- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Plazma TV topic
- Gaming notebook topik
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Notebookokba érkezhet meg az LG Tandem OLED kijelzője
- TCL LCD és LED TV-k
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Ősszel jönnek az új Intel chipek
ph Szeptemberre várható a Lunar Lake, októberre pedig az Arrow Lake – legalábbis a pletykák szerint.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz
vzsryl #192786 üzenetére
Szerintem te az almát a körtével hasonlítottad össze. Benzines Accord - dízel Superb. Miért nem a dízel Accord-dal? Akkor nincs olyan nagy árkülönbség, annyival nyomottabbak a dízel árak. És ha egy autó drágább a hasonlóak között annak megvan az oka. Ahogy sok tőlem okosabb ember mondja: "a piac beárazza"...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Biqci
aktív tag
válasz
vzsryl #192791 üzenetére
Aham, leírtad, hogy kipróbáltál több autót, oké. Nem sok konkrétumot írsz, van egy i40 Gdi, aztán kizárod az Accord-ot a Superb ellenében. Sokat filóztál, rendben. De akkor is egy benzinest vetsz össze egy dízellel könyörgöm. Két különböző autót két különböző motorral. És biztos én nem akarom érteni, én nem olvastam végig. De tudod mit, legyen igazad. Részemről ennyi...
Azért kösz, hogy burkoltan lehülyéztél."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz
hobizoli #193259 üzenetére
Nem hallottam még, hogy a Honda kínált volna kiegészítő fűtést. Tudomásom szerint csomagban adták az extrákat és nem lehetett külön rendelni, csak ha a szervíz az átadás előtt be tudta építeni. De ez nem ilyen. Bár lehet tévedek, azért utána fogok kérdezni, mert néha jól jönne, köszi a tippet. Szerencsére errefelé ritka a mínusz, így az ülés fűtés elég szokott lenni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
hobizoli #193272 üzenetére
Utána olvastam és valóban, a kezelési útmutató tartalmazza az un. Forrógázos fűtési rendszert, ami 5 fok külső hőmérséklet alatt és 75 fokos hűtővíz hőmérséklet alatt a légkondicionáló forró hűtőközege segítségével meleg levegőt fúj be az utastérbe. Elméletileg. Namost ebből annit lehet érezni, hogy a vízhőmérő még nem moccant meg, de lehet valamit érezni. De ahogy korábban is írtam, 8-10km-ig isten igazából alig segít...
Egy igazi álló fűtés lenne az igazi, pl. Webasto, de az 1000Euro környékén indul. Igaz északon sok esetben van gyári kieg. fűtés, pl. amit bedugsz a hálózatba és mint egy merülő forraló felmelegíti a motort."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #193274 üzenetére
Ez nem rossz, sőt... Csak nekem nem megoldás, mert nincs áram a garázsban és a 9. emeleten lakom
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
hobizoli #193276 üzenetére
A működési elvét a kezelési könyvéből másoltam ki, abban írják, hogy a klíma forró hűtőközegét használja. Szó szerint így írja. Továbbá még, hogy nagy hidegben -35 fok alatt nem is működik ez a kiegészítő fűtés...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #193277 üzenetére
Na ez már jobb az esetemben. Utána fogok nézni. Köszi
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
MunezXBK #193282 üzenetére
Hát bakker, ja...
Pont a múltkor láttam egy videót a YouTube-on, egy Kraz vagy 2x éve volt belefagyva a hóba, de némi előkészítés után(forró vízzel locsolták, megy aláfűtöttek) frankón beindult a -2x fokban. Ilyet kipróbáltam még a seregben, de akkor is megdöbbentő volt"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
De a Jazz motorból is volt kétféle, a 83 lovas és a 99, ami váltotta már a 8-asban is a fészliftkor a gyengébbet. Ebben nem vagyok biztos, de az is csak a 9-ben lett Euro5, úgy mint az 1,8-as. De teljesen mindegy, az Euro5-tel olyan pofont kaptak, mintha mindig behúzott kézifékkel mennének
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Azért őszintén kíváncsi lennék, mit tud az erősebbik 1,4-es a Civic-ben produkálni. Erősen mozgatja az agyam venni egyet munkába járni. Ha 0 fok alatt van a hőmérséklet, az Accord épphogy eléri az üzemi hőfokot, legalábbis a műszer szerint. Pedig kb. 17km a táv, amiben van majdnem minden, lakott terület, országút, autóút, oszt mégis
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
és BigBlackDog
Elméletileg minden rendben, ez normális, nagy a motor, sok benne az olaj, sok a hűtővíz, nameg automata. Még amikor nagyon hideg, akkor kicsit később vált el, de ahogy melegszik, hamar feldobálja. Városban 1200-1300-as a fordulatszám, nincs ami melegítené a motort. Én szoktam átrakni kézibe és 2000 környékén tartani, akkor hamarabb meleg lesz"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Asszem 6liter. De amúgy csak a kimélése miatt gondoltam a kismotoros Civicre, ne kelljen télen (bár itt nem is nagyon van hideg, 0 alatt csak elvétve). Úgyis mindenhová autópályán megyünk, ott ki van pucolva. Bár érdekes, 3 éve, mióta megvan, még nem láttam, hogy regenerált volna
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
BigBlackDog #198376 üzenetére
Nagyon jó a Jazz, a lányomnak is az van. Csak a 8gen nagyon tetszik és pl. a Type-S háromajtós azonos évjárat mellett olcsóbb mint egy azonos évjáratú, de gyengébben felszerelt Jazz
Qru: nem, i-DTEC van, ez már Euro5. Nagy előnye, hogy nem eszi az olajat, mint a 2,4-es, hátránya viszont, hogy egyre több helyre nem lehet vele behajtani
Jazz-> lásd fent"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Csakis azzal
A majd' 3 mázsával könnyebb Jazzt még "elég jó"l mozgatja a gyengébbik, de a Civicbe már tényleg kevés lehet"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
Stylewars_kp #198870 üzenetére
Ezt én is így gondoltam, de két éve van a lányomnak Jazze, azóta megvilágosultam. Meg merem kockáztatni, hogy majdnem olyan a helykínálata mint a saját Accordomnak, pedig az 5 évvel fiatalabb és két kategóriával felette van
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
focvis #198900 üzenetére
Pedig a 996-osok nem is igazán drágák. Tavaly ősszel árultak a szomszédunkban egy még léghűtéses 911-964-est 69,9E Euroért. Kb. 2 hónap alatt elvitték
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Biqci
aktív tag
válasz
tboldi #198958 üzenetére
Lehet, csak az maradt meg, hogy a motorral/-nál segítettek be. De talán még a VW előtti Seat-nál is ügyködtek valamit
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
fasyrt #198960 üzenetére
Mostanában Németben gyorsan és olcsón tudsz dízelt venni, de lassan és még olcsóbban tudod csak eladni. Erre azért számolj. Bár 12E pénzért már kaphatsz Euro6-ost, azzal nem lesz akkora bukó. Inkább nézz egy gázosat, ha az üzemanyagköltség domináns
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Naszóval... úgy adta az élet, hogy el kell adnom az Accordot, családi gondok etc... Most viszonylag sürgősen kellene beszereznem egy megbízható kisautót, ami a munkába járás mellett egy kis örömfaktort is aaz arcomra varázsol
A kiindulási pont, hogy legyen legalább olyan menetdinamikája mint az Accordnak, ami 150 dízel-lóerővel bír. Fogyasztás igazából nem érdekel és a töréstesztek sem rettentenek el, a motoron hamarabb fogok elvérezni, ez biztosViszont legyen relatíve megbízható, vagy gyorsan, könnyen, "olcsón" javítható. Inkább egyedül fogom használni és mivel inkább alacsony vagyok mint magas, a helykínálat sem mérvadó. A keret max 3500Euro, mert sajnos mindennek a fele jut nekem, így egyenlőre ennyivel kell beérnem, kell a lóvé másra is. Nem akarom félteni, az utcán fog parkolni, ha törik, törik, ha súlyosabb, így jártam, tehát nem fogom óvni úgy mint az Accordot. Ja, fontos, hogy nem a magyar piac a mérvadó, a Mobile.de-n és az Autoscout24-en szemezgetek
Szóval, ilyen feltételek esetén nekem a Ford Fiesta ST, Renault Twingo RS jut az eszembe.
Esetleg van-e valami ötletetek, milyen gépek jöhetnek még szóba..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
KoVee84 #199553 üzenetére
A Swift sport jó irány, erre nem gondoltam. De a Corollara még ennyire sem. Ez jó ötlet
Esetleg van még valakinek valami ötlet, amit számításba lehet venni?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Ez se rossz ötlet, utánanézek
Tehát eddig Fiesta ST, Twingo RS, Swift Sport Corolla és Yaris TS vannak versenyben. Mit gondoltok, melyik nyújt több örömet és a legkevésbé problémás?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
Paxker315 #199563 üzenetére
Az olasz vonal eddig még eszembe sem jutott. Soha nem volt még olasz autóm és valahogy nem a megbízhatóság ugrik be róluk, bár az ilyen sztereotípiákat lehet el kellene engedni. És amúgy tetszik is pl. a Mito formája
Qru: igen, azt hallottam a Corolláról, hogy nem minden az erő. A Swiftről a belsejét kivéve jókat írtak, mert belül az... hát a szép az nem ilyen
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
A Fiesta lenne az egyik befutó, ha szívó változat mellett döntök. Eleve ez is volt az egyik kiszemelt. Ha viszont a turbó is játszik, inkább a kollega által ajánlott Mito. Eddig nem is gondoltam rá, de most hogy utána néztem, nagyon megtetszett. Van belőle választék 120-170Le-ig
molnarpeter Melyek lennének az ajánlott változatok, amikre érdemes lenne koncentrálni?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #199578 üzenetére
Király, köszi. Ez jó kis anyag
Akkor tehát összefoglalva:
- az M32 váltó felejtős, tehát a 155Le verzió kilőve
- a MultiAir felejtős
- marad a 95 és a 120 lovas verzió. De az orosz csávó szerint a sima 1.4-es motorok hajlamosak enni az olajat, néha eléggé nagy mértékben. Tehát csak a 120 lóerős T-Jet motor maradt, ilyet érdemes keresni"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #199580 üzenetére
Végül is igaz, ez hozzátartozik, hozzátartozhat a rendes üzemszerü körülményekhez, csak a mérték a kérdés
De ez mindegy is, ettől nem fogok kizárni semmit, mint ahogy nem kritérium a törésmentes karosszéria sem. Mert itt olyan óradíjak vannak, hogy gyakorlatilag nincs komoly törésből talpraállított autó. Azokat inkább úgy ahogy van eladják. Hameg egy-két elem cserés vagy festett, nem érdekel most..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Biqci
aktív tag
Mi lehet a gond szerintetek, ha beírok egy VIN számot, a Vin-info talál és le is lehet kérni, míg az Autodna és a Carvertical hibás számra hivatkozva nem ad eredményt?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
bitpork #199622 üzenetére
Az a bibi, hogy tévesnek mondja a Vin számot, tehát egyáltalán nem mutat semmit. De a Vin-info-nál minden rendben, ott le is tudtam kérni, kiderült, hogy nem körözik. Semmi egyéb
De legalább csak 3Euro voltQru
Semmit nem érek velük, mert itt van németben az autó..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Persze, Euro3 az felejtős
Két autó van ami most mozgat, egy Fiesta ST Euro4 motoros és egy Mito T-Jet 120Le-s pedig Euro5. Szerencsére egyik messzebb van mint a másik
Monjuk, ez a lekérdezéses dolog a Mito-val volt, a Fiesta tulajjal csak most sikerült értekezni, elküldte a VIN számot, de még nem tudtam megnézni. Majd délután, estefelé..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Uraim!
Van valakinek tapasztalata, véleménye erről az autóról?
Előre is köszi"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
LuckyL #199740 üzenetére
Volt amúgy vele valamilyen komolyabb gond? A fogyasztás igazából mindegy, csak a váratlan szervízlátogatások riasztanak. A mostani autóm elkényeztetett ilyen téren
BigBlackDog: Igen, mindenhol azt olvasom, hogy ez a motor nagyon jó. Vagy 20 évvel ezelőtt volt egy Audi90-em 1.9-es öthengeres motorral, annak a hangját is nagyon élveztem. Hogy forgatni kell? Az nem baj, hadd szóljon!
Qru: Hát a Honda csak Honda
de ha választanom kell, márpedig kell, inkább ezt preferálom én is. A fogyiról, a hangról pedig fentebb már írtam
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Igen tudom, volt Focus II-m, alapvetően meg voltam vele elégedve. És pont azért tetszett meg a CRZ, amit írtál. Meg találtam egy régi Vályi Pista cikket róla
Igen, először a Volvo jön, pont az előbb beszéltem a kereskedéssel aki árulja. Holnap megyünk. Kellemes kis túra lesz, több mint 700km lesz a körLuckyL: ok, köszi, mosmár még több a bizalmam
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
fasyrt #199790 üzenetére
Akkor lehet láttuk is egymást, Stuttgart oda vissza útba esett, csak mi benyomultunk a bajorokhoz Ulm és Ausburg között. Mi sem jártunk sikerrel, bár a C30 kívülről az apró esztétikai hibákat leszámítva jó volt, gyári fényezés mindenütt, az öt henger szépen dorombolt, a legutolsó dolog is működött benne, de alul... A fenéklemez még okés, de a futóműve valami katasztrófa, mintha a Titanic mellől hozták volna fel.
Mondtam is a fiamnak, hogy a bajoroktól nem veszünk, nálunk szinte nem is sóznak, sokkal jobban viselik az autók a telet.Qru
Szóval csak megnézzük Hockenheimban a CRZ-et, hátha élőben jobb lesz a helyzet mint a képekenJa és felbukkant Kassel környékén egy C30 T5, első tulajtól. Ha szombaton még meglesz, elmegyünk oda is. Bár az majdnem egy 800-as karika lesz
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Csak kíváncsiságból, van valakinek tapasztalata, hogy mennyire élhető egy Volvo C30 az 1,6-os benzinmotorral? Ha a mostani keresésem nem jönne össze, most ez a B terv. 1,8 és 2,0 literes annyi van mint a szemét, de 1,6 jóval kevesebb. 2,4 pedig a mesében
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
A Focussal nagyjából képben vagyok, pont ezért inkább a C30 mellett gondolkodom. Azt mondják a tesztekben, hogy sokkal halkabb mint a Ford, meg nem rozsdásodik annyira. Ha csak annyi a gond, hogy rövid a váltó, azt még túlélem, az autópályára maradna egyenlőre az Accord, amíg megvan
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
troll81 #200029 üzenetére
A T5 csak elsőkerékkel van, mint a Focus ST, az RS Focus van összkerékkel, de olyat nem gyártott a Volvo. És igen, elég ritka, a mobile is 2darabot dob fel 10k Euroig. De a 2,4-es is csak 6db van eladó jelen pillanatban
Viszont [link] ehhez a C70-hez mit szóltok, ha nem érdekel a tető és kupéként gondolok rá?
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
troll81 #200035 üzenetére
Ok, de én C30-at keresek. Nem érdekel a másik két variáns
Ezért is nehéz a helyzet, max. a C70 ami szóba jöhet, pl. amit linkeltem. Nem akarok sokat kiadni, most olyan utcai harcost keresek, aminél nem érdekel a városi küzdelem, az utcai parkolás, az esetleges jégeső..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz
runner 125 #200037 üzenetére
Szóval az itt a gond, hogy valóban a 2 literesből van viszonylag sok. A 2,4-es már kevesebb, 10k Euroig van 6 db, a T5-ből 2. Viszont a 2 literesek a Mazda eredetű motorok, amiket gyakorlatilag senki sem ajánl megvételre az 1,8-al karöltve, ezek a híres olajevő motorok. Mivel viszont be vagyok határolva anyagilag, egyéb ügyekből kifolyólag max 4k-t tudok kiadni, így eléggé nehéz a helyzet. Van még más is a keresésben, de nagyon bejön a C30
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Ismerősi megbízásra
Milyen autót tudnátok ajánlani, ami kicsi, max 4 méter hosszú, nem hétköznapi, nem áll minden sarkon, de azért megbízható és tetszen a nőknek. Ja fontos, olyan legyen, ha egy középkoru faszi száll ki belőle, ne higgyék róla az emberek, hogy b.zi
Keret max másfél millió pénz.
Kis méretben nekem ami eszembe jutott, a Mini, a Fiat 500, Alfa Mito. Van még valami?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin