- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- OLED TV topic
- SONY LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Amazon Kindle
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
Hirdetés
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
válasz tresh #103428 üzenetére
Benzines megány benne van a pakliban, csak eljátszottam a gondolattal mert egyszer vezettem egy ilyen kalost, nem volt olyan rossz mint gondoltam.
tboy93 8-11 liter?? Jó ég! Köszi az infokat, akkor ez felejtős lesz.
[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Sickboy25
addikt
válasz tresh #103782 üzenetére
Igazából ilyen irányú igényeim egyenlőre még nincsenek, igazából a típust szeretném behatárolni és azon belül kezdek majd kutakodni! Ez a volvo nagyon szimpatikus... Esetleg valakinek tapasztalata vele?
Alázógyík: Skodat megnézem, azt még nem néztem...
[ Szerkesztve ]
"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun
-
-
-
FrankMonzano
őstag
válasz tresh #103882 üzenetére
Neked a regi a4 van ugye? Abban se 2 tommegu se reszecskeszuro, igy valoban kevesebb a hibalehetoseg, de en igy is felnek tole. Mennyi van a gepallatban?
nezegettem az a3-a4 audikat is, tdi blokkal, sok van mind1ikben. Linkeltem egy szepet ide, termeszetesen leugattak h ovatosan mert lehet 3x annyi van benne,stb .Ja ez az 1es st azert nem rossz .
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tresh #103983 üzenetére
A felmért országok között mind a 100.000fő/évre vetített megbetegedéséket számában elsők, a halálesetek/megbetegedések számában dobogósok vagyunk.
A tüdőrák ~90%+nak okozója a dohányzás és a légszennyezés.
Igen nem azért van EGR, hogy ledugozzuk, katlalizátor, hogy kikössük. Mondanám kapjon az ő gyereke tüdőrákot de azért ilyet mégse.Hogy a halálozási arány is ilyen magas az pedig a katasztrofális egészségügyi rendszerünk következménye. Évek óta több orvos lép külföldre mint ahányan végeznek. A szakma teljesen elöregszik pl az átlag háziorvos pont aki az első szürővonal lehetne átlagéletkora 59év.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #104819 üzenetére
Azt el tudom képzelni. Vezettem már vagy 30km-t, nem is figyeltem a fordulatszámot, érzésből kapcsoltam. Egyszer aztán ránéztem (meredek emelkedőn gyorsultam vele), mondom biztos van már 4000-nél...erre dafq, most éri el a 2000-et
Nemhiába, a benzines berögzültségbtw, nagyon szépen megfogalmaztam az előző hsz-em. Mint egy magyar kezdő csoportba járó albán középiskolás
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #104821 üzenetére
Le se írom, milyen volt visszaülni az én 90 pónis 1.4 16v B Corsámba
Közelebbről tervezek fennébb lépni kocsi palettán, mostanig csak 1.4 szívó Fiesta/Ibizában gondolkodtam, 4-es Golf, főleg dízel nem vonzott.
De ha megkapom ezt a 101 lovas Golfot cégautónak, biztos, hogy bele fogok szerelmesedni, és én hülye ilyet veszek majd - aztán rámegy a gatyám a fentartásra.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #104833 üzenetére
Nem rinyálna, csak cégautó volt - főnök baszott szervizbe vitetni tisztításra - gondoltam megoldom "házilag" az ő pénzén. Hát nem jött össze, de legalább volt egy kis fun & füst
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
DeFranco
nagyúr
-
!Overdose!
őstag
válasz tresh #104985 üzenetére
Nem tudom miért nekem címezted, de szerintem szituációja válogatja mikor érdemes üresben gurulni és mikor motorfékkel. Ha a távolban pirosra vált előttem a lámpa és úgy ítélem meg, hogy motorfékkel is el tudok gurulni odáig anélkül, hogy feltartanám a mögöttem lévő forgalmat, akkor inkább motorfékkel gurulok, mint üresben, de ennek is inkább biztonsági okai vannak, mintsem a fogyasztás csökkentése. Nem gondolom, hogy ez egy olyan témakör lenne, ahol van abszolút helyes válasz.
Más téma, de én például gyorsításhoz való visszaváltásnál is minden esetben használok egy kis gázfröccsöt, persze ez benzines, ez jobban veszi a fordulatot, mint egy dízel. Ott például ennek a technikának nem sok értelme lenne. Vagy például a kéziféket sem húzogatom közel sík talajon. Egyszer fagyott be még a Panda-n, azóta csak akkor használom, ha valóban kell, illetve időnként meg szoktam azért járatni. De ha már itt tartunk, akkor az egy helyben való melegítést sem pártolom, valaki szerint pedig elengedhetetlen.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
footy
addikt
válasz tresh #104980 üzenetére
Oke, az atfolyasmero(pillanatnyi fogyasztás) szerint 0 a fogyasztas, nyilvan a valosagban nem nulla.Az uresben gurulasnak viszont tovabbra sem latom ertelmet, mert vagy forgalmi akadaly vagy, vagy pedig veszelyhelyzetbe hozod magad.
-Szerk-
Talan ha piros lampahoz kozelitesz.-Szerk2-
Máshol meg ezt írják:
Amikor motorfék üzemben működik a motor, akkor a kerekek hajtják a motort, de a befecskendező rendszer érzékeli a fordulatszámot, valamint azt is, hogy a fojtószelep zárva van, tehát nem nyomjuk a gázt. Ezt tolóüzemi muködésnek nevezi a szakirodalom is, természetesen nem azonos a motor üzemszerű működésével. Ha így lassul az autó, akkor a tüzelőanyag-fogyasztás nulla, a befecskendező szelep(ek) nem kap(nak) jelet, nem nyitnak ki. Amint elér a fordulat egy előre beprogramozott határfordulatot (általában 1200-1500 1/min) akkor a szelepek ismét jelet kapnak, és az alapjárati szabályzás bekapcsol, ha ilyenkor kikuplungolunk, akkor az üresjárat szépen beáll.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz tresh #105223 üzenetére
Persze, csak azt gondolná az ember hogy a 0-ás olaj mindig hígabb a az 5-ösnél, aztán néha mégse.
Egy darabig ezen gondolkoztam Fuel Economy 0W-30
Viscosity, cSt (ASTM D445)
@ 40º C 53
@ 100º C 10.1De végül újra az 5w30 kerül majd a motorba, holnap.
Give them hell Ukraine!
-
Bitpalace
senior tag
válasz tresh #105852 üzenetére
Nem szidni akarom őket, csak arról beszélek hogy sok autónál teljesen bevált az hogy az alsó trapézgömbfejet alulról teszik a csonkálványba, nem a franciák bizonyos modellnél felülről teszik bele. Jó lehet hogy úgy adja ki magát, de pl sokkal nehezebb észrevenni, hogy ha ki van kopva, esetleg lóg.
Szóval valaki tudna nekem valami autót ajánlani?
üdv!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
- Milyen autót vegyek?
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- BestBuy topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Babzsákfotel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen