- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Socket AM5
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mini-ITX
- SONY LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
teratti
senior tag
válasz sasa134 #102733 üzenetére
Teljesen egyet értek, műszaki ember lévén én is ezeket preferálom. Csak azt akartam ezzel mondani, hogy úgyis a kocsi belsejével van kapcsolatban az ember kívülről akkor látja, mikor nem használja...talán fontosabb a belső ergonómia meg az, hogy érzi magát az autóban az ember mint az, hogy néz ki kívülről.
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
Typhoon47
őstag
válasz sasa134 #102733 üzenetére
Egyetértek. Én sose tudnám megcsinálni azt mint Karotta pl. az alfaval. Gyönyörű autó kívül-belül, de azok az enyhe problémák, hogy csukott ajtóval nem tudod kinyitni a kesztyűtartót meg a váltókar bugja stb... Persze ez szélsőséges eset, tudom.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
parandroid
nagyúr
válasz sasa134 #102790 üzenetére
Jön a jó idő, elkezdjük majd nézegetni őket, a Polo mindenképpen kap egy esélyt. Ahogy nézem, pár éves, kis benzines automaták már 10k alatt is vannak, szinte nulla futással.
footy: Az olaszokkal hagyjatok már, az 500-zal meg főleg, nem tudom, mennyit kéne fizetniük érte, hogy ilyet használjak, ha annak idején én lettem volna Schumacher, és odajönnek, hogy figyelj, ezt a Stilot kéne reklámozni, én a helyében feldugtam volna a seggükbe, és inkább átültem volna vissza a Benettonba, az tuti.
Declare: Ezt újabban mindenhonnét lehagyják, az ötös Mazdában sincs, egy figyelmeztető lámpa világít, amíg hideg a motor, meg egy másik, ha túl meleg, és csókolom. Mondjuk nekem nem is kell ennél több.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Declare
őstag
válasz sasa134 #102807 üzenetére
Hat meg azert a tsi motorok is fejlödnek.....oke, a szinrelepesük eleg negativan sikeresedett, a lancnyulasok es egyebek....de azert azote eltelt mar 5-6 ev biztosan. Ujonan el tudom kepzelni, hogy mar sokat javitottak mostanra a tsi motorokon
Audi A1 milyen volt? Milyen motorral, milyen össz benyomas?
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz sasa134 #102814 üzenetére
Egy szerelő barátom mondta, hogy az 1,2 tsi-nél már váltottak szíjas vezérlésre, meg szívócsőbe fecskendezésre. A direkt befecskendezés gyakorlatilag sok típusnál okoz gondot.
Amúgy meg a Tsi vezérlése túlbonyolított, sérülékeny egységek halmaza. Sok felesleges dolog összegyúrása.
Pl. az a kiba ... kompresszor meghajtását nem tudták másképp megoldani. Az a mágneskuplung nem egy hosszú élettartamú. -
footy
addikt
válasz sasa134 #102826 üzenetére
Vezettem olyan Golf 5-ot ami balra huzott. Akkor a Golf 5 szar auto?
Mallorca-n hasznaltam egy hetig Fiat 500-ast.Nem tapasztaltam az altalad leirt hibak egyiket sem. (Pedig nem egy nagynevu kolcsonzobol volt az auto.)
A belter kinezete izles kerdese, ezen nem vitatkozok. Viszont ami a minoseget illeti, ugyanaz a kopogos muanyag mindketto, az 500asban viszont nehol szinezve van. Ennyi[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz sasa134 #102831 üzenetére
Jah, csak pont nem erdekel az a + par loerö, ha nekem az autopalyan, tempomattal benyel 3 literrel többet...
(#102830) Qru : spritmonitoron 6,2 az atlag es azt is igeri a kocsi kb. Mondjuk egy passat sokkal nagyobb, varosban ha megallsz/elindulsz akkor azert az szamit....de az mit jelent, hogy nyeli a gazolajat? 7-8 liternel többet sokkal csak nem
(#102829) tresh: nincs a következö feleves tervben, de 1 evesbe se biztos, csak azert nezelödöm, okosodom addig Magus-t nem zaklatom ilyenekkel....eleg neki az 1.7 cdti opelem hibait megfejtenie amibe nem kicsit lenditett is elöre.... meg most plane ez a 320d fikazas, ami hirtelen jött innen, onnan kezdett el erdekelni...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #102718 üzenetére
Ülj bele mindkettőbe.
102719 peterkeT
Igen, a mögényúlhatós alukonzol már a frissebb modellekben elérhető.
Egyébként szerintem az is rendben van. Egyedi, nincs más gyártónál ilyen megoldás.102722 teratti
Azért ne túlozzunk. Nagyon extrém eset az, amikor teljesen hátratolt üléssel használja valaki, én 187 vagyok, de egy átlagos hátsó lábtér marad még így is (magyrán magam mögé beférek.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz sasa134 #103630 üzenetére
ez a túltárolás, évekig egy helyben állás duma gyakran arra szolgál hogy megmagyarázza az "érdekességeket" a szervizkönyben
pl. van egy km adat a gyári rendszerben 2008-ban 120.000 kmel, és meg kell magyarázni, hogy 2015ben miért van csak 160 ezer benne
2008-2012 álltpersze lehet hogy itt nem ez a helyzet, de gyakran trükköznek ezzel a nepperek
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Rick4
félisten
válasz sasa134 #111400 üzenetére
Egy új 5.3M, 3 éves 2.6M, most néztem a hahun. Lehet nem pontos, de nagyon mellé nem lőhettem. 36 hónap alatt 2.5M bukó az nálam havi 70 rugó.
Def26: De most nem 2006-ost keresel, hanem fiatalabbat, ezért is mondtam, hogy tapogass meg egyet az újabbakból. Ami nekem megdöbbenő volt, az az ezüsmetálra fényezett, kopogós könyöklő. Ezt beveszi valaki a Corolla feliratért cserébe 8M-ért?
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Snoop-y
veterán
-
matyi19
őstag
válasz sasa134 #112988 üzenetére
Persze, abszolút igazad van, én is tisztában vagyok vele, viszont felmerül bennem a kérdés, ha annyira rossz lenne, miért látok annyi taxist, céges autót illetve magán személyt ilyen autóval?
Igazából még semmi sincs eldöntve, de jelenleg a B6 áll az első helyen.
Nem a napokban tervezem az autó vásárlást, elhúzódhat akár nyár végére is.roberto211
Értem[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz sasa134 #113190 üzenetére
Az arányai inkább 3-as BMW, ami nem meglepő a hajtás helye miatt. CLA-t elég nehezen tudom beleképzelni.
A motorokért nagy plusz pont, feltéve, ha lefele is nyitnak, és nem az 1.8 egyturbós változata lesz a nyitó.
A 159 sokkal egyedibb. Nem rossz, de valami drasztikusabbat vártam volna.A belsejére viszont kíváncsi leszek, hogy mikorra áll össze, egy nagyon jó barátom a logisztikusa ennek és a Maserati Levante-nak. Mondta, hogy egyelőre csak az előszériás gépekkel tudják gyártani a kárpitokat, a végleges szerszám még Ausztriában dekkol.
A hátuljában van egy adag 156 is
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
parandroid
nagyúr
válasz sasa134 #114538 üzenetére
Azért a 10-11 litert kicsit sokallom még egy családi kisbusztól is. Én a benzines ötös Mazdát 8,5-9 között tudom azért tartani szinte minden használati módban, és olyan hűdenagyon nem kell azért odafigyelni, hogy hogyan vezetek - mondjuk nem is vagyok egy fittipaldi. Ahogy nézem amúgy a spritmonitoron a márkatársakat, még csak különösebben nem is kirívóan jó az eredményem. Céges, 1,6-os HDI Picassoval van még régebbről tapasztalatom (sima, nem Grand), az eljárt 5-6 liter között, igaz főleg országúti távok jutottak neki. Cserébe nem volt ugyan erős, de teljesen használhatóan autózható.
Ha fontos a sok ember, meg a nagy csomitartó, akkor valami Transporter-szerű minibuszt nézzetek még meg (Vivaro, Vito, mittudomén még mik vannak), ha meg kevesebben utaztok, de kell a hely, akkor meg valami Peugeot Partner kategóriás cuccot is megnéznék még.
Roomstert nem próbáltam, Yetit viszont igen, az erősen kisautósan űbergagyi plasztikbelsőt kapott, én személy szerint nem tudnék vele együtt élni - pedig kívülről aranyos, különösen az új facelift után, viszont kimondottan kicsi. Roomster biztos nagyobb lenne, de annyira csúnya szegény, hogy nem vitt rá a lélek, hogy a közelébe merészkedjek.
Szerk.: Qru, Roberto: Szomszéd vett egy S-Crosst, ha nem látom/vezetem, nem hiszem el, hogy mennyire igényes kis cucc, én próbáltam az új Swiftet is, ahhoz képest ez űrhajó. Egyhat benzines, teljesen normálisan megy, és valami hihetetlen fogyasztási adatokat lehet vele produkálni, igaz, a tulaj még nálam is öregurasabban vezet, viszont nem is volt még soha 7 lityó felett a fogyija. Nem kompi szerint, hanem írja ő is a tankolásokat. Mondjuk az benne van, hogy ha nem városban használja (az esetek 70-80 %-ában egyébként igen, akkor autópályázik, ahol viszont szerintem ő még életében nem ment 130-nál gyorsabban.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz sasa134 #119770 üzenetére
Outlander az Mitsu, abban sor 4-es motor van (ráádasul nem is saját gyártmány a dízelük se az automata váltójuk).
Outback-el kevered sztem de az terepkombi ez meg az álterepjáró kategória amit te nézel. Ott a Forester jöhet szóba a Subaruk közül abból nem rossz a dízel de csak 2010 után gyártotta szabad venni!!!!! Tehát 2011-es modellévtől vehető.
Benzines leeszi a gatyád azt nem javaslom ha csak nem számít a komoly terepképesség és/vagy ha nem mászkálsz vele sokat városban. Amúgy megbízható jó autó nincs velük gond.Ismerősnek is van 2010-es CR-V-je 2.0i-vel. Sokat eszik és nem megy az awd rendszere meg olyan buta mint egy döglött hintaló. Amúgy jó autó.
Tiguan túlárazott eléggé és az 1,4 TSi-ben amúgy sem nagyon bíznék (kivéve ha nem hosszú távra tervezel). Főleg ha az erősebb turbós kompresszoros változattal szerelt verzió.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
^Boss
őstag
válasz sasa134 #132608 üzenetére
az Accord nagyon jó opció nálam, csak az a baj hogy "kombi" a 90%-uk, ami nálam felejtős, hülyén néz ki szvsz. alig találni sedan-t. ha esetleg tudsz, megköszönném a linkjét
9-10l nem gond.
előző kitételeket tovább nehezíti, hogy nem szeretnék automatát, és ugye ott van a pénzügyi rész, 4-4.5m.. sajnos kiesik az accord, pedig imádom. de mondom, ha valamit elnézek, rosszul kerestem, szívesen veszek egy linket, mert tényleg opció lehetne[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz sasa134 #145737 üzenetére
Az meg elrozsdál Olyan nehezen hiszem el hogy ezt nem tudják megoldani (az meg egy vicc hogy nekem mint új autó vevőnek kellene megoldani ha 10 évig meg akarom tartani, pluszban ha csináltatok magam egy rozsdavédelmet akkor meg gari ügyben vitatkozhatok ha van valami).
Pedig 3-as mazda tetszik nagyon, enélkül elvinném tesztvezetni (és megnézni hogy azt a bizonyos fekvőrendőrt bírja e ami nekem a benchmark ). De így....
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #146072 üzenetére
Ha az tényleg 2 literes motor, akkor nem értem.. 2 literes szívó motorok lazán tudják a 150 lovat, de van amelyik a 170-et is. Ezt h csinálták, h turboval 122 ló jött össze?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bloodborne (PS4)
- Jövedelem
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Elden Ring
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- galaxy55: Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...