO, akkor hiaba csereled mar kimondjuk az Opel ezzel meg melle az M32-s ganevaltojaval jol leirta magat
ott is a ~3 liter helyett csak ~2.2 ment bele, mert uj sporolnak minden autonal kicsit, aztan lett egy valag valtohibas auto ez miatt
meg az egyik csapagy is kisse alul van eleve meretezve benne, meg a diffi sem vmi eros
van hozza mar modositott haz a nagyobb csapagyhoz, de...több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz trassher #175623 üzenetére
hat nemtom en amiket lattam borbelsoket tizensokeves Golf-ban meg Passat-ban, azok olyan szinten szet voltak baszcsizodva, hogy azt be sem raknam az autoba
vhogy mind szarra volt repedezve meg kopva, hacsak nem volt mar felujittatva borosnel nem keves penzerttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz MunezXBK #175631 üzenetére
inkabb a gyarto az, ami nem mind1
nekem a 14 eves 147-e is fasza, meg a Punto-e is
a Punto 14+ eve az enyem, sosem volt lekenve semmivel, es az utcan all, nem garazsbannem csak az enyem mk1 Punto-e van ilyen jo allapotban, a GT-s ismerettsegi korben az autok 3/4-e gyari boros, es egyikkel sincs problema
pedig ezekbol a legfiatalabb is mar 20 evestöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz MaTpr0F #175637 üzenetére
hat nemetorszagban attol fugg honnan
nyilvan vmi Munchen kozeli helyrol olcsobb lenne, mint pl Hamburg-tol, vagy hollandbolnekem a 147-t lassan 2 eve 600EUR-ert hoztak be Zürich mellöl
aztan a magyar forgalomba helyzes az ~230k volt, de ez nem EU-s eredetutöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Humbucker #175641 üzenetére
van belole 5 ajtos is
meg ha nem csaladi auto lenne az sem, akkor kb mind1a valto az manual legyen
es ne legyen DPF-s sema motor meg ne BXE, BMP.... meg a hasonlo elqrcsizott muszaki szemetdombok egyike, mert az vagy kikonyokol, vagy megall benne az olajszivattyu hatszogtengelye menet kozben, es elmegy az olajnyomas okosan, meg volt egy olyan szeria is, amiben forditva volt fotengelyen csapagy, meg volt az a Siemens zarlatossa valo PD elemes technikas is
ezek is mind olyan szervizbe fizetes utalos tortenetek ezeknela quattro-knak jobb a hatso futomuve, mas eleve a konstrukcio is maga ott
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
venni kell egy FL147 1.9 16v/8v JTDm-t
nem zabal, de megy
1M korul a 2007-8-s autok vannak tok jo felszereltseggel
futomu a nyugos benne, de itthon miben nem lehet az?ezt a tullihegett aru nacivagen dolgot meg el kell engedni a gyaszba
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #176653 üzenetére
ennyiert inkabb vennek egy 1.9 16v JTDm 150lovas FL156 SW-t
az "megy" is, tuti nincs benne 430k+ km, meg nem egy kifejezetten hirhedt szethullos motor van benne101loeros dizel SuperB 1430kg es 13.2sec alatt van kilon vele
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #176655 üzenetére
300k
de 300k szerintem akkor sincs, ha a 4 lengescsillapito is cserelve van Bilstein-re
100k korul van a teljes elso-hatso lengokar kit hozzaAR-ban egy felso lengokarral van tobb elol technika, mint egy sima MacPherson rendszeru futomuves autoban, meg toronycsapagy helyett toronyszilent van, ugyhogy olyan tul nagy trukk nincs benne
de mondjuk pont a B5-s Passat az, ami a Superbéla alapja is, ahol elol a Multilink futomuben ketto lengokar is van oldalankent fent
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Coyot #176667 üzenetére
105lovas motorral Superb meg kb arra jo, hogy odebbvigye magat a parkoloban, mert dognehez az auto onmagaban is, nehogy ha meg 4-n beleulnek
leggyikabb motor az egesz palettan egy alapbol kozel 1.5tonnas jarganyba, egy hosszu 5-s valtoval, hogy meg rugalmassaga is sz.r legyen
legalabb raktak volna melle egy 6-s valtot, hogy azzal javitsanak vmit ezenbiztos meg nem vennem
-----
nyilvan ott persze
nem ertem a 210k km-s 147-mel miert nem kell odajarnom megse
meg miert ne pont ezzel a hirtelenhalal motorossal ne kene ott allni addot esetben, amikor hirhedt a nyugje, es meg a futomuve is bonyolultabb felepitesu...
egyesek azt hiszik, hogy a 30 eves kettesgolf is meg a gyari made in W.Germany feliratos, gyari beepitesu lengescsillapitoval jar, es csont nelkul atmegy vele az NKH muszakin is....de azert jo probalkozas volt
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz freeknight #176804 üzenetére
evi 2x-i nagyobb utazasra ekkora vasbalna minek?
egy kompaktba is belefer a cuccod
ha nem, akkor vmit nagyon rosszul csinalszvegyel vmi A3/Golf-t, oszt joido
olcsobb es/vagy jobban felszerltet kapsz ugyanannyibol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Laraxior #176989 üzenetére
sosem volt ebbol turbos
a TS verzio az valtozo szelepvezerlesesen lett 192lo 1.8-bol
azt is forgatni kell anyjajaig, kulonben nem megyelobb vennek egy 6gen 3ajtos VTI kuvikot, mint egy ilyet, mert ahhoz nem kerul gyemantba egy kasznielem vagy egy lampa, meg 7-800k-ert jokat is lehet venni
ez a Celica sosem lett egy igazan jo hothatch
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz pècsimunkás #176997 üzenetére
horror-ritka es sokkal-sokkal dragabb, mint 800k
amennyiba az kerul, annyiert nem azt veszel mar
meg azokat nem is a Toyota maga rakta bele mar, hanem egy utolagos technika800k-ert vennek egy kicsit megokositott VTI-t, ha mar japo
igazabol a sima Celica se nagyon allna meg 800k-bol 140lovala facelift-s VTI az szinten az az idoszak amikor ezek indultak, 1999-2000
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #177330 üzenetére
nagyjabol ja
7gen kuviknal a valtoban a nyelestengely csapagya szokott elhalodni, de ha ennyi idos korara mar javitva volt korabban benne ez, akkor azzal sem lesz baj
viszont ha nem, es ott elkezd folyni az oil, akkor kuplung is cseres tortenet lesztöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #177333 üzenetére
Fiat Pratola Serra modular engines
mondjuk az 1370ccm-s 1.4 12v nem volt eppen egy kifejezett sikersztori ebbol...ami amugy nem osszetevesztendo a 1368ccm-s TJET-tel, mert az meg:
Fully Integrated Robotised Enginemeg a UnoTie/PuntoGT 1.4-s 1372ccm-s motorjaval sem, ami meg:
Fiat 128 SOHC engine[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz LZs?! #177344 üzenetére
ja ezt mondtak nekem a Marea 2.4 10v JTD-re is, aztan siman megcsinaltak a vezerlescseret a helyenhagyva a motort
meg a TC-s Rulettkerek-s Marea 20v-bol sem szedtek ki a motort a vezerelescserehez, pedig ott meg a hengerfej is nagyobb meretu, meg egy vezermukerekkel tobb is vansiman ki kell lazitani a valtotartobakokat es akkor a menetirany szerinti bal oldal fele el lehet tolni az egesz egyseget egyben meg 3-4cm-l kb
eleve van mellette vmi hely amugyis, mert mozog a motor egyebkent is terhelesvaltaskor elore-hatra, es nem karistolja szet a vezerlesburkolatot a vaznyulvanyona Fiat szervizek meg csinaltak is hozza egy kis kerekeken gurulos kocsit is, amit alatettek es azon guritottak ki koppig balra
azzal megcsinaltak 3-4ora alatt is a komplett cseret[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #177346 üzenetére
a heten pont azt dumaltuk a Lurdy-nal, hogy egy 156 1.6TS bodeba egy 166-bol a 3.2 V6 24v motor igazabol nem lenne nagy melo berakni egy GTA replikanak
origi GTA-k ara veszett kemeny lett par ev alatt, 3.5-4M mar egy jobb allapotu autoolyan komplett donor 166-s auto meg van 3-400k-ert es abban ott van a 330mm-s Brembo nagyfek is egybol meg a 6-s valto is
a motorban annyi a diffi, hogy nem 250lo gyarilag, hanem csak 240
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
viszont nekem meg mindig qrja az agyam egy 3 ajtos FL147 1.6TS-T
1bar-n lenne 230-240lo egy GT2860R-l, 2.0TS szivo oldali veztengellyel, de kb 180-200kg-val konnyebb egy GTA-nal, kb egy 150kg diffi megmaradna mindenkepp
20mm-s a csapszege, asszem CF2-s dugo alacsonyabb kicsit a CF3-snal, kovidugonelkul meglenne a jo CR viszony
a B16A2-s VTI-ben 18mm-s csapszeg van, a VAG 1.8 20vT motorok is 19 vagy 20mm-sek, azzal sem lenne bajalu szivosor, VIS, VVT, TS a kukaba, Balance tengely azon meg amugy sincs, + uj olajszivattyu
ra a 166 2.0TS rovidebb kiosztasu 6-s valtoja sperrel, vagy a 156 2.5 V6-e
DW futomuvel olyat kanyarodik, hogy fuu...
egy igazi GTA nevelo lenne, 200-210km/h-g siman megenne, utana a rovidebb valto miatt nem menne annyira tuti, az felett meg hol mesz igazabol?
ECUMaster piggyback-l felulvezerelve a gyari motorvezerlot, hogy a CANbus az autoban azert menjen
multkor mar majdnem vettem is hozza egy autot..... csak az fekete volt
egy kek, kalyhaezust, alfapiros vagy a feher, uuu az de szepa 105lovas Eco motoros kene, mert abban gyarilag sincs VVT se, meg az olcsobb is vmivel
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #177352 üzenetére
enyem nem Q2...sajnos
az csak 2006-tol kerheto bele, az enyem meg 2005-s, utolag meg 200-220k bele a Q2 diffi
na most ez egy maszkalos auto, ez nem erre valo
beulsz elmegy a celig, aztan meg hazavisz 6.5-7literes fogyival es klimavalmeg a dizelt hiaba tunnerolod, a benzines egy szint utan megcsapja siman
es ott nincs EGR, DMF, geometria meg kuplungszopas se
a dizel addig olcsobb csak, amig ilyen chip+FMIC dologig van megcsinalva, amikor mar jon a turbo csere meg a csucs csere meg CR pumpa csere, akkor ....
de egy szurke forrasu uj, 2260 turbo mar 200k mostanabanmivel 1.5x addig leforog a benzinmotor, a valto miatt 2/3-d annyi fotengelyi nyomatekkal is kijon annyi a kerekre belole, mint a dizelbol, vagy meg tobb is
de egy egyszerubb kuplung is eleg hozzaneztem hozza a kovicuccot is amugy, a 182-s BravoHGT 2.0 20v motorja az ugyanez, csak az 1 hengerel hosszabb, de a furata-lokete megegyezik szazadmillimeterre (lasd lejjebb a wiki link a PS modular engines-l)
azzal 1.6bar-n fujva egy 2871-l vagy 3076-l meglenne a 300-320paripa is, csak az mar FWD-n karcos lerakni
(ezek kinai klonjait hasznaltuk a PuntoGT-kben is evekig, siman birtak)ott azert mar egy dizel necces tema, mert ott nemigazan veszel ~15-16k-ert vatta uj injektort, meg egy AC is sokkal olcsobb a benzineshez, mint a megokositott CR pumpa (120-150k)
az intercooler meg a kipu az kb hasonlo ar, ott nem latok diffit
ami a dizel mellett szol annyi, hogy oda nem kell Piggyback ECU, mert a gyari is irhato
de szerintem osszesegeben nezve a benzines meg akkoris olcsobb lenne kb 300k-val, vagy kovibelsovel nezve a benzinest meg egy ar a ketto
es azert ugy a benzines mar keresztbe lenyeli a dizelttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz freeknight #177457 üzenetére
egyatalan nem egy olajzabalos motor az 1.4 16v sem, max ha hajtva van, de ugy barmi masba is ugyanugy kell idonkent vmennyi
Ignis-be is kellett onteni olajat, ha tartos 140-l mentem vele palyan Bp-Zala tavon oda-vissza egy heten 2xde normal hasznalat mellett abba sem kellett sosem meg fel litert sem ket olajcsere kozott
qrva jo kis motor az, megfujva sem lett egy szethullos motor belole, mint egyes gyartok muszaki szemtdombjai
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz ngaba #178065 üzenetére
mondjuk 1000-l kevesebbet forog ugyanannal a sebsegenel es lehet 1.5-2literrel kisebb a fogyi miatta
nem veletlenul jottek be anno az 5-s valtok sem a 4-sek helyettcsak akkor meg 80-100loero volt az isten
ma annyit meg egy oviba jaros bevasarlokocsi is tud marmeg ha megnezed a versenysportban is mindig tobb sebesseges valtok voltak hasznalva, mint az aktualis utcai autokban altalaban szokas volt, hogy a fotengelyi nyomatekbol a kerekre eso nyomatek tobb lehessen
Fiat600-ban is volt 5-s valto az Abarth1000TCR verzioban, a '60-s(!!!) evekben
ment vele 210-t
egy szeria 4-s valtoval 160kmh korul vege lett volna, vagy olyan hosszu a fokozat kellene a 210-hez, hogy akkor meg nem gyorsul f.ingot setöbb drón kell ;P
-