Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hobby elektronika
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Milyen videókártyát?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kolosanyi
veterán
válasz FrankMonzano #120484 üzenetére
Nekem tetszik, de ez ízlések és pofonok kérdése. Én szeretem az egyszerűséget, tuti kiakadnék egy olyan belsőtől, ami tele van gombokkal, kapcsolókkal meg kijelzőkkel. Jó, azért egy új Fluence tetszene, talán nem dobnám ki.
-
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #133174 üzenetére
Rakd rendbe.
Ennyiért max. jó 1-es fokát kapsz, kettest biztos nem.
Egy jó kettes fóka 1,6M korul kezdődik.
Ja és ugyanúgy tipushiba a zarak a fokanal is.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #133204 üzenetére
A régebbiek szerintem nem, amelyik gyári bicskakulcsos az már elvileg mind Can-Busos.
Enyém 2003-as évjárat,és az.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz FrankMonzano #136061 üzenetére
Dobok privátban szakit.
-
őstag
válasz FrankMonzano #146619 üzenetére
mi értlme ennek a cserének?
venni az ismert kocsi helyett egy ki tudja milyet, ami vagy keevsebbet fog enni vagy nem
ha mondjuk kapsz egy ugyanolyan állapotút ami kevesebbet eszik 1 literrel, az is 40 ezer km amíg megtérül
(átírásra, plusz kezdeti szervizre 150 ezret számoltam, és akkor nem esett ki csontváz a szekrényből)
inkább szereltess bele gázt, ha nagyon spórolni szeretnél, annak több értlmét látom[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146740 üzenetére
Ha fontosak azok a dolgok, amiket írtál, akkor megéri a csere. A golf 4-est még jó áron el lehet adni, szóval simán belevághatsz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146747 üzenetére
Hogyne lenne különbség. Futómű, váltó, biztonság. Ezekben számottevő a különbség a 2-es fóka javára. Anyagminőségben mondhatni visszalépés, de majd tapogasd ki, mennyire zavar.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz FrankMonzano #146747 üzenetére
szerintem nem éri meg. akkora különbség nincs, amekkora lutrit veszel a nyakadba egy ismeretlen előéletű autóval. azért a golf sem tragédia, egy astrától pl sokkal jobb mindenben. ha nincs baja, akkor nem cserélném le, ráfizetéssel meg (persze az átíráson és szervizen felül) főleg nem.
matyi012345: a 206 jó kis autó, simán vennék olyat. 1.4 alattit viszont biztos kihagynám, szerintem az 1.6-tal vagy valamelyik hdi-vel van elég ereje. 1.4 pályán már azért tud szenvedni, főleg ha emelkedő is jön.
legalábbis az én humorom ingerküszöbét nem üti meg, amikor emelkedő hatására 140-ről 120-ra lassul az autó padlógázon
a karbantartásnál a többiek leírták a lényeget.AMD Power: a focus futóműve sokkal jobb, az ülései szinte biztosan jobbak, de hajlamosabb a rozsdásodásra és picit kényesebb a futóműve is (főleg a hátsó). ha neked ezek a kompromisszumok beleférnek, akkor focust vegyél, ha meg az olcsó fenntarthatóság és megbízhatóság háttérbe helyez minden mást, akkor astrát.
láncos motor: az opelek lánca sem örök életű, 100-120ezernél cserélni kell. és az azért némileg drágább móka, mint egy sima szíjas vezérlést cserélni... -
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146751 üzenetére
Szopó 1.6, szóval nagy különbség nincs. Fóka újabb, több elektromos kütyü, több hibalehetőség. Ez utóbbi vonatkozna egy Golf 5-re is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146756 üzenetére
Ácsi, én azt mondtam, hogy ha számodra fontosak az előnyei, akkor megéri a cserét, mivel jobb autó, legalábbis vezetési élményben biztosan jobb (külső dizájnban meg sokkal, de ez szubjektív).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
#94529552
törölt tag
válasz FrankMonzano #146756 üzenetére
1.6-os a cél a Focusban is? Akkor legalább a jelenlegi autódnál jó pár évvel fiatalabb, és ne 3-400k-t futott legyen.
-
-v-
addikt
válasz FrankMonzano #146781 üzenetére
Dehogy jössz .. 312 az euró, nézd meg mennyi még a regadó meg papírozás, meg valahogy be is kell hoznod/hozatnod, az is sokban van.
Kint csak az megy olcsóbban, ami pl. régi dízel, és ki van tiltva a városokból már, szabadulnának tőle .. vagy sok már rá a szerviz, ilyesmi. Általánosságban meg drágábbak is az autók, regadó nélkül is. Legalábbis szinte minden, amit eddig én néztem. -
FrankMonzano
őstag
válasz FrankMonzano #146781 üzenetére
Haverom hozott be 2012-es focusra, több bmw-t. Keresett rajtuk, bár ő eladásra vette őket.
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #147607 üzenetére
3 ajtó+fapad+lemezkerék+az első lökös színe elüt szerintem így hirtelen.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz FrankMonzano #147607 üzenetére
És ez? Jó sok kilométer, de legalább bizonyára szervizelték.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz FrankMonzano #147781 üzenetére
ha szar a kuplung, akkor valoban lehet ilyen attol is
több drón kell ;P
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FrankMonzano #147781 üzenetére
Gyári vagy más?
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #149124 üzenetére
Szia!
Én lehet megpróbálnék egy gombóc stiftet. Azzal lényegesen kevesebb probléma lenne, és az alkatrészek is sokkal olcsóbbak, a fogyasztásról meg már ne is beszéljünk...
Próbálj ki egyet.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
#94529552
törölt tag
válasz FrankMonzano #149124 üzenetére
Úgy látszik, ezzel most mellényúltál. Aztán meg mindegy milyen márkát és típust veszel, ha rossz állapotú, és már 3-4x annyit futott, mint a km óra állása. Talán törve is lehetett, mert úgy tudom, hogy ezek nem igazán korrodálnak.
Swiftből is ki lehet fogni hasonló állapotút. -
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #149136 üzenetére
A jazz sem kevésbé műanyag.
Sőt...
Összeszerelésre esélyes, hogy rosszabb is. -
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #149138 üzenetére
Műanyag, de látszik rajta, hogy modernebb egy Golf 4-esnél. Szerintem jobb autó, csak ugye picike, főleg a csomagtartó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #149138 üzenetére
Sok suzukim volt, most is az lesz, nem véletlenül.
Igaz messze van a prémiumtol, de legalább őszinte autók.
A Swift sport szerintem az egyik legjobb volt az összes közül, bár az ülése elég szűk. -
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #149141 üzenetére
Nekem a 4-es golf az unalom netovábbja.
Gombóc swift azért jóval kisebb, nem egy méret a két autó.
Viszont egyáltalán nem rossz méretkategóriájában a Swift, főleg az 1.5 és az 1.6 sport.
Persze azok megint kicsit drágábbak, főleg a sport.
1.5-nel nincs váltó nyelestengely csapagy hiba, ami az 1.3-nal megvan, illetve nem kicsivel jobban is megy. -
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149136 üzenetére
Ha az alábbira gondolsz ez már vállalható, az előd 1 kalap kaka.
Ilyen sportban még nem ültem, csak simában full extrával. 16-os felnivel közepes úthibán is felüt a teló...ahol G4-el töredéke amit észreveszel.(#149147) Kornel
Havernak volt az előd, bnőm jelenlegije amiről beszéltem fentebb.
Ha sport akkor golfból is lehet gti-t nézni.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
#94529552
törölt tag
válasz FrankMonzano #149141 üzenetére
A Swift kisebb, és gyengébb minőségű anyagokból készül a beltér ha a műanyagokat megnézzük, valamint vékonyabb lemezből van a karosszériája is. De legalább a mi autónk(volt). A Golf mindig a minta a többi gyártónak, afféle etalon. Ezért is nevezik Golf kategóriának, mindenki azt másolja(TC), és úgy tudom még mindig a legtöbb eladott példányszámú autó eu-ban. De az is lehet hogy tévedek, mert nincs statisztikám.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #149161 üzenetére
A képen a 2. gombóc van már, ami jóval drágább az elsőnél.
Az 1.3-as gombóc kicsit fürgébben járkál a Golf 4-nél, mivel sokkal kisebb, könnyebb és motorerőben nincs nagy difi.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149181 üzenetére
Szerintem a G4 is relatíve megbízható autó, a szegecselt váltó tény, hogy széthullik egy idő után a kisebb motoros változatokban, de a többi hiba nagyrészt user errornak köszönhető.
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149189 üzenetére
Egy tulaj is elhanyagolhatja ugyanúgy. Miért miket kellett rákölteni? Miket kéne?
2éve az 1M-s kategória, a jobbaknak a legalja volt. Tényleg patent 1.2-1.3M körül ment 2éve, ami 2002-2003 évjáratot jelent.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149200 üzenetére
Ha 2004-es, akkor az inkább a kínálat közepe volt 2 éve.
Az embereknek fáj az igazság!
-
AMD Power
titán
válasz FrankMonzano #149200 üzenetére
En most egy jo ideje nyomozok a Fiesta utan. Az 1.4 es az 1.6 motorral alternativa lehet!
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149235 üzenetére
Ha abszurd, ha nem, annyi volt a normális akkor. Én 1.6M-ért vettem a 2.3-ast. Lassan 2éve hibátlan.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
AMD Power
titán
válasz FrankMonzano #149235 üzenetére
Annyi penzert mar sokkal jobb autokat lehet venni.
Amargo. En megertelek.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149242 üzenetére
G5 semmivel nem jobb pl. Az "csak" 13éves.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
válasz FrankMonzano #149260 üzenetére
2008-as Jetta is egy G5 hosszítva...
Minimális van, azért hű de korszerűbbnek nem mondanám, G5-höz ugyanazok az extrák érhetők el, mint G4-hez... G5/Jetta-ban elektromos a szervó, speciel nekem jobb az olajos, nem jó a túl könnyű kormányzás. Egyébként G5-ben nincs is 1.6 16v motor(csak az FSI elvétve ami szar), hanem csak 8v, ennyit a korszerűségről.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz FrankMonzano #149455 üzenetére
Ismerősök vettek 1.5-t , 5-ajtóst egy éve és csak a kötelezőket fizetik.
Esetleg próbálj ki egyet.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #149455 üzenetére
FL inkább csak optikai, meg felszereltségbeli különbséget hozott, így én biztos, hogy az 1.5GS-t venném, FL előtt, mert: FL előttiek olcsóbbak, de az 1.5 jobban megy érezhetően, fogyasztás ugyanannyi, max. +0,5 liter lesz, felszereltségre nagyon jó az akkori kategóriatársakhoz képest, és nem érinti a váltó nyelestengely csapagy hiba (60-100k) se.
Ár.: Igazából Krisztián most adta el nemrég, az övé patika volt, és nagyon egyben volt, majd megmondja mennyi volt a vége. Az biztos, hogy 900 felett. Egy 2005-ös 1.5GS még simán 1,1M körül elmegy, nyilván hasonló évjáratú fapados GC-t már lehet 800-ert kapni, GLX-et pedig 1m körül, de azok 1.3-asak lesznek, a váltó nyelestengely csapagy hiba simán előjöhet, felszereltségben pedig elég nagy a különbség. -
mdani01
aktív tag
-
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #149463 üzenetére
Én nem vennék 1.3-ast, a fentebb említett ok miatt.
Ráköltesz majd 100k-t a váltóra, a különbségből majdnem meglenne az 1.5, magasabb felszereltséggel, váltó hiba nélkül.
És tovább: mit jelent a kevés km, és a megkíméltség 12 évesen? Kevés km=vagy sokat állt, vagy extra rövid távokat futott, mindkettő rossz. Éves átlag 15.000 km-es vegyes futással nyugodtan lehet számolni, tehát egy 10 éves autóban a 150.000 km egyáltalán nem sok, csak éppen átlagos.
Én mindenképpen egy átlagos futásteljesítményű, de igazoltan karbantartott 1.5 GS-t keresnék, lásd a Krisztiáné, ami 1,1M-ért nagyon jó vétel volt
Mit jelent a jól karbantartott a Suzuki esetében: 2 évente fékfolyadék csere, ennek hiányában az ABS kocka tönkremegy, 60-80k összegben. 45.000 km-enként váltóolaj csere, bár az 1.3 váltó gondjára ez sem orvosság. Nyilván az olajcsere igazolt megléte is alap. Ezen kívül persze nyilván kopó alkatrészek időben való cseréje is alap, de ha ezek megvannak, akkor jó eséllyel foglalkoztak az autóval. -
Brumi˘
addikt
válasz FrankMonzano #149466 üzenetére
A váltó nyelestengely csapágy esetében nem a csapágy a tétel (ha jól emlékszem 2-3k), hanem a váltó ki /szét/össze/visszaszerelés. Mi megcsináltuk magunknak, de 2 nap volt. (Egyikünk se profi, de láttunk már szerszámot)
-
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #149466 üzenetére
Szóltam, Te tudod.
-
Richard!
addikt
válasz FrankMonzano #149466 üzenetére
Nem éri meg spórolni egy kicsit, a szopás elkerülése érdekében? Addig ne is nézz autókat. Feleslegesen fájdítod a szíved.
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #149470 üzenetére
gondolom nem a 2-es, mert az megint nem annyi.
az ársáv alját 99 százalékban el lehet felejteni. -
szabonagyur
félisten
válasz FrankMonzano #149470 üzenetére
Mi a kérdés ha már úgyis eldöntötted és tudod (jobban, mint a többiek?), hogy mi a jó.
Meg kell venni az 1,3 Swiftet vagy drágábban a Focus-t és használni.
-
dnelb
veterán
válasz FrankMonzano #149476 üzenetére
Ha így nézzük igen, azzal a váltóval kár volt legyártani. Amúgy nem tűnik fel, hogy neked akarunk jót ? De igazából befuthatsz tátott szájjal a faszerdőbe ha ennyire akarsz, vegyél valami lom swiftet 900ért, aztán hopp egy váltó 80k, hopp egy kuplung 60k, hopp egy abs kocka 70, és ismét ott tartunk hogy megérte volna spórolni plusz 1 hónapot...
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz FrankMonzano #149476 üzenetére
mid is van most? golf4?
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
FrankMonzano
őstag
válasz FrankMonzano #149479 üzenetére
A jó kis helyesírás ellenőrző. Szóval 22.kerből a 14-be. 11-be járok melózni, úgyhogy a hungárián megy végig a menet reggel.
-
kisza25
félisten
válasz FrankMonzano #149479 üzenetére
nekem ugyanez van mikre kellett költened? mennyi benne a méter? komolyan érdekel, nekem most 168e km és eddig hibátlan kopkopkop
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
szabonagyur
félisten
válasz FrankMonzano #149476 üzenetére
Írtam nekem mindegy mit veszel, kaptál javaslatot, nem kötelező megfogadni. Csak akkor felesleges feltenni a kérdést vagy itt meggyőzni az embereket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen