Hirdetés
Hirdetés
-
Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
ph A vállalat minden egyes 13. és 14. generációs asztali Intel processzor mellé ajánlja a telepítését.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz kalapacsolok #64137 üzenetére
GPS-be feltöltöd a speedcam.txt fájlt
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz batai15 #64221 üzenetére
Az már a mult, egy kis rozsdát természetesen kilehet javítani, de ne a korát vagy a futásteljesítményét nézzék, hanem az állapotát, amit csak személyesen lehet megnézni.
A jókat jellemzően a hirdetés első napján elviszik.
Lehet találni 200e gyöngyörűt és 300e bontószökevényt.
De a 150e kocsinál a vizsga szamít."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz AMD Power #64248 üzenetére
Ne érts félre de nagyon sokan megvesznek egy ilyen autót és akkor szembesülnek hogy 6 hónap alatt rá kell locsolni 150-200k Ft.
Az itt lévők mesélhetnek, hogy 600k-ért vett autóra simán ráköltenek még 200-300k-t úgy hogy nem is műszakira kell, hanem csak használható legyen.
Teljesen természetes hogy egy 15 éves autóra költeni kell, könnyen kilehet fogni az olyant is, amire nem, de ez sokkal kevesebb.
Azt szokták ajánlani auto ára+átírás költsége+ biztosítás+ 2 legdrágább alkatrész és cseréjének az ára legyen a zsebedben.Amit tanácsolhatók:
válaszd ki melyik autó melyik típusát szeretnéd
olvass utána, készülj fel belőle
nagyon sokat nézzél meg, nepperéknél próbáld ki.
1 hónapot minimum szánjál rá a nézelődésre
Amikor kiismerted és tapasztalatot szereztél abból a típusból, akkor már megtudod különböztetni a rosszat a jótól
Akkor már csak a napi frisseket kell megnézni és kipróbálni.
Így már könnyen le tudsz csapni a jó vételre
és több százezer forint kiadástól kíméled meg magad
ne enged hogy a csillogás elkábítson és egy nepper rádmelegítsen egy szart"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz DeFranco #64306 üzenetére
amikor már nem lesz rajta a szilikon, akkor keményebb lesz és el kezd repedezni
vagyis egyre gyakrabban kell szilikonozni, de egyre szárazabb lesz
persze egy kezeléstől nem lesz baja
glicerin kell használni vagy szilikon mentes gumi ápolókat
autó gumijára még a glicerint sem ajánlom"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
a gumi egyik legnagyobb ellensége a nap, ha kevés közvetlen napsugárzás érte, akkor sokáig jó lehet
ha viszont több nyáron át süti a nap, akkor 5 év alatt is elöregedhetpersze túl alacsony vagy magas hőmérséklet, olaj és más anyag is károsíthatja, de nem ez a jellemző
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
Ez pontosan melyik Ford Focus műszerfala?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz hobizoli #64553 üzenetére
a cikkben le volt írva, hogy a legtöbb országban nem ccm-re adóztatnak, hanem kW-ra vagy káros anyag kibocsátásra
ezért hiába 2,0 motor ha lóerő és nyúlmókus alig akad benne amit adóztathatnának
8-9 sebességes váltóval és váltózó vezérléssel szinte állandó ideális fordulaton lehet tartani
például a pirosnál álva csak annyit fogyasztana, amennyit egy 0,8-as vagy 1-es szívó dízel fogyasztana
a max fordulat, meg nem érheti el az 5000-et sem
így könnyen lehet hogy városon kívül 4 liter 4,5 liter, városban meg 3,8 literes fogyasztás benzinből, ami igen kicsi kibocsátást feltételez egy 2,0-ás benzinesnél"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz Kornel #64563 üzenetére
szerintem még pofozós váltóval sem hozná azt amire kitalálták, csak az autómat tudná folyamatosan ideális fordulaton tartani, de gondolom városon kívül csak tempómattal összekötve lenne max hatékonyságon
nemsokára (min 20év) már ugysem kell/szabad vezetnünk
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
amikor tanultam vezetni, akkor még nem láttam 5 sebességes váltót
hobizoli: olvass utána, lényegében olyan mintha változna a térfogata, soha nem dúsít túl, ráadásul Szignifikáns termikus hatásfok növekedést okoz, ha a munkavégző ütem hosszabb, mint a sűrítő ütem
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz AMD Power #64635 üzenetére
Suzuki Swift Biztonság
"1997 előtt gyalázatos az ütközésbiztonság a gyenge karosszéria-struktúra és a vékony lemezek miatt. Utána több merevítést tettek bele, és megjelent a légzsák, és néhány luxusváltozatnál az ABS is. Két légzsáknál több egy Swiftben sincs. Törésteszt nem készült."Tehát a papír jelző leginkább a 1998 előttiekre vonatkozik, így már városban tökéletes
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz mokus1 #64691 üzenetére
én tippem: egy profi autódiagnosztika, ami lehet hogy az 5 perc alatt kideríti, de lehet csak két nap alatt találja meg a hibát.
Az alkatrész cserélgetőket és hibakód kiolvasókat kerüljed nagyívben, az oszcilloszkópos szerelőt pedig keresed meg."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz mokus1 #64697 üzenetére
Pécsi vagyok, Pécsen tudok ajánlani.
Az ilyen távolról megmond hogy gyertya, az hülyeség, ez a legalattomosabb hiba ami csak létezik, ebből szokott az ac pumpától a lambda szondán át az injektorokig és a gyujtáselosztoig kicserélve minden, amikor csak egy csatlakozáson fals levegőt szív vagy a üzemanyag tartály szellőzője dugul el.
Budapesten (országban) a leghíresebb: www.novothauto.hu"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz zsambek #64962 üzenetére
városban járkálásra meg évi 5000 km gyilkolja a dízelt, de ha Németországba szeretne kijárni vele kéthetente, akkor a dízel a jobb választás
5 éves dízelre nagyon sanszos hogy sokat lehet költeni ez mondjuk X pénz amit egybe kell kiadni
ha benzinest vesz akkor többet költ tankolásra és 5 év alatt ez a többlet is X pénz lesz, de apránként kell kifizetni, ami nem fáj annyira
árban nincs különbség, csak a dízelnél egyben kell kicsengetni a szerelőnél
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz zsambek #64970 üzenetére
ha átvizsgálást akarod akkor te kifizeted, esetleg ha tényleg megveszed, akkor kérheted, hogy a felét engedje le az árból, de szerintem ez már sz@rrágás milliós tételnél
Azt ugye te sem gondolod komolyan hogy minden eladóval kifizettetsz egy 15000 Ft vizsgálatot, úgy hogy lehet meg sem veszed az autót.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz zsambek #64982 üzenetére
nézz meg és próbálj ki alaposan minél többet tök azonos típusból, a drágábbakat is amik nem férnének bele a keretbe, hogy legyen összehasonlítási alapod az autók között.
Ha sokat megnézel, akkor látod a tipikus hibákat.A legrosszabb ha egy szombat delelőt elmész, megnézel négyet és egyet megveszel
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Steam Deck
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Asszociációs játék. :)
- Újabb stabilitási hibát javít az Intel friss mikrokódja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple notebookok
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest