Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
Hagyjuk már ezt a sértegetést, és személyeskedést(pont egy moderátortól furcsa az ilyen szabálysértés,), ez egy fórum, ahol mindenki leírhatja a saját véleményét, ha tetszik neked, ha nem.
Egyébként ha olvastad volna amiket írtam, látnád, hogy én nem mondtam egyikre se hogy rossz motor, csak hogy nincs olyan, hogy valami nem romolhat el.
Én is mondhatnám, hogy sztem lehet te nem értesz hozzá, és te osztod itt az észt a guglis és fórumos írások alapján, de inkább nem veszem fel a kesztyűt, és nem személyeskedem, szóval hagyjuk egymást békén, és csak a témáról írjunk inkább.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Nem igaz, nem kezdtem semmit, és senkit nem sértegettem, csak véleményt írtam. A szakmaitlanságot nem tudom mi alapján pont te döntenéd el?! Nem írtam semmilyen szakmai dolgot vagy leírást oda, hogy mérlegelni kelljen. Sőt, nem mondtam rosszat egyik technikára sem, és nem szidtam egyiket se, mint itt szokás.
Kornel Gratulálok hozzá![ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz pècsimunkás #145554 üzenetére
Ez a GDI saját fejlesztésük, vagy megvették a Mitsubishi licencet és a technológiáját?
-
#94529552
törölt tag
válasz Luck Dragon #145851 üzenetére
Vezettem már 1.4 PD-t(3 hengeres) de nekem nem szimpi, inkább valami 1.6 HDI motoros autót néznék.
-
#94529552
törölt tag
Használtautó vásárlás 800k-ért a Fehér úti neppertanyáról.
-
#94529552
törölt tag
Használtat 800k-ért, csupán a link maradt le. az előbb.
-
#94529552
törölt tag
válasz outsiders #146157 üzenetére
A városi(luxus) "terepjárók", valódi terepre nem valók, egyik-másik 2 tonna feletti saját tömeggel!, és drága fenntarthatósággal bírnak, és ha automataváltós vagy ha különleges rugózással vannak, gondolni kell a javításukra is, mert ami elromolhat....főleg a 3-400k km-t futottak. Kéziváltóval pedig nem venném. Egy sima kombi szerintem ésszerűbb lenne.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz pilóta #146649 üzenetére
1x is elég neki. Ha mondjuk nem mosatod le róla teljesen, és hónapokig rajta marad, aztán a köv. években újra és újra, akkor megkezdheti könnyen a rozsda. Ezért jó már szűzen dinoloztatni, mint régen ahogy kihozták a Ladákat meg a többit a Merkúrtól, egyből vitték sokan egy fullos alváz és üregvédelemre, sőt még utólagos burkolatok is voltak hozzá.
-
#94529552
törölt tag
válasz pilóta #146655 üzenetére
Ilyeneket senki nem mondott, amiről beszélsz. Csak annyi volt hogy rozsdásodhat attól is, ha évente egyszer megmeríted a sólében. Nem tettem = jelet az 1 és 120 közé, és nem minden autóról, csak a Mazdáról volt szó. Még az osztrák-német viszonylatban se törvényszerű, hogy mind rohad egyformán, csak szelektálni kell. Akár 10 éves rozsdamentes Mazda is előfordulhat éppen, azt se zárjuk ki.
-
#94529552
törölt tag
válasz LógaGéza #146694 üzenetére
Nem öregednek, csak használódnak, mert sokan azt hiszik, hogy sportkocsi, közben csak sportos. Karbantartás meg nuku, csak ha már elkerülhetetlen. Persze tisztelet a kivételnek. De ha meg sportkocsinak hiszik, akkor nem 30-40k km-enként kellene olajat cserélni például, ahogy néhány szervizfüzetben ez látszik is.
-
#94529552
törölt tag
válasz matyi012345 #146728 üzenetére
Nem kell félni a 206-tól. Ugyanúgy állapotfüggő, mint mindegyik használtautó. Szerintem ne 50k-val számolj, mert ha a vétel utáni kötelezők(vezérlés, vízpumpa, összes szűrő, összes folyadék cseréje, teljes átvizsgálás, fék ellenőrzés, stb.) is több lesz, ha nem magad csinálod.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz FrankMonzano #146756 üzenetére
1.6-os a cél a Focusban is? Akkor legalább a jelenlegi autódnál jó pár évvel fiatalabb, és ne 3-400k-t futott legyen.
-
#94529552
törölt tag
válasz salieri. #146776 üzenetére
A Téma összefoglalóból: Használtat külföldről? Így úszd meg az átverést! és egyebek. A németből hozott autóknál még az alját is át kellene nézni vétel előtt, mert erősen korrodálhatnak is akár.
matyi012345 Pontos árat nem lehet mondani, mert ahány hely, annyi ár lehet, látod az alkatrész árakon is. Ha normálisan karbantartott autót veszel, akkor vélhetően elég lesz rá annyi, de összes szűrő és összes folyadékról lenne szó, ezen ne akarj spórolni. Vagy 2 részre is lehetne osztani, előbb a fontosabbak, majd 1-2 hónap után vagy ahogy lehet, akkor a többi részét. Több helyről is ajánlatot kellene kérni, hogy anyagköltséggel vagy anélkül mennyiért vállalnák, és így könnyebb lesz eldönteni, hogy melyik verzió a kedvezőbb.
-
-
#94529552
törölt tag
válasz Victoryus94 #147141 üzenetére
Csak alaposan át kellene nézetni az alját is, hogy ne legyen elkorrodálva, mert amúgy se biztonságosak már ezek a Swiftek.
-
#94529552
törölt tag
válasz rasotamas #147256 üzenetére
Ez a kintről hozott nemtom hányas, de már korrodál, és az óra vélhetően visszatekerődött rajta. Ha találnál itthonit, mondjuk egy nyugdíjasnál, aki első tulajként alig használta, kevés km-rel, jó állapotút, az már jó lehet.
Találtam egy megfizethető, de klímás Renault-t [link]. Nem tűnik leharcoltnak. -
#94529552
törölt tag
válasz vzsryl #147291 üzenetére
Rálesnék arra a haszonnal eladásra, mert mire a nevére kerül, meg a kötelező teljes vezérlés+ vízpumpa, összes szűrő, összes folyadék csere se 2 fillér lesz. Aztán még azon felül bármi gondja lehet egy 15-20 éves használtnak, amiben akár 3-400k km is lehet. Én azt mondom, minél fiatalabbat kell venni, és ha lehet rozsdamentest.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz vzsryl #147295 üzenetére
Maradjunk akkor a vételárnál. Szerintem nem valószerű az, hogy 600k-ért veszel valamit, majd 1 évvel és jópár ezer km-el idősebben 700k-ért eladod. Mondjuk, ha szerencséd van 20 alkalomból 1x bejöhet. De még akár be is lehet faragni vele, ha bevásárolsz egy jó kinézetű alaposan visszatekert példányt, vagy mint ACAB95 most a Focus-szal, vagy korábban volt valakinél egy Avensis motor probléma.
-
#94529552
törölt tag
válasz Sztenly #147334 üzenetére
Ennyiből talán egy Astra F-et lehetne találni, például ilyesmit[link]. De nézd át a kínálatot itt vagy hahun is. 1-es Swift sztem felejtős, komfort és biztonság szempontjából is.
joamilestoné Csak hunkryo kérdésére nem válaszolt még senki, hogy megbízhatók-e azok az Astrák. Szerintem igen.
Ez soknak számít az 1.6-os J-től?
Városi fogyasztás: 8,3 l/100km
Országúti fogyasztás: 5,1 l/100km
Vegyes fogyasztás: 6,3 l/100km -
#94529552
törölt tag
válasz Sztenly #147352 üzenetére
Ha felforrt a víz, akkor valami gond volt a rendszerben, amit ki kell javítani, Az csak vicc, hogy a fűtést kapcsoljuk rá, és úgy használjuk tartósan. Ilyen a négyküllős, és légzsák is van benne.
Én vezettem AstraF-et, de 100x jobb egy Swiftnél. De az meg jóval olcsóbban vehető, olyan 200-250k körül elég jókat lehet találni, csak az állapotra és a rozsdára majd nagyon figyelni kell.[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz Sztenly #147366 üzenetére
Mert itt könnyebb tulajdonostól autót találni. Megnyitod, egyből az utolsóként felrakott autókat látod. Hahun fent van az összes nepper, meg még közülük sztem még magánzóként is sokan hirdetnek, és ott azért több szerencse kell, hogy ne legyél átverve általuk. Én így látom. Ha átnézed, azért ne csak a motor, kaszni és fődarabok, hanem minden működjön rajta, bármi kifogásolni valót is találsz, az alkura indok. De alkudni amúgy is érdemes. Egy hosszabb próbaút sem árt, akár a tulaj is vezeti, te meg figyelsz, hogy minden rendben működjön.
-
#94529552
törölt tag
válasz Sztenly #147454 üzenetére
Szerencse is kell ahhoz, hogy kifogj egy jó G Astrát-t annyiból. Mondjuk nekem is jobban bejön, mint az F. Ha találsz is egy biztatót, mielőtt megnéznéd és lecsapnál rá, bármikor elvihetik előled, mire odaérsz. Ami a környékeden van, azokat érdemes gyorsan megszemlélni, s ha tetszik, megalkudni rá. Ha cégtől vennél, akkor nemcsak árkedvezményt, hanem akár a nemsokára lejáró műszakiztatást, vagy valami hiányosság rendbetételét is bele lehet alkudni esetlegesen. Most itt az első oldalon van 3 db nemrég felrakott "G" 499k-ért.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- HMD Skyline - jó szerelés
- Villanyszerelés
- Kutya topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Vízszerelő Országosan 24/7
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen