Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Apple notebookok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Akciókamerák
Hirdetés
-
Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
gp Korábban már kiszivárgott a megjelenési dátum, a Sony az éjszaka folyamán ezt megerősítette.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz mdani01 #155548 üzenetére
A Zafira nem tetszik, B Zafira szimpatikus az autó, de szkeptikus vagyok vele.(ismerősi beszámolók miatt)
(#155549) molnarpeter:
Caddy nem rossz, csak ritka a jó felszereltség + a Touran csinosabb.
SUV témát nem igazán vágom, régen cimbora apjának volt egy Captivája, ami talán szimpatikus.
Vállalható a Captiva?(#155550) Gergőke88:
Cmaxot próbáltam, de nem jött be, szűkösnek éreztem.
Smax meg hatalmas, mint a Sharan nekem.(#155552) outsiders:
Meglesem, köszi!
Nem taxit akarok venni, meg családban/ismerősi körben csak én vagyok túlméretezve. -
válasz mdani01 #157018 üzenetére
Pont a minap volt róla szó az Opel topicban. Hogy 2.2-es opel motorokat nem veszünk, benne van a TC 20 legrosszabb motor listáján is.
UI: (Z22SE) is benne van a felsoroltak között.
Hiba:
A legkomolyabb gondot itt is a vezérmű okozza. Elkopik, vagy egyszerűen leszakad az egész feszítősín. Visszatérő probléma az örvénykeltő csappantyúk megszorulása a szívóágban és főleg a befecskendezőrendszer: a nyomásszabályzó szelep hibája gyakran egybeesik a szivattyúéval. Ráadásul magas fogyasztásával a motor meg sem szolgálja a karbantartása árát, ellentétben a korabeli 2.2DTI-vel, amelynél viszont a hírhedt VP44-es Bosch-adagolót használják, ráadásul nehezen javítható, PSG16-os változatában.Bertone G Coupe esetén 1.8 vagy 2.0T motorral tessék választani.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
veterán
válasz mdani01 #157022 üzenetére
A G-ben a 136 lovas 2.0 se az igazi, ugyanaz a váltó alatta, mint az 1.6 16V-nek, 200-nál 6000-et pörög.
Azt határozottan és első kézből állítom, hogy a 115/125 lovas 1.8 jobb a 136 lovas 2.0-nál.A 160 lovas OPC-ről anno írtak a TC-n, a tartalmára nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz mdani01 #158432 üzenetére
Mind a kettő jónak tűnik.
Érdemes esetleg FB-on az E46-E39 csoportokat nézni. Oda felkerülnek olyanok, amik hahu-t már nem érik el.Gyors lekérdezés, átvizsgálás, tesztvezetés és kiderül, hogy mi újság. Képek alapján egyedül a másodiknál a bőr állapota kérdéses nekem kissé. Nekem 200e km-nél még semmi baja a bőrnek, szóval érdekes, hogy 300e-nél már ennyire kopott, bár adódhat használatból is.
(#158447) [vilike] Ha sokat megy évente mit vegyen? 30i-t, vagy meg se álljon S54B32-ig?
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz mdani01 #158650 üzenetére
Igen én arra gondoltam.
(#158645) Morris Gratula, majd beszámolót kérünk, mert pont az 1.4 tsi-ket nézegetem én is, csak Golf 7 kombiba.
Amit sikerült kiderítenem, hogy 2013-ban tértek át a szíjas vezérlésre és a 140 lovastól felfelé kompresszor is társul a turbo mellé.
-
Xero
nagyúr
válasz mdani01 #160426 üzenetére
Szintén, de azért egy-két apróságot cserélgetni fogok tavasszal. BMW topicban kifejtettem, hogy hiába patika az autó, attól még pár százat el tudok rá költeni, mert maximalista vagyok.
Vásárlás utáni kötelező dolgok, egy plusz olaj-szűrők cseréje azóta hiszen lepörgött 10e km, az egyik lengéscsillapító nem 100%-os, így 4db csere, első fékek is lassan cserések így csere mind a négy, plusz automata olaj és szűrő csere, mert már az is 2 éves benne. Egyből 300-500e. Új nyári szett gumi plusz 100e.
Persze ezek nélkül is teljesen jól el lehet lenni vele, de ha valaki igazán hibátlan autót akar, akkor rá kell költeni ennyit.
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
kisza25
félisten
válasz mdani01 #162552 üzenetére
Mivel csak 980 kg 100- ig nem nagyon érezni az erő hiányát, nagyon könnyen megindul, városi közlekedésben nagyon otthon van már a 4 méteres hossza miatt is
, országúton az előzéseket azért már meg kell tervezni, vissza szoktam rakni 3-ba.
Autópályán 130-150 sem probléma, de ha vissza kell lassulni 80-90- re, mert kamion előz kamiont, akkor bizony 3- ba kell visszarakni és pörgetni 130-ig, hogy haladjon.
A futómű, váltó és kényelem valamennyire kárpótol a gyengébb motorért. Amúgy próbáltam az 1,4-et lehet a +110 kg és nem jól eltalált 6 fokozat miatt, de nem igazán dinamikusabb, ha erősebb kellene akkor vagy a 84 lovas 1,25, vagy a 1.0 turbó mellett döntenék.
Amúgy az elmúlt 8e km átlaga 6,4 haladóssan.
Én 90 % egyedül megyek, vagy a 12 kg gyerek van hátúl, mindhárman bent ülünk akkor rajtam kívül + 70 kg a többlet súly, ezt nem igazán lehet éazrevenni.
4db 80-100 kg emberkénél már biztos más lenne a helyzet[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple notebookok
- Kupon kunyeráló
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Kutya topik
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- AliExpress tapasztalatok
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen