- Hisense LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Steam Deck
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Socket AM5
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
őstag
Alapvetően egyetértek, hogy az árakra nem jellemző a csökkenés, de azért, ha valaminek speciális okból megy fel az ára, ott azért visszább is szokott menni. Ilyen speciális okból emelkedik most az autók ára is. Azt gondolom, ha beállna az újautó piac, rendeződne az ellátás, beállna a kereslet-kínálat, azért vissza menne ez. De tény, hogy az új autók drágulása nem tesz túl jót neki.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
dellfanboy #211508 üzenetére
Én is néztem ezeket, de itt a fórumba visszaolvasva nem ajánlották. Ezeknek nem olyan jó az akksijuk, és ahogy felettem írják, egyben és drágán cserélhető, cserébe nem is fogyaszt olyan keveset.
Ha találsz valami jó típust, azért oszd majd meg, mert én is keresgélek."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
imyourfriend #211626 üzenetére
Elriasztani a népet az autózásról?
Mert a népek, csak úgy unalomból járnak autóval? Szerintem, aki autóval jár, annak a döntő többsége azért azzal jár, mert azzal kell neki, mert nem tud másmivel. Most tekintsünk el egy fővárosi rétegtől, mert máshol nem lehet metró-átszállás-villamossal megoldani a közlekedést. Azzal, hogy drágább lesz az üzemanyag, a népek nem leszoknak az autózásról, hanem csak elszegényednek még jobban."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
szabonagyur #211631 üzenetére
Nekem 323i-nél még 350 volt a benya.
Régi szép idők.
Habár 9km-re annyira nem gáz a fogyasztása, meg azzal is lehet szépen 10 alatt járni."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Ha már biztosítás.
Volt a nevemen kb. 5-6 évig egy autó, baleset és minden egyéb baj mentes néhány év volt ez hála Istennek. De azóta, hogy eladtam eltelt már kb. 3 év. Valakitől úgy hallottam, hogy ilyenkor újraindul a díjszámítás, és ha újra a nevemre veszek egy kocsit, megint marha drágáról indulok. Ez igaz?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
dellfanboy #211734 üzenetére
A tálcán egy pite van, hogy az arcába vágja - mint a mesékben - a biztosítónak.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Hozzáállás és pénztárca kérdése. Igyekszek spórolni, amin tudok. Ha lehet kevesebbet fizetni néhány tízessel a biztosításért, akkor befogom játszani. Ugyanúgy igyekszem alacsony fenntartási költségű és alacsony fogyasztású autót keresni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
parkasz #211767 üzenetére
Szia.
Volkswagen Sharan.
Nekünk van egy ilyen a családban, ezzel nőttünk fel, sokat utaztam hátul is, el lehet férni. Elég tágas. Nekünk 1.9 dízel van, az jól is megy. Már kb. 21 éves, de még mindig teljesen vállalható."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
f4lcon #211792 üzenetére
Ez a "valamiért" az az, hogy a legtöbb kocsi kifingik 3-400 felett, és úgy vagyunk vele, hogy ha kifogunk egy valós 200 e körülit, azt még legalább egy pár évig tudjuk hajtani anélkül, hogy a vételárat rá kelljen költeni motorcserére.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Ugye ezt beszéljük már egy jó ideje (én vevőként), hogy brutális árak vannak, van ami 2x annyiba kerül, mint korábban. Ilyen árak mellett csak az vesz, akinek muszáj, és nincs el nélküle, mindenki más hanyagolja most a vásárlást. Így egyrészt van is kereslet, másrészt az árak miatt kivárás is van. Ha nagyon el kell adni a vasat, tegye fel az eladó olcsóbban és azonnal elviszik.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
kisza25 #211807 üzenetére
Nekem is nagyon érne már a vásárlás, de nem visz rá a lélek, hogy 10-15 éves autóért horror árat adjak ki.
Az új autók drágulását meg ne is mondd, szívem szerint felkötném magam, hogy nem időben vásároltam. Amennyiért ma egy normális használtat veszek, korábban annyiért valami újat is vehettem volna."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
vzsryl #211815 üzenetére
Infláció, árfolyam mértéke legfeljebb annyit indokolna, hogy akkor most 1-2 évig nem csökken az áruk, hanem tartják. A többi az új autóra vonatkozik. Nyilván nem teljesen ok nélkül emelkedik az áruk, hanem az új autó hiány okozta a használtpiaci árak emelkedését. Ez pedig idővel rendeződhet. A másik fele, hogy ebben a gazdasági helyzetben mindenki indokolatlanul pumpálja fel az árakat, ha kell, ha nem, mert tudják, hogy most beveszi az emberek gyomra.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
AssAssynn
őstag
válasz
tboy93 #211908 üzenetére
Nekem is C Corsám van 1.2 twinport, de még sosem evett 9 litert, a nagyon max a 8 felé tendált, de inkább 7 az. Egész nap rohangálok vele, napi 4-6x indítom/leállítom, és általában ilyen 1-2 vagy 3 kmert megyek vele.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
kisza25 #211940 üzenetére
Én meg: kulcs be - azonnal indítás - lámpák még égnek - egyesbe váltás - padló - kuplung rádob - indulás.
Viccen kívül is ugyanez a helyzet, csak a gáz és a kuplung kicsit finomabb, de nem túl finom."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
3 ezer fölé nagyon ritkán pörgetem, de tényleg azonnal indulok és mindig sietek, csapatom neki, mert sajnos mindig késésben vagyok. Lehet ezért is fogyaszt keveset, mert nincs ideje megenni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Hali.
Ajánlottátok nekem korábban a Xsara Picasso-t és a Toyota Corolla Verso-t, de most a szemem elé került a Volkswagen Touran, ami kb. ugyanaz a méretkategória. Ez csak véletlen maradt ki, vagy gond van velük?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
molnarpeter #211973 üzenetére
Benzin. Kis távra rohangálós autó, de mégis elég nagy, hogy havonta 1-2x az egész család beleférjen egy hosszabb útra.
A drágát úgy érted, hogy túlárazott?Még mindig szívom a fogam, hogy nem válaszoltam sok hsz.-etekre.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
molnarpeter #211976 üzenetére
Az a legjobb motor benne? Köszönöm a tanácsot. Rájuk nézek.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
AssAssynn #211220 üzenetére
Még mindig ez a dilemmám (előzmény a hsz. amire válaszolok). Tényleg elnézést, ha valakit már untatok vele...
Most elém kerültek a Priusok. Korábban már beszéltünk róla, de most valamiért, nem tudom miért, de vonz. Úgyhogy ezzel kapcsolatban lenne néhány kérdésem. Beszéljetek vagy le, vagy rá.
1. Első kérdés, hogy az általam generált felhasználásra (lásd korábbi hsz.-em, sok extra-rövidtávval) jó-e a HSD egyáltalán? Ehhez még az jön hozzá, hogy pont egy dombon lakok, és felfelé egy elég meredek emelkedőn kell feljönni, nem tudom az egyébként gyengének mondott Prius mennyire szeretné ezt, főleg hidegen.
2. Első generációról mi a vélemény, szabad még vele foglalkozni? Ugye ez a legolcsóbb. Van a hahun egy keveset futott magyar példány, amiben elvben cseréltek akksi-elemeket.
3. Harmadik generációból van több, nyíltan felvállalt extaxi, amikbe 500e km van, de cserébe jóval olcsóbbak, még a "fiatal" 10 éves kocsik is. Itt is van olyan, aki úgy hirdeti, hogy akksi elemek cserélve lettek. Ilyen extaxival szabad egyáltalán foglalkozni, vagy alapból felejtős?
4. Második generációból, ami meg lekövethető előéletű, és jobban néz ki, az meg olyan áron van, mint a legolcsóbb hármasok, szóval inkább 3m környékén. Viszont nekem nem fűlik a fogam hozzá, hogy egy 15(+) éves autóért ennyit kiadjak.
5. Ez tehát önmagában egy külön kérdés, hogy inkább egy P2, ami elvben jobb állapotú, kevesebbet futott, cserébe öreg, vagy inkább egy P3, ami sokat futott, de fiatal?Most itt nem is a pénz lenne a döntő, hanem, hogy mi az ésszerű, vagy a logikus.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
Vismajor01 #212090 üzenetére
Nem is a pénz a kérdés. Ha tehetném különben 500e-ért vennék csak autót, mert nem akarok drágát, de persze azért mégiscsak olyat keresek, ami egyrészt teljesíti a kritériumokat, másrészt nem szakad össze alattam és végül még eladható marad, szóval inkább kényszerűség ez, hogy a drágábbak közt kell nézzek.
Első generáció, akkor nem teljesen kuka? Mert fél/harmadáron kapni egy ilyet, aztán ha hasonló fogyasztást/megbízhatóságot mutat, mint a későbbiek, akkor lehet elkezdem ezeket nézni, habár nagyon gyér a kínálat, meg ugye ezek már most 20(+) évesek, lehet soha az életbe nem fogom már tudni eladni őket.
Az általad idézett hirdetést én is láttam, el is gondolkodtam rajta. Még a csúnyasága nem is zavarna, habár szerintem csak a telifény benne lenne egy jó 600-ba, úgy meg már ez sem olyan olcsó. De mondom még kibírnám, ha csúnya, csak nem tudom mennyi üzemképes ez még hosszú távon. Ez lehet külföldön már egyszer megfutotta a maga 500 ezrét, és most itthon is beleraktak jó pár százezret. Ezért félek tőle. Meg most hogy a francba fogom ezt egyszer eladni? Beleteszek egy 100-ast még lesz benne 600e. Ki a túró vesz ilyet majd 15-20 évesen?
Erre mondja apám, hogy "örök darab", mert soha az életbe el nem hajtod a portáról.
P2-be meg az a fő dilemma, hogy, ami olcsó, az lekövethetetlen előéletű (simán lehet, hogy külföldön milliót futott taxi volt), és ha nem pesten árulják, akkor mégis hogy a csudába vizsgáltatom be az akksiját? Egy eladó sem járul hozzá, hogy 150km-re elvigyük pestre átnézni... Másik gond velük, hogy ami meg viszonylag lekövethető (bár nem létezik belőle első magyar gazdás), az meg ahogy írtam 3m környékén van, és még mindig ott vagy, hogy 15 éves és gyanús, hogy 5 év múlva 20 éves korában már a kutyának sem fog kelleni, vagy addigra már minden drága alkatrésze cserés lesz.
Amúgy egy kicseszett Prius Plus kellene nekem igazán, de az meg annyira horror áron megy, hogy el sem tudom képzelni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Először erre válaszolok, mert ez a rövidebb.
Az van, hogy megyek 1-2 vagy 3 kilométert (ez végig ilyen dombos vidék), aztán leáll az autó 1-2 órára, utána megint megyek ugyanilyen rövidtávot, megint áll az autó 1-2, vagy 5 órát, utána megint és így tovább, ezt játszom minden nap minimum 2x, de inkább 4-6x, és a hazaút ugyanúgy 2km lesz. Szóval az autó végig hideg motorral közlekedik sokszor 1-2 héten keresztül folyamatosan, ez idő alatt beindul/leáll vagy 30-40x, mire lesz egy olyan hét, hogy megyek vele bevásárolni 15-20km-re. És 1-2 havonta egyszer, de legalább negyed évente 1x megyek vele ilyen 150-300km távot.
Nem tudom így a hibrid mennyire tud működni vagy hogy tudja tölteni magát, innen jött a kérdésem."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
Vismajor01 #212092 üzenetére
Ha tudnád milyen mátrix van az agyamban értenéd, hogy miért nem vettem még kocsit.
De sajna makacs vagyok, így addig erőltetem a feltételeimet, még találok valamit, vagy kitisztul a mátrix.
Számomra az lenne a tökéletes autó különben, ami:
- amiben elfér középen 3 gyerekülés
- keveset fogyaszt
- olcsó
Na ilyet nem találtam eddig, innen a mátrix.Jól összefoglaltad különben, hogy mimódon tudok belekötni mindenféle Priusba, de mégis vonzódni hozzá.
Évi kb. 5-6000 kilométert megyek az autóval különben.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
Vismajor01 #212098 üzenetére
Igen, ahogy írtam is, az lenne a tökéletes. De összesen csak 25 eladó példány van belőle és a legolcsóbb is 4,5 misitől indul
Ez majdnem a duplája, mint amennyit érnének nekem.
És ezek 2013-as, 10 éves autók.
Mondjuk pont most, hogy ránéztem, látom, hogy feltettek 3,5M-ért egy leharcolt extaxit, fújt sárgával. Nájsz
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Igen, csak a full elektromos, vagy plugin, az megint csillagászati összeg, ráadásul - ahogy korábban írtam - be kell férnie alkalmanként a családnak, és néha mennem kell egy 150-300km-t, és jó lenne, ha azt is bírná hatótávilag megállás nélkül.
De nem is ez a lényeg, hanem amit írtál, hogy a HSD nem tudja így jól tölteni magát, pont ettől féltem.Jó, hogy írod, bár persze a gyakorlat tudná igazán megmutatni ezt, de arra meg luxus autót venni, hogy "kipróbáljam egy hónapig". Mások azért mennek egyhuzamban legalább 5-10 km-ert vele, úgy más, de én nem olyan távra használom.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
molnarpeter #212105 üzenetére
Viccen kívül?
Jszp képek nem túl csábítóak. Belül fúrva a műszerfal több helyen a taxis dolgok miatt, a középső ülősör fejtámlái eltérő színűek. Meg amitől még félek, hogy a vezető ülés mennyire lehet kiülve egy taxis kocsinál, ahol a sofőr egész álló nap benne ücsörgött. Persze lehet cserélni, csak kérdés milyet kapsz és mennyiért."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
Vismajor01 #212107 üzenetére
Na most jól összezavartok.
Az, hogy állandóan elektromosan mész azt jelenti, hogy be sem kapcsol a benzinmotor? Kvázi ingyen jársz? Csak nem.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Az a baj én is így érzem, de keményfejű vagyok. Meg amennyiért ezeket a lelakott Priusokat adják, annyiból egy frankó Verso-t is lehet venni. Igaz az 10-12 lityót is benyel, de talán 1.6 benzinnel és gázzal olcsóbbra jönne kis. Csak gázosokkal meg nincs tapasztalatom, attól félek az egy plusz hibaforrás lenne csak benne. Nekem meg nem érné meg beletetetni az évi 5-6e km mellett.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
Rövidtávon egyáltalán nem fűtik, semmi értelme arra a néhány kilométerre, meg fel sem melegedne addig. Akkor fűtök csak, ha családdal megyünk hosszabb távra.
Olvastam, hogy a Prius Plus (+) az li-ion, szemben a hagyományos nimh-el, de azt is olvastam, hogy azt nem lehet cellánként javítani, mint a simát. Az a baj, mivel gyakorlatilag az összes külföldi, igazad van, hogy 99% az esélye, hogy 600e-ről visszatekert taxik ezek valójában, és ez nem is tetszik nekem.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
AssAssynn
őstag
válasz
molnarpeter #212117 üzenetére
Hát nem tudom. Most rákerestem, hogy ennyi pénzért milyen Verso-kat lehet venni, és hát: Mo.-it, alacsony futással, kívül-belül szépet. Jó, ez nem hibrid az igaz, de cserébe egy olyan újszerű autó, amit később bármikor eladok. És akkor most ugyanennyiből vehetek egy lerúgott Prius +-t, aminél ugyan teljesül a hibrid utáni vágy, de ennyi.
Amúgy nem szívesen költenék rá 3,5M-et, legfeljebb, ha csodaszép példány lenne.
Az a vicc, hogy korábbi "Corolla" Verso-t kapok már 2M körül és akkor a maradék 1,5M-et rákölthetem szervizre és tankolásra, és szerintem akkor se érném utol soha a Prius 3,5M vételárát. Én vágyok rá, de nem jön ki a matek, hogy hogyan érné meg ez nekem."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
AssAssynn #212122 üzenetére
Illetve még annyival egészíteném ki magam, hogy az összehasonlításom nem is teljesen korrekt, mert inkább azt kellene mondjam, hogy a P+-t a P2-vel hasonlítom össze, mert már ott is megvan a hsd, szóval igazából a P2-höz képest a P+ abban több az én részemről, hogy középen szélesebb. Na így nézve még cinkesebb az árkülönbözet. P3-hoz hasonlítva is még azért jelentősen drágábbak (leszámítva ezt a mostani beeső taxit).
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
Vismajor01 #212134 üzenetére
Azért a P2-vel, mert a fogyasztáson agyaltam, és ilyen értelemben hibrid-hibrid. Most ezt értsd jól, tudom, hogy fiatalabb. Ha lenne olcsóbb, akár P1-2-es Plusz, akkor arra mennék rá.
De akkor, ha ragaszkodunk az almát-almához, akkor az a 3,5M-es Priust+-t, a 2,3M-es szintén extaxi P3-al kellene összevetni, amit te is mutattál.
Mindegy, itt igazából az a fő dilemma (ha maradunk a Prius kérdésfelvetésemnél), hogy vagy legyen egy sima Prius, 2-3 évig, amikor is (terv szerint) jön a 3. kölyök, és akkor gondolkozzak csak a nagyobbra váltásban. Vagy már most ugorjak oda, és nézzem a Prius +-t. De erre írtam, hogy az árkülönbség meg durva köztük. És, ha már mindenképp nagyobbat nézek, akkor gondolatban visszakanyarodtam a Verso-hoz, amiből ennyi pénzért már egész pofás darabot kapni."Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
Vismajor01 #212159 üzenetére
Tegnapi témához visszatérve, nézegettem a spritmonitor-on a fogyasztásokat, és amíg a sima Priusra ilyen 5,2 litert ír, addig a Prius +-ra meg 5,8-at inkább. Mi indokolja ezt a többletet a Plus esetében?
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
válasz
Vismajor01 #212189 üzenetére
A Prius+ a sima Priushoz képest 3cm-el szélesebb, és 8,5cm-el magasabb és 70-45kg-al nehezebb. Ezt annyira nem érzem vészesnek, mint amennyire érzékelteted.
[link]"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
AssAssynn
őstag
-
AssAssynn
őstag
Vélemény, hogy a gázüzemű autók miért nem terjedtek el jobban? Keresgettem kicsit őket, de alig találni ilyen kocsit hahun. Pedig elvben lehet vele számottevően spórolni.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
Új hozzászólás Aktív témák
- Hisense LCD és LED TV-k
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Parfüm topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra