Hirdetés
Hirdetés
-
Ismét egy új Meizu modell érkezett
ma Lassan beláthatjuk, hogy a Meizu korántsem szakított az iparág készülékgyártáshoz kapcsolódó szegmensével.
-
Sztori trailert kapott a Sonic X Shadow Generations
gp Az új változat a tervek szerint jövő hónap végén lesz elérhető.
-
Minimalista microATX-es ház hagyta el az In Win tervezőasztalát
ph A "lopakodó" alaplapok fogadására felkészített konstrukció beletere nem lett szűkös, és az egyik változatának elejét fával díszítették.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JackFeryll
őstag
válasz Mauzes #213442 üzenetére
Szerintem ha új autó áron 15-30M közt nézel valami utazós autót akkor nagyon nem lőhetsz mellé.
Lehet hogy a mazda kevésbé tucat , de ha a ford kevés akkor már lehetne S90, Arteon és társai. Szóval ha kifelé mutatni akarunk akkor ilyen kevés pénzből csak a kínálat legalja lesz.
[ Szerkesztve ]
-
yoogie
aktív tag
válasz Mauzes #213573 üzenetére
Ez amit néztem az ErgoComfort ülés, Alcantara. Valóban a fapadosabb Passatban keményebb ülések vannak, viszont kényelmesebb ebben a Highline felszereltségűben. Azt hiszem az előélet miatt a Passat lesz a befutó, végig Porsche Győrben szervízelt az autó.
Ami felszereltség szinten nincs benne az a hátsó tolató kamera, illetve nem hajtja be a tükröket.
A Skoda Octavia RS-ben is hasonló volt a kényelem.
-
ph_5.5
aktív tag
válasz Mauzes #213855 üzenetére
Ha adott egy 2014-ben 5.2 millába kerülő autó ami 150.000 Km futott, akkor az egy max élete felénél járó eszköz.
Újonnan, azonos tudással ez most 10 milla.
Ha valaki a használt autójáért 5.5 millát akar kérni akkor 4.5 milla az árelőny. Elvben- mert a 150ezret futott autóban hogy olyan állapotú legyen mint az új, ki kell cserélni kb 5 millányi alkatrészt. Lengéscsillapítókat, trapézt, dugattyúkat, vezérlést, kárpitot... (természetesen ez mind túlzás és nem szükséges- de így fair az összehasonlítás az új árhoz)
Szóval számomra az az összefüggés hogy értem én hogy most 2x annyi az új, ez húzza fel a használt árakat, de meg kell különböztetni azt hogy az egyik
- gondozásmentes és garanciális 2-3-4-5 éven át
- a másiknál bármikor bármi megállhat
És pont a Kiánál olvasom azt a fórumában hogy bizony nem árt az a gari amit adnak rá.. és még így is keresi a cég a kiskapukat az ügyintézésnél. Volt főnökömnek pl a generátor állt meg 2 évesen (7 év gari ugye). Márkaképviselet közölte- fő elemkre él a garancia, a generátor nem amotor része így fizetős.#213859tboy93 Fentebb írtam, az hogy most 2x annyi mint 10 éve ez relatív. Mert a 10 éves autó lehet hogy hamarosan többe fáj mintha most valaki venne újat.
A másik vicc számomra (megint Kia, mert azt akartam és megnéztem az árakat) hogy 2014-es (Ceed II )1.6 benzin 4 milla 2018-as (Ceed III ) 5.2 milláért már elérhető. (azonos felszereltség mellett) Az utóbbi úgy 5.2 hogy már az 1.4 turbos motorral is van ennyiért. Az meg motorikusan élhetőbb mint az 1.4 - 1.6 szívóbenzin. -
őstag
válasz Mauzes #214192 üzenetére
egy év, vagy 15.000 km
nem néztem a hahus kínálatot, de feltételezem, hogy esetleg a futás lehet magasabb
másik meg, nem biztos, hogy csak ezen az egy módon kerülhetnek oda Toyoták, ez csak az egyik módja. elképzelhető más flotta is, amit mondjuk felszámoltak, mert a cég kivonul, vagy akármi.#214195 rasotamas
egy ilyet egy vidéki karosszériás 60-70 ezerből rendbe vág (nem lesz rajta hegesztés, csak egy kis filler meg fény)
ha az alja, bölcső, tornyok stb nem rohad, akkor az ilyen külső elemek (csomagtérfedél, sárvédőperem) rohadása nem akkora para[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Mauzes #214448 üzenetére
nem teljesen látod a történetet, vagy félreértelmezed a sztorit.
a nyílt végű pénzügyi lízing esetében a cég a lízingbe vevő, az autó tulajdonosa azonban a lízingbe adó (MKB Euroleasing, Avis, stb)
amikor a lízingszerződés lejár, akkor az autó nem kerül automatikusan a cég birtokába, hanem nyilatkoznia kell, hogy mi történjen vele (ezt leírtam korábban már)
ha a cég úgy nyilatkozik, hogy egy harmadik személy veszi meg az autót, akkor a lízingcég és a harmadik (magán)személy között lesz adásvétel, innentől kezdve az autót használó céget nem érdekli, hogy mi lesz az autóval, miért érdekelné a NAV-ot?
Az elmúlt 10 évben már több NAV ellenőrzésünk is volt, köszönöm kérdésed.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen