Hirdetés
Hirdetés
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
lo CASE 110 tractor pullingol (érdemes végignézni a látványért):Ugyanebből a 150-es 36 ekét húz, ez már tényleg az összes...
-
Nyugodtan hátradőlhetsz, a hardverek megvárnak
ph Desktop PC-k és monitorok mellett processzorhűtő, egér és szék próbálja magára vonni a figyelmet.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
LuckyL irta, hogy jo a torestesztje, gyanitom NCAP-t talalt, tehat valamelyest ossze vannak hasonlitva, csak mig az egyik fel-atfedessel tor, a masik negyeddel, ezert nem tanacsos kijelenteni, hogy nem biztonsagos, mivel az IIHS tesztjen komolyabb gyartok is elhasaltak. Akkor lenne relevans, ha IIHS is prezentalna eredmenyt fel-atdedessel, ami valoszinuleg hasonlo eredmenyt mutatna mint az EuroNcap.
Azzal maradektalanuk egyetertek, hogy kb annyit er, mint a mostani karosanyag normak, ragyurnak a gyartok.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
2004-es Corollarol mik a velemenyek? 1.4-es a kiszemelt, valoszinuleg kulfoldrol lenne beszerezve, 1500-4000 euro kozott talalni beloluk, keprol szep allapotuakat jol felszerelve.
Szabad, nem szabad, buktatok, hibalehetosegek?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz dante3 #136077 üzenetére
Haverom van belebuzulva a kulfoldrol autot temaba, mondvan "nezd milyen olcso". Szoval most a kiszemeltje 1.4-es Corolla 1300-1500 euro kozott, mondtam neki mindent, de mintha a falna beszelnek.
tboy93, koszonom az infot!
SzlobiG: mar a 80-as evekben sem ment igazan jol, ez (is) volt az okaannak, hogy az olaszokkal fejlesztettek a 9000-et, illetve arultak a Deltat felig sajat neven. Majd hanyodott ide-oda a marka, tulajdonostol tulajdonosig.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #136083 üzenetére
Lagyabb auto mint a 156, a futomuve pedig kategoria legjobbja volt akkoriban, kar a nagy tomegert.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #136088 üzenetére
Kappa Coupera gondolsz? Abban nem volt 2.5 V6, csak 3.0, en vagy azzal, vagy a 2.4 20v-vel valasztanam.
GT szerintem nem gaz dizelben."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #136171 üzenetére
Nem ugyan az a ket 1.6-os motor!
2004-tol egyebkent is jobb lett a Stilo, 1.2 harmat gyenge abba a kaszniba, az 1.4 minden szempontbol jobb, raadasul azok 2004 utaniak minden esetben.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #136240 üzenetére
Pedig rengetegen allitjak, hogy eljar 6 alatt az 1.9 JTD, 2.4 pedig + 1-2 liter, modelltol es motortol fuggoen.
En most kivancsi leszek, hogy az 1800 km alatt mennyit ker, ugy szamolok, hogy tankolni csak hazafele fogok Szloveniaban.
Bo 1100-at el kell mennie egy tankkal, 200e km-rel ezelott meg tudta."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Akos1994 #136273 üzenetére
Ha ekkora a keret, akkor tartsd meg. HDi-bol nem lesz normalis ennyiert, a jo 306 is dragabb, 406-ot el sem szeretnem kepzelni, hogy ennyiert milyen.
PSA 1.9 TD (405, 406, 306,BX, Xsara, Xantia stb) a valosagban is hozza a 6,5-os atlagot, sajat tapasztalat egy utolsoszerias 405-tel es egy 306-tal.
Ha nem szupermini meretu benzines kell, akkor szamolj a nagyobb tomeggel, amiben egy kisebb motor nudli lesz, sosem fog 6 litert fogyasztani rovid tavon, maximum orszaguton.
Tartsd meg, tedd szebbe, vagy tedd be a parnad ala a penzt, es gyujts meg hozza!
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #136276 üzenetére
De az egy Jumper, kicsit nagyobb tomeg es homlokfelulet, de gyanitom, hogy a motor/valto hangolasa is mas.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz huliganboy #136530 üzenetére
Kozepkategoria nem egyenlo bizonyos markakkal.
Ha nagy meret kell, es kozepkategoria auto, akkor Superb, A4, de ezeknek sem lesz olcsobb a fenntartasa mint egy BMW-nek.
Vennek egy szebb, de korosabb (2003 koruli) A4-et 1.8 turboval vagy 1.9 pd-vel, vagy egy B5.5-os Passatot szinten ezekkel a motorokkal. (Napi 100km-re egtertelmuen az utobbi motorral)
Ha nem koltod el a teljes kereted a vasarlasra, akkor marad a fenntartazara es az esetleges surgos nagyobb koltsegu javitasokra is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #136549 üzenetére
En leszoktam, resze az auto takaritasanak, plane azert mert sokat megyek homokos szakaszon, amiebben az idoben inkabb sar, es csupa latyak az egesz a motorburkolatig. Az Alfae meg poros, nedves ronggyal havonta biztos attorlom a csoveket/ burkolatokat.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #136594 üzenetére
Ha TS, akkor inkább az 1.8 vagy a kisebbek, 2.0 kevésbé ajánlott, V6 a legjobb!
Ugyan az akkori Fiat benzinesek egy motorcsaládba tartoznak (Moduláris motorok, a 2.4-es 5 hengeres = 2.0 JTD -1 henger, 2.4 JTD = 1.9 JTD+1 henger és így tovább, a furattal és a lökettel játszottak), de ez pont elég ahhoz, hogy az egyik ajánlottabb legyen a másiknál, pláne az Alfák bonyolultabb hengerfejei miatt.Ui: Meg fogsz lepődni, de a 156-nak kisebb a fordulóköre.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz #94529552 #136601 üzenetére
Igényes futóműve van, az első ugyan úgy McPherson mint az Octaviaé, a hátsó viszont több lengőkaros, míg a Skodáé egyszerű csatolt lengőkaros, utóbbi egy igénytelenebb/egyszerűbb cserébe olcsóbb, a Fordé drágább (gyári jó alkatrészekkel 200e körüli összeg), viszont sínautó.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Vidual001 #136607 üzenetére
Ha ennyi a rászánt összeg, akkor BMW-ből E39 széria jönne ki, de szerintem a felsorolt variánsokból a jók egytől-egyig drágábbak. Octavia L&K-ból az első generáció belefér, második széria már nem. 159-be a 2.2 vézna, és az sem fér bele a keretbe, 156 SW bőven kijön belőle, de inkább dízellel vagy 2.5 V6.
Én inkább néznék egy kompakt 3-5 ajtóst, a legtöbbhöz lehet venni utángyártott rácsot, vagy hálót, utóbbi is elég (szerintem).
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Vidual001 #136612 üzenetére
Pont azt a motort linkelted, ami kerülendő.
Jó 156-ot nem fogsz venni fél millióért, (persze látom, hogy külföldi papíros) nem véletlenül adta el a német/osztrák/olasz. Közvetlen befecskendezéses motor, kokszosodik, ez mondjuk igaz az összes ilyenre, de itt problémás a csapágyazás is, főleg ha ritkán cserélték az olajat, súlyosbítva még szar minőségűt is kapott.
Ha kisebb benzines kellene, akkor 1.8 TS-t vennék belőle, de őszintén, azt is csak gondos figyelmes gazdától. Nem szar motor a TS, csak kényes, ha nyúzzák hidegen+elnyújtják az olajcserét 10e km fölé és akkor is teszkós étolajat kap, akkor el kell kerülni, de ezt teljes bizonyossággal sosem fogod megtudni.V6-ok elég tartósak és igénytelenebbek is, a dízelek szintén. Előbbi szép hangú, jó dinamikájú, de a fogyasztása is ehhez igazodik 8-15l között valahol, lábadtól függően.
Egyébként mekkora kutyáról van szó? Ha nagytestű, akkor berakod hátra az SW-be és megtelt.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Mike81 #136626 üzenetére
Senki sem mondta, hogy szetesik.
Annyit mondtam, hogy ha hozza kell nyulni, mert hozza kellhet, mivel kopo alkatresz, akkor dragabb mint egy Octaviae, vagy mas kategoriatarsae, mivel a legtobbnek igenytelenebb csatolt lengokaros (felmerev) futomuve van."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ACAB95 #136912 üzenetére
2004 utaniakat keress elso sorban, onnantol szamitva a legtobb tipushiba megszunt, elektromos problemak 90%-a kontakt hiba, otthon is javithato, dizellel kulonosebb baj nincs. Ha talalsz belole 80 loeroset, abban nincs kettostomego, sem geos turbo, a teljesitmenye kb azonos a TD Bravaeval.
Meltatlanul lenezett modell, eleinte nem feltetlenul alaptalanul, de sok a tulfujas."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ADAM1337 #137073 üzenetére
Szerintem ezt a mernokok majd eldontik.
Kis urtartalom "sok" henger kombinacional hiaba plusz suly (mar ha az egyaltalan) de egy-egy dugattyu es hajtokar egyseg konnyebb, ebbol kovetkezik, hogy a csapagy es a fotengely terhelese is kisebb, a motor konnyebben porog fel, egyenletesebb a jarasa stb stb.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Speeedfire #137152 üzenetére
Tudtommal inkább a Kadettre, de aztán lehet, hogy az F Astra is a Kadett E-re épül, mint ahogy anno sok modell az elődjére. (Golf 3 a 2-re, Renault Megane a 19-re stb)
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #137163 üzenetére
En biztos elobb vennek Xsara-t mint Megane-t. Egyreszt szerintem a Megane belterenel nem sok csunyabb keszult, kidudorodik, behorpad, szurke, sotetszurke, meg sotetebb szurke es fekete, furcsan asszimmetrikus, szar muanyagok stb stb
Xsaranal a hatso futomu betegeskedhet X km utan, de ~annyi a felujitott hatso hid, mint amennyibe neked egy gatlo kerul, szoval ez ne legyen kizaro ok.
Motorokkal nincs baj, 1.6 es a 2.0 HDi szerintem kifejezetten jok.
Szomszedom viz-gaz es futes szerelo, volt egy 1.6-os Xsaraja, B4 TDi Passatot cserelt ra, 400e km beleszaladt gond nelkul, aztan lecserelte egy Berlingora, az mar kozel 500-nal jart amikot motorcsere, hatso hidat mind a kettoben kellett mar javitani, de nem betegagy, sot.
A forma ugyan szubjektiv, de egy FL Xsara kifejezetten pofas es elegans.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #137298 üzenetére
Inkabb a Bravo. Az 1.4 T-Jet nagyon jo motor, futomuve egyszeru, es joval olcsobb gatyaba razni mint az Alfaet, a vizpumpa tomitese az egyik tipushibaja, cserejevel orvosolhato a szivargas, utana mar nem jelentkezik, a masik pedig a huto futo rendszerben a kicsi szervomotorok, ez mar egyel koltsegesebb kiadas, de nem tragedia.
A kormany borozese akar 100e km korul is csunyan megkophat, egyebkent eleg tartos szerkezet, motorja kifejezetten, az olajcseret nem szabad elbohockodni, illetve a turbo visszahuteset, ami minden turbosra igaz.Ha a merete nem eleg, akkor a kompaktoknal joval nagyobb Lancia Delta ajanlhato, szinten az 1.4 T-Jettel, ha dizel akkor 1.6 vagy 1.9 MJet, futomuve es fodarabjai megegyeznek a Bravoeval, belul viszont jelentosen tagasabb, mind belterben, mind csomagtartoban, elobbi Passat meretu.
Nezz utana az araknak, szerviz es alkatreszkoltseg, milyen a szervizhalozata stb, kompakt kategoriaban Bravo, Civic, Delta harmasbol nehezen tudnek valasztani, utobbi ketto kozul kifejezetten.
Probald vegig a lehetseges modelleket, 147-et ebbol a korbol kizarnam, a felsorolt konkurensekhez kepest mar erezheto a kora, felszereltseget es biztonsagot nezve mindenkepp, muszaki szempontbol alig."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz B-L-A-C-K #137344 üzenetére
Azon elsiklottal, hogy beleirta a hozzaszolasaba, hogy 1-2 evre keresel autot, tehat atmeneti megoldas lenne.
Ha vesszuk a Passatot (es a tobbi hasonszoru autot), ami eleve problemasabb szeria, plusz dizel, plusz egy rossz hiru dizel, akkor a varhato koltsegek a rendbetetelere (de ez igaz a TSI-re is), nem lesznek aranyosak a hasznalat idotartamaval.
Konnyen beleszaladhatsz fel millio Ft-os kiadasba is, es akkor meg egy kedvezo allapotot irtam, plusz a kezdo szerviz (olaj, szurok, vezerles stb stb) ezt leosztod az 1-2 ev hasznalatra, akkor havi szinten 25-50e ft lesz az az osszeg, amit csak a karbantartasra koltesz,es meg nem is mentel vele.
Erre irta, hogy Astraval jobban jarsz rovid tavra, mert egyszerubb, kevesebb hibalehetoseg, benzinesbol nagyobb valasztek stb stb.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Primary92 #137352 üzenetére
A4 Avant 1.9 TDi, ugyan idosebb mint az Octavia, de jobb, kenyelmesebb, beltere minimalisan nagyobb, csomagtere kisebb, de legalabb jol nez ki. (De csak Avantban).
Futomuve igenyesebb mint az Octaviae, ami egyik oldalrol elony, masikrol hatrany. Szoval +1 az A4-re."Bad reklám is reklám too"
-
-
-
Integrale
veterán
válasz spiky03 #137377 üzenetére
Probald ki a ket kulonbozo motoru varianst. Az 1.4 szivoval is jobban megy mint a Punto, de nem lesz szamottevo, raketa plane nem. Ha a turbos megfeleloen volt hasznalva, akkor varhatoan birni fogja a 10 evet, felteve ha te is megadod neki amit ker a technika (melegites, hutes, olajcsere 10e km utan), tehat nagyobb zsakbamacska lehet egy feltoltos, mint az atmoszferikus tarsa.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz spiky03 #137380 üzenetére
Erre a hasznalatra szerintem elegendo a szivo verzio is.
haddent: ezt irtam en is. Punto 2-hoz kepest mar ez is elorelepes dinamikaban, de nem lesz akkora kontraszt, +150-200 kilo fel is emeszti a plusz lovak egy reszet, plusz a 6-os valto mas fokozatkiosztasa is befolyasolhatja.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Yettel topik
- AliExpress tapasztalatok
- Mini-ITX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest